יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:15

במטרה להוזיל מחירים: ישיבת חירום של המנהלת

בעקבות מחאת האוהדים ההולכת ותופסת תאוצה, ראשי קבוצות ליגת העל יפגשו היום במטרה לנסות ולהגיע להסכמות בנוגע למחירי הכרטיסים

|
שחר ושירצקי. יסכימו על מחירי הכרטיסים? (משה חרמון)
שחר ושירצקי. יסכימו על מחירי הכרטיסים? (משה חרמון)

מנהלת ליגת העל תקיים היום (רביעי) ישיבת חירום מיוחדת עם ראשי הקבוצות בליגת העל בניסיון לנסות להגיע להסכמות ולגבש החלטה בנוגע למחירי הכרטיסים לעונה הקרובה שנפתחת סוף סוף בשבת.

כזכור, בשבועיים האחרונים אנחנו עדים ליוזמות של אוהדים שהחלו להחרים או לקרוא להחרים רכישת כרטיסים למשחקים בשל המחירים הגבוהים.

כך עשו אוהדי הפועל פ"ת אשר החרימו את הדרבי לאור דרישת המחירים של מכבי פ"ת, או אוהדי מכבי ת"א שקראו לאוהדי הקבוצה לא להגיע למשחק הליגה הראשון של הקבוצה ביום ראשון באצטדיון המושבה בפ"ת בעקבות המחיר שנקבע: 104 ש"ח לכרטיס למבוגר ברכישה מוקדמת ו-90 במגרש.

בנוסף, אוהדי מכבי חיפה פתחו במחאה נגד מחירי הכרטיסים שדורשת בית"ר ירושלים במשחק במסגרת המחזור השני מול הירוקים -  115 שקל לכרטיס מבוגר.

בעלי הקבוצות ינסו להגיע להסכמה על מחיר סף אותו לא יעברו עבור כרטיס למשחק ליגה. מנגד, יש לציין, לקבוצות יש הוצאות כבדות על נושא האבטחה ויש ציפייה שהמדינה תיתן את דעתה בנושא ושרת הספורט לימור לבנת תתערב ותעזור בפיתרון הבעיה, כמו השתתפות של המדינה בהוצאות האבטחה הכבדות.

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */