יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:07
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

אין כמו בבית: צפו ב-0:1 של אשדוד על בית"ר י-ם

הקבוצה מעיר הנמל שבה לשחק בי"א, והשיגה ניצחון משער של זריהן ששלח אותה לרבע גמר ג. הטוטו. קלינגר: "לא בכינו על המצב הבטחוני", קורצקי: "מרוצה"

|
זריהן חוגג את השער (משה חרמון)
זריהן חוגג את השער (משה חרמון)

אחרי שלא התאפשר לשחק באצטדיון הי"א באשדוד בעקבות המצב הבטחוני, הכדורגל חזר הערב (שלישי) לעיר הנמל ובמשחק הביתי הראשון שלה העונה, מ.ס. אשדוד גברה 0:1 על בית"ר ירושלים במסגרת המחזור הרביעי בגביע הטוטו וגם עלתה לשלב רבע הגמר. מנגד, הירושלמים זקוקים לניצחון של אשדוד על הפועל פתח תקווה כדי להעפיל לרבע הגמר.

המשחק נפתח בצורה רגועה מאוד מצד שתי הקבוצות, והן מיעטו לסכן את השערים. המצב הממשי הראשון הגיע רק בדקה ה-37, כאשר שמוליק מלול הרים כדור מהאגף השמאלי וזרקו קוראץ' נגח מתוך רחבת החמש מחוץ למסגרת של רועי משפתי.

לקראת השריקה למחצית, הירושלמים היו קרובים מאוד לעלות ליתרון במשחק. חנן ממן נותר לבדו מול רועי משפתי, השוער נותר על רגליו, יצא לעבר הקשר והצליח לעצור אותו. דני פרדה שהגיע לריבאונד, בעט החוצה.

בדקה ה-61 בית"ר ירושלים קופחה על-ידי השופט, דניאל בר נתן. שמוליק מלול פרץ באגף השמאלי של הצהובים, חדר לתוך הרחבה והופל, אך השופט לא שרק לפנדל ברור לזכות הירושלמים.

אשדוד מנצחת את בית"ר ועולה שלב

בדקה ה-73 השיגו המארחים את שער הניצחון; אלכס דוידוב הרים את כדור הקרן של האשדודים, ניב זריהן הגיע לכדור שלו ומתוך הרחבה בעט והכניע את בוריס קליימן. עד לסיום המשחק הירושלמים ניסו לכבוש, אך רועי משפתי, שסיפק משחק נהדר, סיכל כל ניסיון של הקבוצה של מנחם קורצקי להשוות.

קלינגר: הקבוצה נראית טוב

שחקני אשדוד חוגגים (משה חרמון)
שחקני אשדוד חוגגים (משה חרמון)
 

מאמן המנצחת, ניר קלינגר: "יכולנו להתבכיין על המצב הבטחוני אבל דווקא שידרנו הפוך וזה החזיק אותנו עם הראש מעל למים, הקבוצה נראית טוב. אנחנו עושים את הכל כדי להיות מוכנים לליגה ואני מקווה שכל האנרגיה הטובה, האווירה והנחישות יימשכו לליגה. נצטרך לחלק כוחות, יש לנו הרבה משחקים".

קלינגר (משה חרמון)
קלינגר (משה חרמון)
 

על הצעירים ובראשם מיכאל אוחנה וניב זריהן שבלטו הוסיף: "יש להם עוד לאן להתקדם אבל הם מתבגרים ומתבשלים, וזה התהליך הנכון לפני היכולת. כדורגל יש להם, אמרתי זאת כבר מזמן ואני מקווה להמשכיות".

מנחם קורצקי (משה חרמון)
מנחם קורצקי (משה חרמון)
 

מאמן המפסידה, מנחם קורצקי: "אני מרוצה מהקבוצה שלי, מהמחוייבות של השחקנים שלי ומהקצב של המשחק. הפסדנו ממצב נייח, מה שקורה לנו כבר בפעם השנייה ואת זה נצטרך לתקן. אין ספק שכדי לנצח גם נצטרך לכבוש שערים, אני קונה להגיע בכל משחק להגיע לכמות מצבים שכזאת אבל אנחנו בכיוון של להתחזק בשחקן בעמדה הזאת".

שחקני בית&qout;ר מאוכזבים (משה חרמון)
שחקני בית"ר מאוכזבים (משה חרמון)
 

מחצית ראשונה
דקה 10: המשחק נפתח בצורה רגועה מאוד ומתנהל ברובו במרכז המגרש, כאשר שתי הקבוצות מיעטו לסכן את השערים ולא הגיעו למצבים מסוכנים.

אוהדי אשדוד (משה חרמון)
אוהדי אשדוד (משה חרמון)
 
אוהדי אשדוד (משה חרמון)
אוהדי אשדוד (משה חרמון)
 

בן זקן (משה חרמון)
בן זקן (משה חרמון)
 

אוהדי בית&qout;ר (משה חרמון)
אוהדי בית"ר (משה חרמון)
 

דקה 14: אלכס דוידוב הרים כדור חופשי סמוך לדגל הקרן, בוריס קליימן יצא לא טוב וגם הדף בצורה רעה, אך למזלו ההגנה של בית"ר ירושלים הרחיקה את הכדור.

מיכאל אוחנה עם הכדור (משה חרמון)
מיכאל אוחנה עם הכדור (משה חרמון)
 

דקה 25: הזדמנות ראשונה במשחק לבית"ר ירושלים. קלאודמיר פריירה ניסה להפתיע את רועי משפתי בבעיטה חופשית מ-30 מטרים אלכסונית, אבל השוער אגרף את הכדור. 

אוחנה מנסה לעבור (משה חרמון)
אוחנה מנסה לעבור (משה חרמון)
 

דקה 28: אלכס דוידוב מסר נהדר לניב זריהן באגף השמאלי, האחרון חדר לתוך הרחבה, עבר יפה את השומר שלו, אבל לא בחר אם למסור או לבעוט ויצא לו באמצע, ולבסוף זה נגמר בכדור חוץ לבית"ר ירושלים.

קליימן (משה חרמון)
קליימן (משה חרמון)
 

דקה 37: שמוליק מלול פרץ נהדר באגף השמאלי של בית"ר ירושלים, הרים כדור גובה מדוד לרחבה, זרקו קוראץ' היה הראשון לנגוח מתוך רחבת החמש, אך החמיץ את המסגרת של משפתי.

חיימוביץ´ מנסה לחטוף (משה חרמון)
חיימוביץ´ מנסה לחטוף (משה חרמון)
 

דקה 45: הזדמנות ענקית לבית"ר ירושלים. חנן ממן מצא את עצמו לבד מול רועי משפתי, אבל השוער עצר באחד על אחד את הקשר. דני פרדה שהיה על הריבאונד החמיץ את המסגרת.

ממן מול משפתי (משה חרמון)
ממן מול משפתי (משה חרמון)
 

מחצית שנייה
דקה 48: הזדמנות ראשונה במחצית השנייה. מיכאל אוחנה עשה סלאלום מרהיב במחצית המגרש של בית"ר ירושלים, הרים כדור לרחבה למוראד אבו ענזה, אבל האחרון נגח מחוץ למסגרת.

קלינגר (משה חרמון)
קלינגר (משה חרמון)
 

דקה 61: פנדל ברור לזכותה של בית"ר ירושלים לא נשרק; שמוליק מלול חדר לתוך הרחבה מהאגף השמאלי והופל, אך דניאל בר נתן לא שרק לבעיטה מהנקודה הלבנה לזכות האורחים.

קורצקי (משה חרמון)
קורצקי (משה חרמון)
 

דקה 67: אלכס דוידוב ניה לבחון את בוריס קליימן כשבעט חזק ולמסגרת מחוץ לרחבה, אבל בוריס קליימן הדף טוב. רחמים צ'קול ניסה גם הוא לאחר מכן לבעוט מחוץ לרחבה, אבל השוער קלט את הכדור.

בלו עם הכדור (משה חרמון)
בלו עם הכדור (משה חרמון)
 

דקה 73, 0:1 למ.ס. אשדוד: אלכס דוידוב הרים את כדור הקרן לזכות המארחת, ניב זריהן הגיע לכדור ומתוך הרחבה בעט לרשת של בוריס קליימן.

שחקני אשדוד חוגגים (משה חרמון)
שחקני אשדוד חוגגים (משה חרמון)
 

דקה 82: שלומי אזולאי השתלט על הכדור, סידר לעצמו מצב בעיטה ובעט חזק, אבל רועי משפתי הדף היטב את הכדור לקרן. עד לסיום הקבוצה הירושלמית לא הצליחה לכבוש וכל חצי הזדמנות נעצרה על-ידי המארחת, שניצחה בסיום 0:1.

משפתי מול קוראץ´ (משה חרמון)
משפתי מול קוראץ´ (משה חרמון)
 

מ.ס. אשדוד: רועי משפתי, עופר ורטה (תום בן זקן, 46'), יאיא פטי, מיקי סירושטיין, רחמים צ'קול, רועי בקל, אלכס דוידוב (טל בראל, 90'), מיכאל אוחנה (ישראל ראש, 80'), ניב זריהן (תימור אביטן, 83'), מוראד אבו ענזה (מישל רוס, 71') וירו בלו.

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, תומר ירוחם, זאביק חיימוביץ, דושאן מאטוביץ', שמוליק מלול פריירה קלאודמיר, שלומי אזולאי, חנן ממן (אופיר קריאף, 69'), עומר נחמני (אבישי כהן, 85'), דני פרדה (איציק כהן, 58') וזרקו קוראץ'.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */