יום חמישי, 19.09.2024 שעה 12:46

התחלה חדשה: דל בוסקה עושה מהפכה בספרד

אחרי הכישלון בגביע העולמי, המאמן בדרך לבצע בניה מחודשת של הלה רוחה. היום (22:00) הוא פוגש במשחק ידידות את צרפת. הולנד מול איטליה ב-21:45

|
דייגו קוסטה. צפוי להיות חלק מהמהפכה (רויטרס)
דייגו קוסטה. צפוי להיות חלק מהמהפכה (רויטרס)

המונדיאל האחרון היה טראומטי עבור ספרד. הנבחרת הובסה 5:1 במשחקה הראשון בטורניר מול הולנד במשחק שסימל יותר מכל את ההתדרדרות של הלה רוחה. מאז זרמו הרבה מים בנהר הארוך בספרד, האברו, והסגל שנכשל בטורניר בברזיל עבר שינוי גדול.

רגע לפני משחק הידידות המסקרן (חמישי, 22:00) מול צרפת, זה בדיוק הזמן להסתכל על הכיוון שאליו ספרד הולכת. צ'אבי וצ'אבי אלונסו פרשו מכדורגל בינלאומי כאשר בעיות בכושר מונעות כרגע את הזימון של ג'רארד פיקה אנדרס אינייסטה ועתידם בנבחרת עדיין לא ברור.

בין הפרצופים החדשים שניתן יהיה לראות מול הטריקולור ניתן לראות חמישה שחקנים שצפויים לערוך הופעת בכורה וארבעה שהם בגיל 23 או פחות.

קשרה של אתלטיקו מדריד, ראול גרסיה קיבל זימון כאשר גם קוקה צפוי להיות בין השחקנים המובילים של ספרד בתקופה הקרובה.

חלוצה בן ה-21 של ולנסיה, פאקו אלקסר, יצטרף כנראה בחוד ההתקפה לדייגו קוסטה, שירצה לכפר על היכולת הרעה בגביע העולמי ולהוביל את ספרד לימים יפים יותר: "אני יודע שלא עניתי על הציפיות במונדיאל, אבל מה שקרה, קרה ועכשיו זה הזמן להסתכל קדימה".  

ויסנטה דל בוסקה התייחס גם הוא לעתיד של אלופת העולם לשעבר: "בזימונים שעשיתי עכשיו אני מסתכל שנתיים קדימה, לכיוון יורו 2016". סרחיו ראמוס הוסיף: "לנבחרת הלאומית תמיד הייתה זהות מסויימת ועכשיו שישנם שחקנים חדשים, צריך לעזור להם להשתלב כמה שיותר מהר".

דל בוסקה. חושב שנתיים קדימה (רויטרס)
דל בוסקה. חושב שנתיים קדימה (רויטרס)
 

קשה עדיין לדעת האם הדור החדש של ספרד ישחזר את תהילת העבר של קבוצתו, אבל מה שבטוח, ניסוי כלים ראשון מול החבורה של דידיה דשאן הוא תמיד מעניין. המאמן הצרפתי יצטרך להסתדר ללא לורן קוסילייני ופרנק ריברי הפצועים.

גם הולנד ואיטליה משחקות
המפגש בין שתיים מהנבחרות הטובות באירופה שם טיפה בצד משחק ידידות (21:45) מסקרן נוסף שיערך בין הולנד, שסיימה את המונדיאל במקום השלישי, לבין איטליה. האזורי מתחילים עידן חדש תחת אנטוניו קונטה בעוד שהאורנג' מתחילים את העידן שאחרי לואיס ואן חאל עם חוס הידינק.

אוהדי איטליה ביציע (GettyImages)
אוהדי איטליה. פותחים עידן חדש ביחד עם קונטה (GettyImages)
 
דניאל דה רוסי, מרקו וראטי וקלאודיו מרקיסיו צפויים לפתוח בקישור של קונטה כאשר צ'ירו אימובילה וסטפן אל שעראווי יאיישו את החוד. ההרכב של הכתומים לא עבר הרבה מהפכים והוא כולל מצד אחד את ווסלי שניידר הוותיק ודיילי בלינד ומרטינס אינדי הפחות מנוסים. 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */