יום חמישי, 19.09.2024 שעה 12:36
ליגה לאומית 24-25
125-164הפועל כפר שלם1
84-84בני יהודה2
75-84הפועל ראשל"צ3
73-53הפועל פ"ת4
610-44הפועל ר"ג5
55-74מכבי יפו6
52-43מ.ס כפר קאסם7
56-64הפועל ת"א8
57-64הפועל רעננה9
55-44הפועל כפ"ס10
47-54הפועל נוף הגליל11
35-53הפועל עפולה12
38-74הפועל ניר רמה"ש13
34-23הפועל עכו14
211-64מכבי הרצליה15
08-24הפועל א.א. פאחם16
לוח משחקים
  • הפועל עפולה
  • חמישי, 19/09, 19:00
  • הפועל ר"ג
  • הפועל פ"ת
  • חמישי, 19/09, 19:00
  • מכבי הרצליה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • חמישי, 19/09, 19:00
  • הפועל עכו
  • הפועל רעננה
  • חמישי, 19/09, 19:00
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל נוף הגליל
  • חמישי, 19/09, 19:00
  • הפועל ת"א
  • בני יהודה
  • שני, 23/09, 19:00
  • מכבי יפו
  • הפועל ראשל"צ
  • שני, 23/09, 19:00
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל כפר שלם
  • שני, 23/09, 19:00
  • הפועל א.א. פאחם

כתום זה הצהוב החדש? הלאומית פותחת עונה

בני יהודה וגלבאן ינסו לשחזר את המסע של נתניה בדרך לליגה הבכירה, לוד עם טועמה וסבע תנסה לעשות היסטוריה והרצליה חושבת בגדול. הלאומית חוזרת

|
פרננדס, טועמה, ראלי וניסים. הליגה הלאומית חוזרת
פרננדס, טועמה, ראלי וניסים. הליגה הלאומית חוזרת

עונת 2013/2014 הייתה ללא ספק עונת מפנה בליגה הלאומית, הליגה שסיפקה לחובבי הדרמה מנה קבועה של אדרנלין ומתח הפכה לעונת טיול עבור מכבי נתניה והפועל פתח תקווה בדרך אל הבמה המרכזית של הכדורגל הישראלי.

בזמן שקבוצות הכדורגל "זכו" לפגרה ארוכה בעקבות הלחימה במבצע "צוק איתן", ולאחר דיונים רבים הכדורגל הישראלי חוזר בסוף השבוע הקרוב בציפייה גדולה לקבל מנה גדושה של מתח. אז כדי לעשות לכם סדר לקראת העונה שבפתח סיכמנו עבורכם את מפת השינויים שעברה על קבוצות הליגה הלאומית בקיץ האחרון, מהיורדת הטרייה בני יהודה עד לעולה המרגשת מטבריה.

העונה הליגה הלאומית זכתה לחיזוק משמעותי בגזרת האיכות, שחקנים כמו פדרו גלבאן,  אסי בלדוט, סלים טועמה, עוז ראלי, אמיר עגייב, דוד רביבו, ניבאלדו, גל ניר ואחמד סבע הצטרפו וללא ספק יעניקו לליגה הכי דרמטית במזרח התיכון ניצווץ וברק.

בני יהודה: חזרה לליגת העל ובמהרה
הקבוצה של יוסי אבוקסיס עדיין כואבת את הירידה הדרמטית לליגת המשנה. במועדון הצליחו לשמור על חלק משמעותי משחקני הסגל שהיו מבוקשים בליגת העל. בגזרת העוזבים ניתן למצוא את גל כהן שערק לפרויקט של ראובן עטר בהפועל חיפה, אור ברוך עבר למכבי נתניה, לירוי צעירי שסיים חוזה, תום אלמדון שעבר להפועל ת"א והזרים, ג'יימס קין, ליאם ווקר ואמיליאנו פוסקו עזבו.

פדרו גלבאן ומשה דמאיו (חגי ניזרי)
גלבאן ודמאיו. לא יתפשרו על פחות מכרטיס לליגת העל (חגי ניזרי)
 

אל הסגל חזרו הבנים האובדים, אסי בלדוט ופדרו גלבאן לאחר עונה מאכזבת במלאבס, מלך השערים של השחקנים הזרים בליגת העל יינסה להחזיר את הקבוצה של משה דמאיו לקדמת הבמה יחד עם דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, עוז ראלי, אמיר עגייב ואוהד קדוסי. 

הקבוצה הצליחה להעפיל אל חצי גמר גביע הטוטו אך עדיין לא הצליחה לשכנע במשחקי המבחן לקראת העונה, בשכונה יודעים כי חוץ מכרטיס חזרה אל ליגת העל ייחשב לאסון.

הצטרפו: פדרו גלבאן, בן צעירי, גל צוריה, דוד דוידי, טל בובליל ואסי בלדוט.

עזבו: תום אלמדון, גל כהן, רפי דהן, לירוי צעירי, ג'יימס קין, ליאם ווקר, חן עזריאל, ואמילאנו פוסקו ואור ברוך.

מכבי הרצליה: רכש בלגי מבטיח ומקום בפלייאוף העליון
בעונה הקודמת האכזבה בקבוצה של פרדי דוד הייתה עצומה, הרצליה סיימה במקום ה-10, עמוק בפלייאוף התחתון. אך העונה מכוונים במועדון של אריאל שיימן לפחות אל הפלייאוף העליון וביצעו מספר החתמות סמוך לשריקת הפתיחה.

פרדי דוד (משה חרמון)
פרדי דוד. רכש לפני שריקת הפתיחה (משה חרמון)
 

בגזרת הרכש הגיעו אבי איבגי מהפועל פ"ת, דור הלוי מקטמון, ניצן דמארי ממכבי פ"ת, ניסן מורד מהפועל ר"ג ויגיל ביטון ממכבי ת"א יחד עם אדריאן פרננדס שנשאר בלאומית לעונה נוספת יחד עם אוראל אדרי. ג'ורדן פושה שהרשים בעונה הקודמת, נרכש על ידי המועדון וחתם לשלוש שנים.

הצטרפו: אבי איבגי, דור הלוי, ניסן מורד, ג'ורדן פושה, יגיל ביטון, ניצן דמארי, אוראל אדרי, אדריאן פרננדס ושחף הלמן.

עזבו: דניאל ליפשיץ', רגב וולק, דניאל רן, רן מלכה, אבי מלכה, שי דוד, רפי עמוס.

בני לוד: לא פחות מעלייה לליגת העל
בקבוצה של אבו סובחי סיימו את העונה הקודמת באכזבה עצומה, הקבוצה שהציגה כדורגל שוטף במרבית משלבי העונה נאלצה להסתפק במקום השלישי לאחר שפספסה את הכרטיס לליגת העל ברגעי האמת.

אחמד סבע (יוסי ציפקיס)
אחמד סבע. יחזור לכבוש בצרורות? (יוסי ציפקיס)
 

אך, הקיץ החליטו לכוון גבוה ואיגדו רכש מרשים שלא היה מבייש שום קבוצה בליגה הבכירה. מור שושן הגיע לאחר עונה בבני סכנין, אימורו לוקמן ייתן איזון במרכז המגרש, אחמד סבע שחווה אכזבה בקריית שמונה יינסה לחזור לכבוש בצרורות וללא ספק גולת הכותרת היא הצטרפותו של סלים טועמה. את הקבוצה עזבו טל חן שפרש, מוראד אבו ענזה שהושאל לאשדוד, מוחמד פודי ועמר מנצור.

הציפיות בלוד מרקיעות שחקים לאחר שהצליחו לשמור על משה בן לולו ובמיוחד לאחר שהעפילו אל חצי גמר גביע הטוטו, במועדון של אבו סובחי יודעים -שום דבר חוץ מעלייה לא יתקבל.  

הצטרפו: מור שושן, סלים טועמה, אימורו לוקמן, יוסי ביטון, דוד אזולאי, אחמד שעאבן, לוהב כיאל, ינון ברדה ואחמד סבע. 

עזבו: טל חן, גיורגי גבידוארי, מוראד אבו ענזה, מוחמד פודי, עמר מנצור ואברטון זאגו.

מכבי אחי נצרת: אופטימיות זהירה
במועדון החליטו לכוון גבוה ומינו את שלומי דורה למאמן הקבוצה. המאמן הכי מזוהה עם הפועל חיפה צירף לסגל של נצרת שחקנים שלפחות על הנייר שווים מאבק על כרטיס העלייה כמו גל ניר, סביטי ליפנייה ודויד גומז.

שלומי דורה (שי לוי)
שלומי דורה. ינסה להפתיע (שי לוי)
 

בקבוצה שמרו על מרבית הסגל ובמיוחד על בר אביטן, אלי אלבז, אלן מסודי ועלי חטיב שימשיכו להוביל. דורה עדיין מחפש אחר חיזוק משמעותי במספר עמדות אך בטוח: "במידה ונשלים את החוסרים עם שחקנים בעלי רזומה נוכל להיאבק על כרטיס לליגת העל".

הצטרפו: גל ניר, סביטי ליפנייה, דויד גומז, מוחמד אזבארגה ושי מימון.

עזבו: גד עמוס ותאיה באבלולה.

מכבי קריית גת:  המטרה - לתקוע יתד
העולה הטרייה לליגת הלאומית עבדה קשה בגזרת הרכש בקיץ במטרה לתקוע יתד בליגת המשנה ששב לליגה הלאומית לאחר עשור. המאמן ליאור זדה הצליח לצרף את יניב איפרגן, רפי עמוס, ניל אברבנאל, טל איילה, יוני אוזן ואבי ורן מלכה. הציפיות סביב החלוץ רן בן שמעון שכבש 16 שערים בהפועל ר"ג בעונה החולפת ממשיכות להרקיע שחקים.

ליאור זדה חוגג (רדאד ג´בארה)
ליאור זדה חוגג. יצליחו לתקוע יתד? (רדאד ג´בארה)
 

המאמן זדה נשמע אופטימי: "בן שמעון הוא ללא ספק תוספת כוח משמעותית". בקבוצה קיימת אופטימיות גדולה לאחר ההעפלה לשלב חצי גמר גביע הטוטו ומקווים כי השילוב בין הרכש לשחקנים הצעירים בסגל יעזור לזדה וחניכיו לתפוס את תואר הפתעת העונה.

הצטרפו: יניב איפרגן, רפי עמוס, ניל אברבנאל, טל איילה, יוני אוזן, רן בן שמעון, אבי ורן מלכה.  

עזבו: גיא עובדייה, עומר מולאי, אוהד אדלשטיין, דורון רוזנקוביץ' ודוד אלקבץ.

הפועל ירושלים: להימנע מהגורל של קטמון
בעונה החולפת האיחוד בין הפועל ירושלים להפועל קטמון היה קרוב מתמיד, האוהדים בבירה כבר היו מוכנים לקאמבק שלבסוף לא התרחש. לאחר הירידה של קטמון בשלב הפלייאוף בקבוצה של סלמן עמר רוצים רק לברוח מהתחתית כדי להימנע מגורל דומה.

סלמן עמר (יניב גונן)
סלמן עמר. רכש צנוע בבירה (יניב גונן)
 

לקבוצה הצטרפו אור אלקבץ, רוסלן ברסקי וברק משה לשדרג את הקבוצה שכבשה רק 47 שערים בעונה החולפת. נבו מזרחי ימשיך לעונה נוספת בחוד האדום ועמר נשמע אופטימי: "המטרה להיות כמה שיותר למעלה, מאמין שנהיה מוכנים לפתיחת הליגה".

הצטרפו: אור אלקבץ, דניאל בורחל, רוסלן ברסקי, קלאודיו חסוס, ברק משה, עדי סופר, וגיא כהן.

עזבו: מעוז סמיה, אורי אברהם, יוסי ביטון ואלון בוזורגי.

הכח עמידר ר"ג: רונן ויינשטיין חוזר אל הקווים
הסגולים מווינטר החתימו רגע לפני פתיחת העונה את רונן ויינשטיין שישוב לקדנציה שנייה על הקווים. בגזרת הרכש הצטרפו קונדה סאקו, צחי אליחן ובר מזרחי שנשמע נרגש: "יש לנו קבוצה תוססת וצעירה, בטוח שניתן עונה טובה".

רונן ויינשטיין (שי לוי)
רונן ויינשטיין. חוזר לקדנציה נוספת בוינטר (שי לוי)
 

את הקבוצה עזבו מייקל טוקורה שעבר לסגל של עידן בראון, לארי קהינדה, עובדייה חטיב, רחמים צ'קול ותומר חנצ'ינסקי. 
  
הצטרפו: בר מזרחי, קונדה סאקו, הייתם חלבי, צחי אליחן, יוסי גינזבורג, בהאא חלבי, מתן זלמנוביץ', אוראל חורב, זח יוסף ורימון כהן.

עזבו: לארי קהינדה, מייקל טוקורה, עובדייה חטיב, בן אזו'בל ותומר חנצ'ינסקי, טום מפוטו, חאלה נאסר, ליאור ברגיג, ואיל מריסאת, גל גמליאל, מוחמד דרוויש, יצחק נאש, נאור סבא, חנא נסר, רחמים צ'קול ואלסאחלי רמי.   

הפועל עפולה: יסתדרו בלי שחר הירש?
ירון הוכנבוים ממשיך בעפולה לעונה נוספת כאשר מרבית מהסגל עבר תהפוכה. שחר הירש שהיה המוציא לפועל המרכזי בחוד ודור כוכב קפצו כיתה, אלנתן סלמי עזב ובקבוצה הצליחו לצרף שחקנים צעירים כאשר השמות הבולטים הם לארי קהינדה, מיכה לאוטה, סיפריאן אניווגו ויובל יוסיפוביץ'.

ירון הוכנבוים (שי לוי)
ירון הוכנבוים. גם הסגל שלו עבר תהפוכה (שי לוי)
 

הקבוצה תשוב לשחק במגרש הביתי בעפולה ובמועדון מכוונים גבוה לאחר שסיימו בעונה החולפת במקום השישי. הוכנבויים: "רוב הליגה ברמה דומה, ננסה להגיע לפלייאוף העליון, אם נגיע לשם זו תהיה הצלחה גדולה".

הצטרפו: דור מליחי, יובל יוסיפוביץ', מיכה לאוטה, סיפריאן אניווגו, לארי קהינדה, אלי בלילטי, נדב אברה, אוהד דויד, סער בן מנשה, עמיר אבלס.

עזבו: שחף הלמן, דור כוכב, שחר הירש, אלנתן סלמי, קונסטנטין מדרצ'נקו, חסיב אבורוקם, אהוד מערבי, בן וויצמן, עידו סונדרס.

בית"ר ת"א/רמלה: יצליחו לשחזר את ההצלחה?
הקבוצה המפתיעה של השנה החולפת סיימה את הליגה במקום השביעי והמפתיע. סלובודאן דראפיץ' יקווה לשמור על יציבות גם בעונה שפתח בזמן שהסגל ימשיך להסתמך על שחקנים צעירים. בן רהב ויקיר שינה עזבו יחד עם פיליפ אבו מאנה.

ניר לקס חוגג (חגי ניזרי)
ניר לקס. הרכש המרכזי בקבוצה של דראפיץ' (חגי ניזרי)
 

אל הסגל הצטרפו ניר לקס שהושאל מהפועל ת"א, מאור סמיה שהגיע מהפועל ירושלים ושלושה שחקנים ממחלקת הנוער עלו אל הבוגרים. דראפיץ' סיפר לגבי הציפיות מקבוצתו: "ננסה לשחזר את ההצלחה יחד עם השחקנים הצעירים שלנו, המטרה להגיע לפלייאוף העליון ומעל לכל לקדם את השחקנים".  

הצטרפו: מאור סמיה, דידי אונגר, ניר לקס, ועלי מוחמד.  

עזבו: בן רהב, פיליפ אבו מאנה, יקיר שינה, וויליאם אזאו, יניב איפרגן.

עירוני טבריה: הישרדות ולא מעבר
הקבוצה שהדיחה את קטמון בפלייאוף המבחנים לאחר שהציגה כדורגל סוחף השלימה את המשימה ועלתה ללאומית. במועדון יקוו בעיקר לשרוד לאחר התהפוכה בסגל ובעיקר למשוך את הקהל אל המגרש הביתי. רפי בוסקילה היה חד משמעי: "רוצים לתקוע יתד, הישארות היא המטרה הראשונה".  

שחקני הפועל טבריה חוגגים (מערכת ONE)
שחקני הפועל טבריה. ימשיכו לחגוג גם בלאומית?
 

את הסגל של עפולה עזבו עידן שפשה, לירון אלימלך, עומרי אלמקייס, עומרי אזולאי ומעל לכולם אריאל מתן לזמי שעבר להפועל ת"א. במקומם הגיעו רותם שמול, שלומי בן עשור ותום דן. בטבריה שהפכה למעין קבוצת בת של קרית שמונה יקוו להידבק בהצלחה של מחזיקת הגביע. בקבוצה שמחו לאחר ההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו.

הצטרפו: לידור כהן, רותם שמול, שלומי בן-עשור, אלון בוזורגי, ניב פוגל, דאטו קירקיטאדזה, תאיה באבלולה, תום דן, מיקי יאזו ואביאל גבאי.

עזבו: עידן שפשה, אריאל מתן לזמי, לירון אלימלך, עומרי אלמקייס ועומרי אזולאי.

הפועל ר"ג: נבנים תחת חוסר וודאות 
האורדונים הצליחו לשדרג את הסגל עם הצירוף של בראין ג'ונס ועוז יפרח, למרות הקשיים הכלכליים שעוברים על המועדון. את הסגל עזבו שחקנים משמעותיים כמו רם שטראוס, טל מעבי, יניב לוזון ואורי ביבי, אך החלוץ לירון דיאמנט נשאר וינסה להמשיך את היכולת הטובה מהעונה שעברה.

ג´ונס חוגג (רדאד ג´בארה)
ג´ונס. הרכש הגדול של האורדונים (רדאד ג´בארה)
 

מאמן הקבוצה, תמיר בן עמי התייחס למצב של המועדון: "המצב הכלכלי לא מאפשר ויש חוסר וודאות, אבל לא נשתמש בזה כתירוץ".

הצטרפו: עוז יפרח, אלירז יהודה ובראיין ג'ונס.

לירון דיאמנט (חגי ניזרי)
לירון דיאמנט. נשאר בהפועל ר"ג (חגי ניזרי)
 

עזבו: רם שטראוס, טל מעבי, אבי סופר, יניב לוזון, אביאל גבאי, רן בן שמעון, אורי ביבי.

מכבי יבנה: רכש, רכש ודוד רביבו
הקבוצה של יוסי זוזט פתחה את הכיס, הקבוצה הצליחה לשכנע את דוד רביבו לרדת אל הליגה השנייה ואליו הצטרפו ניבאלדו ששיחק בעבר במכבי ת"א, סרג' איילי וליאור ג'אן. את הסגל עזבו גולן חרמן, אוראל אדרי וצמד הזרים אנטונוב בודיאנוב ופאבלו אנטוניו רומנוב.

דוד רביבו (משה חרמון)
דוד רביבו. הרכש הנוצץ של יוסי זוזוט (משה חרמון)
 

בקבוצה עשו הכול כדי למשוך את הקהל אל משחקי הקבוצה, בזמן שהאצטדיון הביתי עובר שיפוצים. יבנה תשחק בנס ציונה כמו בעונה החולפת, כאשר הרכש הרים את רמת הציפיות. לסיכום, שום דבר חוץ ממקום בפלייאוף העליון יהיה שקול לכישלון.

הצטרפו: דויד רביבו, ליאור ג'אן, יוסי אסייג, סרג' איילי, אורי אברהם, ניבאלדו ועידן חג'ג'.

עזבו: גולן חרמון, אוראל אדרי, אנטונוב מירוסלב בודיאנוב ופאבלו אנטוניו רומנוב.

הפועל נצרת עילית: הנוער האיכותי יעשה את ההבדל?
הקבוצה שסיימה את העונה החולפת במקום השמיני עברה תהפוכה גדולה בסגל, במטרה לשחזר את ההצלחה ולהתברג בפלייאוף העליון. בגזרת המצטרפים הגיעו לסגל של שלומי הדרי יבגני סידורנקו ששב למועדון לאחר ששיחק בליגה הרוסית, גם ליעד אלמליח שוב לקדנציה נוספת יחד וויליאם אזאו שהגיע מבית"ר ת"א/רמלה ורון שושן שהושאל ממכבי חיפה.

ליעד אלמליח (רז אמיר)
ליעד אלמליח. חוזר לנצרת עילית (רז אמיר)
 

בקבוצה התקשו למצוא ספונסרים בעקבות המצב הביטחוני ובמהלך תקופת ההכנה שיחקו בעיקר עם שחקני הנוער של המועדון. מנכ"ל הקבוצה, גיל ברעם: "זה מעודד לדעת שיש לנו נוער איכותי, המטרות הן פלייאוף עליון לאחר שהקבוצה החתימה שחקנים רבים".

הצטרפו: רון שושן, וויליאם אזאו, ליעד אלמליח, נאור עבודי, עידן בלסטרה וגד אלקנתי.

עזבו: לואב כיאל, אחמד דיאב, אחמד שעאבן, אוסמה שעאבן ומרטינס דפקוס.

הפועל ראשל"צ: רק לברוח מהתחתית
הקבוצה של שרון מימר הצליחה לשרוד בעונה החולפת בליגה הלאומית בעור שינייה. העונה מכוונים בעיר היין להתרחק ממאבקי התחתית יחד עם עלייה מאסיבית של שחקני צעירים ממחלקת הנוער אל הסגל הבוגר. את הסגל עזבו שלומי אזולאי שעבר לבית"ר ירושלים, עדן שרם חזר להפועל ת"א, גל מאיו שעבר לקריית שמונה, איתי טואף ומאור אסור.

שרון מימר (משה חרמון)
שרון מימר. מסתמך על נוער (משה חרמון)
 

בקבוצה עברו תהפוכה בצוות הניהולי כשרביב ספיר החזיר את המפתחות לראש העיר שמופקד על ניהול הקבוצה. מימר לא מוכן לצאת בהצהרות בעונתו השנייה על הקווים כמאמן ראשי: "שמרנו על שלד של הקבוצה, הסגל עדיין לא נקבע באופן סופי, שנסיים במלאכת הרכבת הסגל נציב מטרות".

הצטרפו: גיא גומברג, אורי ביבי, עומרי שקל, יוגב בן סימון, מוחמד קנואתי, שלומי לוי ורן סספורטס.

עזבו: שלומי אזולאי, מור שקד, טיאגו דהפרייטאס, עדן שרם, גל מאיו, דניאל מכלוף, איתי טואף, עדי שלג, מאור אסור, שלומי בן אסור.

עירוני רמה"ש: זהירות כאן בונים
היורדת עירוני רמת השרון ירדה מנכסיה הגדולים כשאיבדה את בן רייכרט למכבי ת"א, בן בן יאיר עבר למכבי פ"ת, אמיר האדז'יץ' המשיך לעכו וקני סייף שהצטרף לגנט הבלגית. בקבוצה יקוו להסתמך על השחקנים הצעירים במועדון תחת חיים שאבו שממשיך לעונה קודמת.

חיים שאבו (רז אמיר)
חיים שאבו. ברמה"ש שומרים על צניעות (רז אמיר)
 

תומר חנצ'ינסקי רועי עטר ובן אז'ובל הם השמות המרכזיים שהצטרפו לסגל של שאבו. המאמן חיים שאבו, שממשיך לעונה נוספת, מנמיך ציפיות: "הקבוצה תתבסס על שחקנים צעירים, אנחנו סומכים עליהם שישתלבו בקבוצה הבוגרת". ברמה"ש יקוו להמשיך להשביח שחקנים במטרה לשרוד כלכלית.

הצטרפו: תומר חנצ'ינסקי, בן אז'ובל, עדן גנדלר, מתן גנון, עומר בוארון, רועי עטר ורן קוז'וק.

עזבו: בן רייכרט, קני סייף, מוחמד אזבאגה, יוסף אבו לאבן, קובי מוסא ואמיר האדז'יץ'.

הפועל כפ"ס: מאבק על כרטיס לליגת העל
העולה החדשה סיימה את העונה הקודמת בצורה מרשימה ועם הכרטיס לליגת המשנה. העונה בשרון מכוונים גבוה וצירפו את איתי טואף, ריף מסיקה, אמיר נוסבאום וברנקו מיכאלביץ' שיחד עם אורן ניסים שיעניק ניסיון לסגל בשרון. את הסגל של פליקס נעים עזב דניאל אקסלינג שעבר להפועל ב"ש.

סתיו שחם- בעלים (חגי ניזרי)
סתיו שחם. מכוון גבוה (חגי ניזרי)
 

הבעלים, סתיו שחם מכוון גבוה: "הקבוצה עוד צפויה להתחזק בהתקפה ובקישור, אבל אנחנו מקווים להיות בצמרת בסוף העונה".

הצטרפו: איתי טואף, ריף מסיקה, עמיר נוסבאום, ברנקו מיכאלביץ'.

עזבו: רובי רגב ודניאל אסקלינג.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */