יום שבת, 06.07.2024 שעה 02:15

פדרר: מקווה שיהיה לי צ'אנס לזכות בתואר ה-18

השווייצרי לאחר ההפסד לצ'יליץ' בחצי גמר אליפות ארה"ב: "אנסה לזכות בתואר באוסטרליה". נישיקורי: "בכלל לא הייתי בטוח אם להגיע לטורניר"

|
רוג´ר פדרר מאוכזב לאחר ההפסד (רויטרס)
רוג´ר פדרר מאוכזב לאחר ההפסד (רויטרס)

לפני שמונה שנים, בשנת 2005, נפגשו בגמר ה-US OPEN לייטון יואיט ומראט סאפין, שלא היו בטופ-3 של הטניסאים. הייתה זו הפעם האחרונה שלגמר הטורניר לא הגיע אחד משלושת הטניסאים הטובים בעולם מבחינת הדירוג העולמי. השנה זה יקרה שוב, לאחר שאמש (שבת), קאי נישיקורי ניצח את נובאק ג'וקוביץ' בחצי הגמר ומארין צ'יליץ' את רוג'ר פדרר.

"אני מקווה שיהיה לי עוד צ'אנס בקריירה לזכות בתואר ה-18", אמר רוג'ר פדרר, "אני עובד קשה מאוד כל השנה והתואר ה-18 חשוב לי מאוד. אני אסע לאוסטרליה בתחילת 2015 כדי לנסות שוב. אני תמיד משחק טוב שם. אני מקווה שתהיה לי הזדמנות. אני לא יכול לעשות יותר ממה שאני עושה. לצ'יליץ' היה הכל - פורהנד, בקהנד, סרב, החזרות. שום נקודת חולשה. לא הצלחתי להישאר איתו מספיק זמן כדי להוריד מעט את הביטחון שהיה לו ולעורר בו ספקות בקשר לניצחון. בגדול אני מאוד מאוכזב, שיחקתי מצוין כל העונה וגם בטורניר הזה, אבל אני חייב להמשיך הלאה, למשחק חצי גמר גביע דייויס של שווייץ בסוף השבוע".

צ'יליץ' אמר מנגד: "זה יום מדהים בשבילי. זו הרגשה נהדרת לשחק ככה במעמד הזה. לא חלמתי על זה אפילו ואין ספק שבחצי הגמר שיחקתי את הטניס הטוב בקריירה שלי. זה התחיל כבר בנקודה הראשונה והמשיך עד האחרונה. כל רגע היה בשבילי מיוחד וקובע. למרות שהולכתי במערכה, הקהל המשיך לעודד בטירוף את רוג'ר. זה היה לא פשוט מבחינתי".

לקראת הגמר מול נישיקורי שמוביל עליו 2:5 בראש בראש אמר: "אני גאה בשנינו. יש לשנינו הזדמנות להיכנס לדפי ההיסטוריה ולזכות בגראנד סלאם. זה הולך להיות משחק מאוד אמוציונלי, זה בטוח".

מפסיד נוסף, הראשון בעולם, ג'וקוביץ', הוסיף: "נישיקורי שיחק טניס נהדר. אני מברך אותו. הוא היה הטוב על המגרש. הבקהנד שלו מדהים. בפורהנד הוא לא השתמש לדעתי אף פעם כמו במשחק נגדי. הוא נע מהר והחזיר המון כדורים. אני בטוח שזה נהדר בשביל המדינה שלו".

נובאק ג´וקוביץ´ מאוכזב בסיום (רויטרס)
נובאק ג´וקוביץ´ מאוכזב בסיום (רויטרס)
 

נישיקורי המנצח סיכם: "זה נפלא, אני עדין קצת בהלם. לנצח בחצי הגמר הראשון שלי את הראשון בעולם זה פשוט מדהים. אני תמיד מגיע מוכן לכל טורניר להתמודד עם הטובים בעולם. השבוע ניצחתי שלושה שחקני טופ 10, אני משחק טוב כל העונה, הייתי בגמר מסטרס וניצחתי שחקני צמרת השנה. הכל עבד בשבילי. לא חיכיתי לכדור, התנפלתי עליו באגרסביות למרות שמולי עמד הראשון בעולם. החמצתי את כל טורנירי ההכנה לאליפות בעקבות בגלל ניתוח קטן. לא הייתי בטוח אם בכלל לבוא לניו יורק. אמרתי לעצמי שאקח כל משחק בפני עצמו ונראה מה יקרה".           

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגן רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */