יום שבת, 06.07.2024 שעה 11:50

משרד רו"ח יבדוק אילו קבוצות קיבלו את ה-22 מיל'

עופר עיני הורה על פנייה למשרד רו"ח בלתי תלוי שיגלה לאן נעלם הכסף שהועבר מקופת ההתאחדות לכדורגל. שירצקי: "שהמשטרה תחקור לאן הועברו הכספים"

|
עופר עיני. ימנה משרד רו
עופר עיני. ימנה משרד רו"ח לחקירת הפרשה (יניב גונן)

היעלמותם של 22 מיליון שקלים מקופת ההתאחדות לכדורגל מעוררת הדים. עופר עיני, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, הורה הערב (שני) על פנייה למשרד רואה חשבון חיצוני ובלתי תלוי כדי שיבדוק לאן נעלמו הכספים מקופת ההתאחדות לכדורגל, זאת בעקבות העובדה שבהתאחדות לא יודעים לומר אילו קבוצות קיבלו חלק מ-22 מיליון השקלים שהועברו מהקופה בין השנים 2009-2013.

עיני דורש שהמשרד הנבחר ימציא דו"ח שיבהיר באופן פרטני את חלוקת הכספים העודפת לקבוצות בין אותן עונות, בסך 22,877,704 מיליון שקל. זהות משרד רו"ח תיקבע בימים הקרובים. יש לציין כי חברי הנהלה בהתאחדות דורשים כי יילקח משרד רו"ח חוקר.

מדובר בפרשה חמורה ביותר, שכן לא ייתכן שבהתאחדות לא יודעים איך חולקו הכספים ולמי הגיעו. בינתיים, גורמים שונים הקשורים להתאחדות לכדורגל מנסים להפיל את התיק על גורמים שונים בתוך ההתאחדות.

השערורייה החדשה מעסיקה את אנשי ההתאחדות והיו"ר החדש עופר עיני, שהדבר לא קרה בתקופתו, החליט לחקור לעומק את ההתנהלות הזו, שלא מריחה טוב. חברי הנהלה וקבוצות דורשות לדעת לאן נעלם הכסף, מי קיבל ולמה. הדבר הפך להיות שיחת היום בקרב ראשי הקבוצות ואנשי הכדורגל.

גם בעלי עירוני קריית שמונה, איזי שירצקי, רואה בחומרה רבה את העובדה שלאנשי ההתאחדות לכדורגל אין תשובה מפורטת לשאלה מיהן הקבוצות שקיבלו 22 מיליון שקלים מקופת ההתאחדות במהלך השנים 2009-2013.

איזי שירצקי. &qout;דבר חמור ביותר&qout; (משה חרמון)
איזי שירצקי. "דבר חמור ביותר" (משה חרמון)
 

שירצקי אמר היום ל-ONE דברים חמורים מאוד בנושא: “אצלי, בכל החברות שאני מנהל, מנהל הכספים לא יכול להישאר דקה אחת אם אני לא יודע לאן הולך כל שקל. באותו רגע הוא עוזב את החברה בלי לקבל פיצויים".

שירצקי הוסיף ואמר: "המשטרה חייבת לפתוח בחקירה ואנחנו, בעלי הקבוצות, צריכים לדעת מי ומה קיבלו כספים. לא יכול להיות שארגון כמו ההתאחדות לכדורגל לא יכול לתת את המידע הזה. אם הדברים שפורסמו הם נכונים, הרי שזה דבר חמור ביותר ואני לא רואה שאף אחד מבעלי התפקידים שאחראים לדבר הזה בהתאחדות לכדורגל יכולים להישאר בתפקידם".

לסיום אמר בעלי ק"ש: ”זה לא משנה מי עומד בראש ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני או אחרים, זה לא יכול להתנהל בצורה כזו. אנחנו חייבים לקבל תשובות על מה שקרה".

דובר ההתאחדות לכדורגל, שלומי ברזל, אמר בתגובה בשיחה עם תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE ב-102FM: "העבירו לקבוצות יותר כספים מהמצופה בהתאם להסכמים עם הטוטו. בסופו של דבר היו כספים שלא ניתנו בגלל קנסות. אלה דברים שאנחנו לא יכולים לדעת מראש. מדובר במשהו שמצריך בדיקה וזה מה שנעשה".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספות כדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */