יום שישי, 20.09.2024 שעה 06:43
ליגה לאומית 24-25
125-164הפועל כפר שלם1
103-64הפועל פ"ת2
910-85הפועל ר"ג3
84-84בני יהודה4
83-64מ.ס כפר קאסם5
89-105הפועל ת"א6
75-84הפועל ראשל"צ7
69-105הפועל ניר רמה"ש8
55-74מכבי יפו9
55-44הפועל כפ"ס10
59-75הפועל רעננה11
411-85הפועל נוף הגליל12
39-54הפועל עפולה13
37-34הפועל עכו14
212-65מכבי הרצליה15
08-24הפועל א.א. פאחם16
לוח משחקים
  • הפועל ר"ג
  • 0 - 2
  • הפועל כפ"ס
  • מכבי יפו
  • 1 - 1
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • 4 - 3
  • הפועל כפר שלם
  • הפועל רעננה
  • 2 - 2
  • הפועל נוף הגליל
  • בני יהודה
  • 1 - 1
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל ראשל"צ
  • 1 - 2
  • הפועל ת"א
  • הפועל פ"ת
  • 1 - 2
  • הפועל א.א. פאחם
  • הפועל עפולה
  • שני, 23/09, 19:00
  • הפועל עכו

ליגת העל? לא יהיה קל: 0:0 לבני יהודה וכפ"ס

הזהובים חולמים על עלייה, אך פתחו עונה עם מלא החמצות. הסכסוך עשה את שלו? הפ' י-ם חזרה ל-3:3 מול יבנה, ניצחונות לאחי נצרת ולהרצליה. צפו בתקציר

|
עגייב ובלדוט. פתיחה מגומגמת לזהובים (יניב גונן)
עגייב ובלדוט. פתיחה מגומגמת לזהובים (יניב גונן)

עונת 2014/15 בליגה הלאומית סוף-סוף יצאה לדרך, אך בני יהודה שמכוונת לחזור אחרי עונת גלות אחת לליגת העל, נפרדה הערב (שישי) ב-0:0 מאכזב מול הפועל כפר סבא במשחק שנערך באצטדיון בלומפילד במסגרת המחזור הראשון בליגה.

הכתומים, שכזכור ירדו בעונה שעברה ללאומית בתוספת הזמן של המחזור האחרון, כיוונו גבוה במהלך הפגרה, כשהמטרה ברורה - לעלות בחזרה לליגת העל תוך שנה. אלא שיממה לפני שנפתח המחזור הראשון, החלו בעיות בקבוצה. בעלי בני יהודה, משה דמאיו, הצהיר שהוא המחליט הבלעדי על סגל הקבוצה, והוציא את מאמנו, יוסי אבוקסיס, רע מול שחקניו.

גולת הכותרת הייתה ההחתמה של פדרו גלבאן, כאשר לטענת דמאיו הוא זה שהחליט להחתים את הארגנטיני, בעוד המאמן לא היה החלטי. בנוסף, טען הבעלים שהמאמן רצה לשחרר את עגייב, איינוגבה וקדוסי בטענה שאינם תורמים, אך ההתנגדות שלו היא זו שהשאירה אותם במועדון.

על רקע הסכסוך המדובר, עלו הזהובים למשחק במטרה לצבור שלוש נקודות שיפתחו את העונה עם מעט שקט במועדון הזהוב. אך נדמה שבעיות מבית, משפיעות בסופו של דבר על הנעשה במגרש.

בני יהודה והפועל כפ"ס נפרדו בתיקו

מן העבר השני, הפועל כפ"ס, שעלתה בעונה החולפת לליגה הלאומית, מכוונת לפלייאוף העליון וקיוותה לתת הצהרת כוונות כבר במשחק הפתיחה של העונה. מי שבלט יותר מכל בשורותיה היה אוהד כהן הוותיק, ששמר על רשת נקייה בצורה מעוררת פליאה ועצר ניסיונות כיבוש הולכים וחוזרים מצד גלבאן, גיל יצחק וגל צרויה.

השופט עידן ליבה לא היה במיטבו ופספס לא מעט עבירות לאורך המשחק, בתוספת החלטות שנויות במחלוקת. השיא הגיע בדקה ה-87, אז דלה איינוגבה יצא מחוץ לרחבה ונגע בכדור, שהיה בדרכו לשחקן כפר סבאי, בעזרת היד. במקום להרחיקו, בחר השופט לשלוף את הכרטיס הצהוב בלבד.

אוהד כהן. איש המשחק ללא ספק (יניב גונן)
אוהד כהן. איש המשחק ללא ספק (יניב גונן)
 

אך לא היה זה השופט שהיה האחראי לתוצאה המאופסת, אלא חוסר הדיוק בהתקפת הזהובים בתוספת תצוגה נהדרת של כהן. לכאן או לכאן, בני יהודה תצטרך לעשות הרבה חושבים לקראת המשך הדרך, כדי שלפחות העונה, המסע לעבר ליגת העל - לא ייגמר בדמעות.

מחצית ראשונה
השופט עידן ליבה הוציא את המשחק לדרך לעיני 2,000 צופים באצטדיון בלומפילד.

אוהדי הפועל כפ&qout;ס (יניב גונן)
אוהדי הפועל כפ"ס (יניב גונן)
 

אוהדי בני יהודה (יניב גונן)
אוהדי בני יהודה (יניב גונן)
 

יוסי אבוקסיס ומשה דמאיו (יניב גונן)
יוסי אבוקסיס ומשה דמאיו (יניב גונן)
 

אוהד קדוסי (יניב גונן)
אוהד קדוסי (יניב גונן)
 

ברק בכר ביציע (יניב גונן)
ברק בכר ביציע (יניב גונן)
 

דקה 3: הקאמבק של פדרו גלבאן כמעט ונפתח בצורה מושלמת. הקשר הארגנטיני של הזהובים ניגש לכדור חופשי 25 מטרים אלכסונית מצד שמאל לשער, ושיגר כדור חד ומסובב שחלף את החומה ושפשף את המשקוף בדרכו החוצה.

גלבאן מודה לאוהדים (יניב גונן)
גלבאן מודה לאוהדים (יניב גונן)
 

דקה 18: טעות קשה בהגנת הירוקים הובילה את הכדור היישר לרגליו של גיל יצחק, שנותר לבדו בתוך הרחבה ויכול היה להכניע את אוהד כהן בקלות, אלא שהכדור שבעט החלוץ לא היה מספיק מדויק וחמק החוצה. החמצה גדולה ליצחק.

בלדוט צופה בכדור (יניב גונן)
בלדוט צופה בכדור (יניב גונן)
 

דקה 19: אלירן סיימון השתלט על הכדור במרכז השדה, דהר קדימה ובעט חזק למסגרת מ-30 מטרים, דלה איינוגבה קלט.

דלה איינוגבה (יניב גונן)
דלה איינוגבה (יניב גונן)
 

דקה 26: איבוד כדור בהתקפת כפ"ס הוליד התקפה מתפרצת מנגד. אמיר עגייב פרץ באגף ימין והעביר כדור גובה מדוד לגלבאן בצד שמאל של הרחבה. האחרון השתלט בעזרת החזה ובעט חזק לשער, אך הכדור פגע בדרך בסמיר עבד אלחי ויצא החוצה.

דקה 37: גלבאן הפעלתן לא הפסיק להטריד את הגנת הירוקים ושוב היה קרוב לכבוש. הקשר חתך מצד שמאל לימין ובעט כדור מסובב שסחט זינוק נהדר מצד אוהד כהן, השוער הדף את הניסיון.

סמיר עבד אלחי (יניב גונן)
סמיר עבד אלחי (יניב גונן)
 

דקה 45: כדור חופשי שנפסק לטובת הזהובים הוליד תרגיל יפה. במקום להגביה לרחבה בחרה בני יהודה להוציא מסירת רוחב שטוחה למרכז השדה. גלבאן הגיע ראשון ובעט חזק לפינה הרחוקה, כהן ירד נהדר והדף. גל צרויה עט על הריבאונד ובעט לפינה הקרובה אך שוב היה זה השוער הוותיק שהדף לקרן והותיר את התוצאה מאוזנת עם הירידה למחצית.

עגייב בעקבות הכדור (יניב גונן)
עגייב בעקבות הכדור (יניב גונן)
 

מחצית שנייה
דקה 54: ריף מסיקה פתח בדהירה מסף הרחבה ובעט חזק ברגל שמאל, איינוגבה קלט את הניסיון.

איינוגבה ואורן ניסים (יניב גונן)
איינוגבה ואורן ניסים (יניב גונן)
 

דקה 60: המחליף עוז ראלי הגיע ראשון לכדור קרן שעלה מצד שמאל, התרומם ונגח כדור מסוכן וחד שפספס במעט את מסגרת השער. הזדמנות מצוינת לראלי.

דקה 68: איציק עזוז התנהל עם הכדור באגף ימין, היתל בשחקן ההגנה, חדר פנימה ובעט כדור שטוח שהתגלגל החוצה.

גל צרוריה (יניב גונן)
גל צרויה (יניב גונן)
 

דקה 70: בן צעירי הגיע ראשון לכדור חוזר שנהדף מהגנת כפ"ס ובעט כדור מפתיע לחיבורי שערו של אוהד כהן. השוער הוותיק המשיך ביכולת הנהדרת, זינק בזמן והוציא את הכדור מדרכו לשער. הצלה גדולה.

דקה 75: נס זמיר כמעט והעלה את הזהובים ליתרון כשהשתלט על הכדור בצד שמאל של הרחבה, חלף על פני שחקן ההגנה ובעט כדור חד שפיספס את המסגרת במעט.

ערבוביה ברחבה (יניב גונן)
ערבוביה ברחבה (יניב גונן)
 

דקה 83: איינוגבה כמעט ושילם על הטעות שלו ביוקר. השוער קיבל כדור חוזר וצריך היה לבעוט חזק, אך ניסה להקפיץ ומצא את ראשו של בן בן שושן שניצב מטר ממנו ונגח מעל המסגרת בנגיעה.

דקה 85: כדור קרן נוסף של בני יהודה מצא את ראשו של עוז ראלי, שנגח היטב אך שוב מצא את אוהד כהן במקום. משחק גדול לשוער.

דקה 87: איזו טעות ביזארית של איינוגבה. כדור שהוגבה לכיוון חצי המגרש של בני יהודה אילץ את השוער לצאת ולגעת בידו כמטר מחוץ לרחבה. השופט הסלחן שלף רק את הכרטיס הצהוב ועידן דוד שלח את הבעיטה החופשית החוצה.

שחקני כפ&qout;ס מתווכחים (יניב גונן)
שחקני כפ"ס מתווכחים (יניב גונן)
 

בני יהודה: דלה איינגובה, איציק עזוז, אביב חדד, טל בובליל, בן צעירי (דולב חזיזה, 79'), אסי בלדוט, סתיו פיניש, פדרו גלבאן, אמיר עגייב (עוז ראלי, 57'), גל צרויה וגיל יצחק (נס זמיר, 58').

הפועל כפ"ס: אוהד כהן, עמיר נוסבאום, איתי טואף, אלירן סיימון, סמי אליקים, טל בניש, סמיר עבד אלחי, ריף מסיקה, בן בן שושן (גיא בדש, 90'), ברנקו מיכאלוביץ' (עידן דוד, 72') ואורן ניסים.

ניצחונות להרצליה ולאחי נצרת, 3:3 מדהים ליבנה והפ' ירושלים
מכבי יבנה והפועל ירושלים נפרדו ב-3:3 מטורף בטדי, כשהמארחים מהבירה הצליחו לחזור מפיגור 0:3. מסכת השערים של המשחק התחילה בדקה ה-25, כשבעיטה חזקה מתוך הרחבה של יוסי אופיר מצאה רק את הרשת. לא חלפה לה דקה ואופיר השלים צמד עם נגיחה מדויקת אחרי בישול של דוד רביבו, כאשר בדקה ה-57 הוא כבר השלים שלושער אישי עם מבצע נהדר שקבע 0:3 ליבנה.

יוסי אופיר. שלושער מטורף ב-3:3 של יבנה (שי לוי)
יוסי אופיר. שלושער מטורף ב-3:3 של יבנה (שי לוי)
 

אלא שהקבוצה מהבירה חזרה אחרי דקה ל-1:3 עם שער יפהפה של עדי סופר ובדקה ה-70 נבו מזרחי צימק ל-2:3. דקה בתוך תוספת הזמן, הפועלים מירושלים השוו את התוצאה ל-3:3 כעל השער חתום שחקנה החדש, חזוס בלדיצ'י, שקבע את תוצאת המשחק.

במשחק נוסף, גברה מכבי הרצליה 0:1 על העולה החדשה עירוני טבריה באצטדיון בעפולה. את השער היחיד במשחק כבש ג'ורדן פושה בנגיחה חזקה אחרי הגבהה של חלוץ הרכש אדריאן פרננדס בדקה ה-44.

ג´ורדן פושה מאוכזב (רדאד ג´בארה)
ג´ורדן פושה. הנגיחה שלו הספיקה לניצחון (רדאד ג´בארה)
 

אחי נצרת רשמה יצחון ביתי בדמות 2:3 על היורדת הטרייה, הפועל רמת השרון. האורחים מרמה"ש אמנם עלו ליתרון בדקה ה-28 משער של שלום אדרי, אך המארחים איזנו ל-1:1 בדקה ה-35 משער של בר אביטן.

שתי דקות לאחר מכן אחי נצרת הפכה את התוצאה ל-1:2 משער של אלי אלבז, כאשר השחקן המוכשר מהפועל חיפה השלים צמד אישי בדקה ה-41 ואת השלישי של המארחים. כעבור שלוש דקות רמה"ש צימקה ל-2:3 משער נוסף של שלום אדרי, כאשר בדקה ה-79 אחי נצרת נשארה בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של בר אביטן.

שלום אדרי (חגי ניזרי)
שלום אדרי. השלים צמד שלא הספיק לרמה"ש (חגי ניזרי)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */