יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:20

אנגליה גברה 0:1 על נורבגיה, רוסיה הביסה

ידידות: רוני כבש את שער הניצחון של האנגלים בפנדל, 0:4 לחבורה של קאפלו על אזרבייג'אן. טורקיה גברה 1:2 בחוץ על דנמרק , 0:1 לארה"ב על צ'כיה

|
שחקני נבחרת אנגליה חוגגים (רויטרס)
שחקני נבחרת אנגליה חוגגים (רויטרס)

אחרי שנבחרת אנגליה הודחה כבר בשלב הבתים במונדיאל, היא ערכה הערב (רביעי) משחק ידידות ביתי מול נורבגיה באצטדיון וומבלי, וניצחה 0:1 משער של ווין רוני בפנדל בדקה ה-68.

בנבחרת רוסיה לא רצו לזכור את משחקי המונדיאל בברזיל. החבורה של פאביו קאפלו הודחה בשלב הבתים לאחר מאזן עלוב של שני שערי זכות, צמד תוצאות תיקו והפסד בודד. לאחר המבוכה בארץ הסמבה, המאמן האיטלקי המעוטר זכה להזדמנות נוספת. הערב אירחו הרוסים את אזרבייג'אן למשחק ידידות והשכיחו, לפחות במעט, את תצוגת הנפל מברזיל.

אלכסנדר קרז'אקוב פתח את ההצגה בדקה השישית לאחר בישול של דמיטרי קומבארוב. שש דקות לאחר מכן, הוסיף חלוץ זניט סנט פטרסבורג שער נוסף, הפעם מבישול של דניס צ'רישב מויאריאל.

ארבע דקות לפני השריקה המחצית סרגיי איגנשביץ' הוסיף את השלישי. כיאה למשחק ידידות המאמנים הרבו בחילופים במחצית השנייה, בדקה ה-81 ולדימיר גראנאט שעלה מהספסל קבע את תוצאת הסיום. 

אלכסנדר קרז´אקוב (רויטרס)
אלכסנדר קרז´אקוב חוגג (רויטרס)
 

נבחרת טורקיה גברה בחוץ 1:2 על נבחרת דנמרק. הדנים עלו ליתרון בדקה ה-35 מפנדל של דניאל אגר, אך עשר דקות בתוך המחצית השנייה, אולקאי שהאן קבע שוויון. בתוספת הזמן של המשחק, הטורקים הצליחו לנצח משער של אוזן טופאן.        

נבחרת ארצות הברית, שלקחה חלק במונדיאל האחרון, גברה 0:1 על נבחרת צ'כיה משער של אלחנדו בדויה, קשרה ההתקי של נאנט, בשורותיה משחק גם החלוץ איתי שכטר.     

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */