יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:48
ליגה אנגלית 23-24
6424-7028ארסנל1
6426-6528ליברפול2
6328-6328מנצ'סטר סיטי3
5642-6029אסטון וילה4
5342-5928טוטנהאם5
4739-3928מנצ'סטר יונייטד6
4450-4629ווסטהאם7
4244-5028ברייטון8
4144-4228וולבס9
4048-5928ניוקאסל10
3945-4727צ'לסי11
3844-4329פולהאם12
3552-4128בורנמות'13
2948-3328קריסטל פאלאס14
2654-4129ברנטפורד15
2539-2928אברטון16
2260-4229לוטון17
2151-3529נוטינגהאם פורסט18
1763-2929ברנלי19
1474-2428שפילד יונייטד20
לוח משחקים
  • ניוקאסל
  • שבת, 30/03, 15:30
  • ווסטהאם
  • בורנמות'
  • שבת, 30/03, 18:00
  • אברטון
  • צ'לסי
  • שבת, 30/03, 18:00
  • ברנלי
  • נוטינגהאם פורסט
  • שבת, 30/03, 18:00
  • קריסטל פאלאס
  • שפילד יונייטד
  • שבת, 30/03, 18:00
  • פולהאם
  • טוטנהאם
  • שבת, 30/03, 18:00
  • לוטון
  • אסטון וילה
  • שבת, 30/03, 20:30
  • וולבס
  • ברנטפורד
  • שבת, 30/03, 23:00
  • מנצ'סטר יונייטד
  • ליברפול
  • ראשון, 31/03, 16:00
  • ברייטון
  • מנצ'סטר סיטי
  • ראשון, 31/03, 18:30
  • ארסנל

זלאטן, נאתכו ומוריניו: סיכום השבוע באירופה

נבחרת השבוע, המאמן המצטיין, הרגע המרגש והציטוט. סיכמנו עבורכם את השבוע הסוער שעבר על אירופה. ומה עוד בתפריט? ההפתעה, הליגיונר ומוריניו

|
זלאטן איברהימוביץ´ חוגג (רויטרס)
זלאטן איברהימוביץ´ חוגג (רויטרס)

ברוכים הבאים לפרוייקט החדש של ONE - "הנבחרים של אירופה", שילווה אתכם כל שבוע ויבחר עבורכם את נבחרת המצטיינים בחמשת הליגות הבכירות באירופה.

בנוסף, נבחר גם את הציטוט שעורר הכי הרבה עניין, האירוע שהדהים את כולם, ההפתעה הגדולה והמאמן שהותיר הכי הרבה רושם. לבסוף, איך אפשר גם בלי הפן הישראלי; מדי שבוע ייבחרו שני שחקנים ישראלים (המצטיין והמאכזב) שמשחקים בליגות הטובות באירופה ובלטו לטובה או לרעה.

ברשימה השחקנים הבולטים של השבוע אפשר למצוא את דייגו קוסטה שכבש צמד נהדר מול אברטון ופתח את העונה עם ארבעה שערים בשלושה משחקים זלאטן איברהימוביץ', שכבש שלושער נפלא ואת השוער ראלף פארמן, שנתן הצגה ענקית מול באיירן מינכן במדיה של שאלקה.

בנוסף, מאמן סוונסי, גארי מונק, ממשיך להפתיע את הפרמייר-ליג וקשר לוריין האלמוני, ולנטין לאבין, שרשם לעצמו שורה סטטיסטית נהדרת במשחק הניצחון של קבוצתו בליגה הצרפתית. וזו רק ההתחלה. אז יאללה מתחילים.

ה-11 של אירופה - מערך 4:4:3
שוער - ראלף פארמן, שאלקה
אחרי ששאלקה הפסידה בשני המשחקים הרשמיים הראשונים שלה, כולם ציפו גם שהקבוצה תפסיד ללא יותר מדי בעיות לאלופת גרמניה, באיירן מינכן. הרויאל בלוז, שלא צברו אפילו נקודה אחת מול הקבוצה הבווארית מאז דצמבר 2010, הצליחו לעשות זאת סוף סוף בזכות ראלף פארמן, שדאג לנקודות ראשונות לאחר כמעט ארבע שנים.

ראלף פהארמן לאחר עוד הדיפה נהדרת במשחק התיקו מול באיירן
ראלף פארמן לאחר עוד הדיפה נהדרת במשחק התיקו מול באיירן
 

השוער בן ה-25, שזכה למתקפה ארטילרית מאחת ההתקפות הטובות בעולם בפתיחת המשחק, הצליח לעמוד במטחים כשבלם את רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר, אך בדקה העשירית הוא מצא מולו שני שחקנים של האורחת (סבסטיאן רודה ורוברט לבנדובסקי) להם הוא כבר לא היה יכול להושיע. אבל למעט השער הזה, פהארמן היה בכל מקום, עצר פעם אחר פעם את ההתקפה של האלופה והוא האחראי הישיר שבאיירן כבשה רק שער אחד ואיבדה נקודות כבר במחזור השני של העונה.

מגן ימני – יינס ומר, פאדרבורן
במכבי חיפה מכירים היטב את המגן הימני של העולה החדשה לבונדסליגה, יינס ומר, שכבש נגדם במשחק האימון בו הם גברו עך החניכים של אלכסנדר סטנוייביץ'. במשחק הליגה האחרון בשבת, בו פאדרבורן דרסה ללא רחמים את המבורג 0:3 בחוץ, המגן הימני אמנם לא הבקיע, אך היה אחד המצטיינים והבולטים בניצחון המרשים והראשון של פאדרבורן אי פעם בבונדסליגה.

יינס ומר. כישרון של ממש בעולה החדשה לבונדסליגה
יינס ומר. כישרון של ממש בעולה החדשה לבונדסליגה
 

ומר, שעוד שיחק עם הקבוצה בליגה השלישית בגרמניה בעונת 2008/9, חרך את האגף הימני, סייע בהתקפה, עצר באגף שלו את ואלון בהראמי ואיבו אליליצ'ביץ' וסייע לקבוצתו לרשום ניצחון ראשון העונה בליגה. אגב, פאדרבורן היא אחת משבע קבוצות שטרם הפסידו, אז אמנם מדובר רק במחזור שני ויש עוד המון משחקים העונה, אך הקבוצה שעלתה העונה לבונדסליגה, נראתה היטב.

בלם – מיראנדה, אתלטיקו מדריד
אשתקד, החלק האחורי של אתלטיקו מדריד היה המצטיין של הקבוצה. פיליפה לואיז, דייגו גודין, מיראנדה, חואנפראן וטיבו קורטואה הרכיבו חוליה אחורית מרשימה, שהקשתה על כל קבוצה. כמו כן, החוליה האחורית גם הייתה אחראית על לא מעט שערים מכריעים; די להזכיר את השער של גודין במשחק האליפות מול ברצלונה, או שערו בגמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד.

מיראנדה. בברזיל עדיין מתחרטים שלא לקחו אותו למונדיאל
מיראנדה. בברזיל עדיין מתחרטים שלא לקחו אותו למונדיאל
 

העונה אמנם 40% מהחוליה האחורית כבר לא בקבוצה, אבל זה לא הפריע למיראנדה להיות האיש מספר אחת של דייגו סימאונה במשחק בו קיבלה האלופה סוף סוף את הצלחת מהמלך, וגם המשחק בו רשמה ניצחון ליגה ראשון העונה. מיראנדה, שבברזיל עדיין תוהים איך הוא ופיליפה לואיז לא זומנו לסגל הנבחרת במונדיאל בקיץ אחרי היכולת שהפגינו במהלך השנה, כבש את השער הראשון העונה של הקולצ'ונרוס בליגה, וכמה סמלי שזה היה בנגיחה לאחר כדור קרן. מלבד השער שלו, הבלם גם דאג לחפות על חבריו בחלק האחורי, ובעיקר על דייגו גודין. שלוש הנקודות שהשיגו הרוחיבלאנקוס הגיעו לא מעט בזכות הבלם הברזילאי.

בלם - איניגו מרטינס, ריאל סוסיאדד
אחד השחקנים המצטיינים בניצחון הענק של ריאל סוסיאדד 2:4 על ריאל מדריד היה בלם הקבוצה, איניגו מרטינס. הבינלאומי בן ה-23, הבקיע שער נהדר, אך גם עזר לא מעט בשיתוק החלק הקדמי של הבלאנקוס. האורחים אמנם הבקיעו שני שערים, אך נבלמו לאחר פתיחה מדהימה של ההתמודדות, שיכלה לסיים את הסיפור של המארחים הרבה יותר מהר ולמנוע את הקאמבק המדהים שהתחולל בהמשך.

מרטינס חוגג שער ענק ותצוגה נהדרת (רויטרס)
מרטינס חוגג שער ענק ותצוגה נהדרת (רויטרס)
 

מרטינס נחשב בעיני רבים כבלם הבא של נבחרת ספרד, למרות שבמונדיאל האחרון הוא לא שותף כלל. במדי הנבחרת הצעירה הוא הצליח להותיר את חותמו ולהיות חלק גדול מהזכייה שלה באליפות אירופה שנערכה ב-2013 בישראל. סוסיאדד, שמאבדת לא מעט כוכבים בשנים האחרונות לטובת הכסף הגדול באירופה, כנראה ותאבד גם את הספרדי בן ה-23, שאם ימשיך בכושר הנוכחי שלו ייחטף במהרה.

מגן שמאלי – אלברטו מורנו, ליברפול
אחרי המשחק הרע שלו בשבוע שעבר מול האלופה באיתיחד, בו היה האחראי הישיר לשער הראשון שספגה ליברפול מרגליו של סטבן יובטיץ', אלברטו מורנו תיקן את הרושם במשחק החוץ ב-וויט הארט ליין מול טוטנהאם, בו הביסה סגנית האלופה 0:3 את התרנגולים. המגן השמאלי בן ה-22 שהגיע בקיץ מוולנסיה תמורת 12 מיליון יורו, החל לפרוע מעט מהשטרות ששולמו עליו; נעל את האגף שלו, היה חף מטעויות, קשוח, עירני וחד.

אלברטו מורנו חוגג שער בכורה בליברפול
אלברטו מורנו חוגג שער בכורה בליברפול
 

כמו כן, הוא גם התכבד בשער הבכורה בפרמייר-ליג, ועוד איזה שער. הספרדי חטף את הכדור מאנדרוס טאונסנד במחצית המגרש של ליברפול ודהר ודהר ודהר, עד שנכנס לתוך הרחבה של הוגו לוריס ובעט חזק ברגל שמאל לפינה של השוער הצרפתי ולא הותיר לו שום סיכוי להגיע לכדור. למרות הטעות במשחק העונה המוקדם מול הסיטיזנס, לליברפול יש מגן שמאלי נהדר להרבה שנים.

קשר – נייתן דאייר, סוונסי
סוונסי רשמה ניצחון ליגה שלישי וניצחון רביעי בכל המסגרות; הקבוצה של גארי מונק נראית נהדר ונגד ווסטהאם, אותה ניצחה 0:3 היא סיפקה תצוגת תכלית. הקשר באגף הימניף נייתן דאייר, היה המנצח הגדול בחגיגה של הקבוצה הוולשית. דאייר עשה ככל העולה על רוחו באגף הימני, ניער מעליו פעם אחר פעם את ג'ייסון דוידסון שירצה לשכוח במהרה את המשחק. הקשר האנרגטי תקף כל הזמן, היה בכל מקום, תמיד רץ למתפרצות ותמיד פתח זווית למסירה.

נייתן דאייר. צ´לסי כבר חוששת ממנו במחזור הבא
נייתן דאייר. צ´לסי כבר חוששת ממנו במחזור הבא
 

אחרי שכבש בשבוע שעבר את שער הניצחון מול ברנלי מבישול של גילפי סיגורדסון, הפעם הצמד חמד התעלה על עצמו וסיגורדסון בישל פעמיים לקשר האנגלי; בפעם הראשונה אחרי דאבל כשסיגורדסון מסר לדאייר עם העקב והאחרון חלף על פני השוער וגלגל לרשת, ובפעם השנייה הקשר האיסלנדי השאיר את האנגלי לבד מול השוער והאחרון לא כשל וכבש את השני שלו במשחק. במחזור הבא שלושה בישולים לסיגורדסון ושלושה שערים לדאייר? הגנת צ'לסי כבר נכנסת לכוננות. 

קשר - ולנטין לאבין, לוריין
אחרי שלוש שנים בקבוצת המילואים של לוריין, עלה העונה הקשר הצעיר בן ה-20 לקבוצה הבוגרת, ואיזה עונה הוא חווה עד עכשיו. כבר במחזור הראשון הוא כבש את שער הבכורה שלו בליג 1 בניצחון 1:2 על מונאקו והוכיח את חוש הכיבוש הנהדר שלו והיכולת הנפלאה. במחזור האחרון, בו לוריין הביסה 0:4 בבית את גנגאן, הקשר להט. הוא אמנם נכנס רק בדקה ה-72 במקום בראיין פלה, אך זה כלל לא הפריע לו.

ולנטין לאביין. הכישרון העולה בלוריין
ולנטין לאביין. הכישרון העולה בלוריין
 

שמונה דקות אחרי שנכנס הוא כבש את השני שלו העונה, שלוש דקות לאחר מכן בישל לג'ורדן איוו את ובדקה ה-94 כבש את השני שלו במשחק והשלישי העונה. בסה"כ, מתוך 6 השערים שכבשה הקבוצה שלו, אחראי הקשר על 3 שערים ובישול. כלומר, הוא מעורב ב-66% מהשערים. איזו פתיחה נפלאה לקשר הכישרוני והנפלא הזה. בנוסף, הוא גם הביא את הניצחון השני העונה של קבוצתו ובינתיים בכל משחק בו כבש, הקבוצה שלו גם ניצחה. רק שימשיך ככה.

קשר - ראג'ה נאינגולן, רומא
אחרי שבעונה שעברה הקבוצה של רודי גארסיה צברה 85 נקודות, מה שלפני שתי עונות ושלוש עונת היה מעניק לה אליפות, היא סיימה במקום השני והמכובד, אך עדיין רחוקה מאוד מיובנטוס. העונה, הקבוצה מבירת איטליה רוצה ללכת צעד נוסף קדימה. לכן, הגיעו אשלי קול מצ'לסי וחואן איטורבה מוורונה, דאגו לשמור על מירלאם פיאניץ' ועל הקשר ההולנדי שפצוע, קווין סטרוטמן. אבל מי שגנב את ההצגה במשחק הראשון של העונה, בו גברו הג'לארוסי 0:2 על פיורנטינה היה ראג'ה נאינגולן.

ראג´ה נאינגולן חוגג שער נפלא
ראג´ה נאינגולן חוגג שער נפלא
 

הקשר האנרגטי היה פעיל מאוד בצד ימין, תמך בהתקפה, סייע להגנה, נלחם על כל כדור וגם זכה ברוב הכדורים במרכז המגרש. כל מאמן היה משווע לשחקן כזה. בנוסף, הוא היה הראשון לריבאונד מהבעיטה של ג'רביניו כדי לכבוש את השער הראשון של רומא העונה ובדקה ה-93 בכדור גאוני השאיר את החלוץ מחוף השנהב לבד מול השוער כדי שרק ישאל אותו לאיזה פינה הוא רוצה את הכדור.
 

חלוץ – זלאטן איברהימוביץ', פאריס סן ז'רמן
על ההופעה של זלאטן איברהימוביץ' מול סנט אטיין, אפשר לומר הצגה של איש אחד; החלוץ השבדי פשוט מה שהוא רוצה על המגרש. ואם הוא באמת יפרוש ב-2016 מכדורגל, אנחנו, הצופים, נהיה המפסידים העיקריים. כבר בדקה ה-24 של המשחק זלאטן היה מעורב בשער הראשון של קבוצתו כשלחץ שלו על הגנת האורחים הוביל לעצמי של השוער. לאחר מכן השבדי לא נזקק לעזרה מאף אחד כשהכניע את סטפן רופייה עם הראש.

זלאטן עם שלושער ענק, 0:5 לפ.ס.ז'.

17 דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה זלאטן הבקיע את השני שלו ועשר דקות לאחר מכן היה חתום על שלושער ב-0:5 הענק של פאריס סן ז'רמן וגם התכבד בכדור המשחק לאחר הסיום. השבדי, שהוכיח שוב שהוא גדול על הליגה, יכול היה בקלילות לכבוש גם חמישה שערים ואף אחד לא היה מופתע מכך. הצגה נוספת של זלאטן העניקה לאלופה ניצחון שני העונה ועלייה למקום השני בטבלה, כשהיא עדיין בלתי מנוצחת העונה בליגה. השבדי אגב, כבר עם חמישה שערים בשלושה משחקים.

חלוץ – דייגו קוסטה, צ'לסי
אין ספק שעד לרגע זה של העונה, ז'וזה מוריניו יכול לחייך חיוך רחב מאוזן לאוזן אודות הרכש שהוא ביצע בחוד של צ'לסי. המאמן הפורטוגלי, שפירק את אתלטיקו מנכסיה כשהחזיר מההשאלה את טיבו קורטואה ורכש את פיליפה לואיז ודייגו קוסטה, מקבל תוצרת מהחלוץ שהגיע בקיץ. אחרי שלקראת סיום העונה שעברה סבל מפציעה, בקיץ כשל ביחד עם הנבחרת הספרדית ולא התאים לשיטה שלה, רבים הרהרו ותהו אודות הרכש שמגיע לסטמפורד ברידג'.

דייגו קוסטה. התחלה מדהימה במדי צ´לסי (רויטרס)
דייגו קוסטה. התחלה מדהימה במדי צ´לסי (רויטרס)
 

אז מוריניו שתק, עבד עם החלוץ, והאחרון עונה מדי שבוע על המגרש. במחזור הראשון הוא כבש את שער הבכורה שלו בפרמייר-ליג, מחזור לאחר מכן כבש את שער הבכורה בסטמפורד ברידג', ובמחזור האחרון כבר כיכב עם צמד ב-3:6 של צ'לסי על אברטון, כשהוא כובש כבר אחרי 35 שניות ואת השני חתם בדקה ה-90. כבר אחרי 3 מחזורי ליגה, קוסטה כבש 4 שערים, כמות אותה כבש פרננדו טורס אחרי 39 משחקי ליגה. גם מאמנו, ז'וזה מוריניו, פירגן לו: "הוא נותן לנו הרבה יותר משערים, הוא מתקל בהגנה ונותן לנו את כל מה שאנחנו מצפים ממנו". גם הקפטן של הבלוז, ג'ון טרי, פירגן: "הוא היה אדיר". 

חלוץ - אנטוניו די נטאלה, אודינזה
אחרי שבתחילת השנה הנוכחית, ינואר 2014, החלוץ האיטלקי כבר הודיע על פרישה, הוא אמר בסיום העונה, אחרי שלושער במחזור הסיום מול סמפדוריה, "אני נשאר". דווקא כשיכול היה אנטוניו די נטאלה לפרוש אחרי שלושער, הוא בחר לחזור בו מהצהרתו. את המשחק הראשון העונה של אודינזה, לפני כשבוע, גם החלוץ שכבש 195 שערים בליגה האיטלקית לא ישכח. די נטאלה הבקיע חמישייה לרשת טרנאנה בגביע האיטלקי. אבל לעומת היריבה מהליגה השנייה באיטליה, ביום ראשון השבוע הוא שיחק מול העולה החדשה אמפולי,

אנטוניו די נטאלה חגג צמד נפלא
אנטוניו די נטאלה חגג צמד נפלא
 

הקבוצה בה גדל ושיחק עד גיל 26; החלוץ לא ריחם על קבוצת נעוריו וכבש צמד במשחק הפתיחה שלו תוך חמש דקות בלבד, וכעת חסרים לו 10 שערים כדי להשתוות לרוברטו באג'יו בטבלת מלכות שערי הליגה האיטלקית בכל הזמנים. בכושרו הנוכחי, זה צפוי לקרות מהר יותר אפילו ממה שבאג'יו חושב.

מאמן השבוע 

גארי מונק, סוונסי
הבלם לשעבר, ששיחק בסוונסי במשך עשור בכל אחת מ-4 הליגות המקצועניות באנגליה, החליף את מיכאל לאודרופ ב-4 בפברואר 2014 ו-4 ימים לאחר מכן כבר הוביל את הקבוצה לניצחון 0:3 מרשים בדרבי על קארדיף. המאמן הצעיר הצליח להשאיר את הקבוצה בליגה אשתקד כשהיא מסיימת במקום ה-12 ובמרחק 9 נקודות מהקו האדום.

גארי מונק. עושה קסמים בסוונסי
גארי מונק. עושה קסמים בסוונסי
 

את העונה הנוכחית הוא פתח נהדר עם ניצחון ענק באולד טראפורד, כשהוא מנחיל למנצ'סטר יונייטד הפסד ראשון במחזור פתיחה מאז 1972, לאחר מכן הוא רשם ניצחון ביתי 0:1 על העולה החדשה ברנלי, ניצחון נוסף באותה תוצאה בגביע הליגה רוטרהאם יונייטד ובמחזור האחרון הגיעה ההצגה הביתית מול ווסט ברומיץ (0:3). מלבד העובדה שקבוצתו עם מאזן מושלם, היא נראית תוססת, רעבה, רעננה. כל המחמאות על 3 הניצחונות בליגה של סוונסי מגיעות לבלם הקבוצה לשעבר, שעבר לקווים.

הרגע של השבוע
חמישה שערים ב-10 דקות במשחק בין צ'לסי לאברטון
האמת, שהרגע של השבוע הזה נמשך 10 דקות; אבל איזה 10 דקות אלו היו. הדקה ה-67 במשחק בין אברטון לצ'לסי פתחה לנו מטר של שערים. לא שקודם לכן מישהו היה מתלונן על 3 שערים במחצית, אבל מה שקיבלנו ב-10 הדקות בין הדקות 67-77 היה דבר יוצא דופן. השער העצמי של שיימוס קולמן קבע 1:3 לבלוז ונראה היה שגמר את המשחק, אלא ששתי דקות אח"כ סטיבן נייסמית' צימק והחזיר את הרוח למפרשים אצל האורחים מליברפול.

הרשת של הפסיקה לזוז במשך 10 דקות בגודיסון פארק (מערכת ONE)
הרשת של הפסיקה לזוז במשך 10 דקות בגודיסון פארק
 

נמניה מאטיץ' חשב שהוא כבש את השער שיבטיח את הניצחון 5 דקות אח"כ, אבל האקס של צ'לסי, סמואל אטו, בהופעת בכורה הגיב במהרה אחרי 3 דקות. אלא שהרכש החדש של אברטון בקושי הספיק לחגוג, ורמירס החזיר מיד לשני שערים יתרון וסתם את הגולל על הקבוצה של רוברטו מרטינס. חגיגה של שערים. טירוף.

ההפתעה של השבוע
ריאל סוסיאדד הופכת פיגור 2:0 ל-2:4 מול ריאל מדריד
השבוע הייתה דילמה לא פשוטה בבחירה של הפתעת השבוע; אחרי הניצחון המדהים של סטוק באיתיחאד על מנצ'סטר סיטי, הגיע המהפך ההרואי של ריאל סוסיאדד על ריאל מדריד, כשהקבוצה הבאסקית חוזרת מ-2:0 ל-2:4 מול אלופת אירופה, דבר שלא קרה לבלאנקוס מאז 1986. לבסוף, הוחלט לבחור בניצחון של סוסיאדד בעקבות המהפך המדהים. בדקה ה-11, אחרי שריאל מדריד עלתה ל-0:2, זה היה נראה כמו טיול קליל של קרלו אנצ'לוטי וחניכיו בדרך לניצחון ליגה שני העונה, אלא שאז המאמן האיטלקי הבין כמה צ'אבי אלונסו חסר.

שחקני סוסיאדד חוגגים. חתומים על הפתעת השבוע (רויטרס)
שחקני סוסיאדד חוגגים. חתומים על הפתעת השבוע (רויטרס)
 

הקבוצה הבאסקית, שאמנם ניצחה בביתה אשתקד את ברצלונה 1:3, הפסידה במחזור הפתיחה לעולה החדשה אייבר, חזרה בצורה מרשימה למשחק עם שער של איניגו מרטינס הבלם בדקה ה-35 וכעבור שש דקות דוד סורוטוסה איזן. השער השלישי הוכיח כמה עבודה יש עוד לאנצ'לוטי בקישור ובהגנה, כשג'ארת בייל לא כיסה את אלוסטונדו ודני קרבחאל הציג שמירה לקויה על סורוטוסה שכבש את שער היתרון של סוסיאדד. 10 דקות לאחר מכן, קרלוס ולה כבש את הרביעי וחתם את הפתעת השבוע.

ציטוט השבוע
ז´וזה מוריניו ורוברטו מרטינס מככבים
ככל הנראה המאמן הפורטוגלי של צ'לסי, ז'וזה מוריניו, יככב לא מעט בפינה הזאת של המדור. אחרי הכל, הוא כנראה המאמן המעניין ביותר בעל הציטוטים הכי מרנינים בכדורגל העולמי כיום. הפעם, הוא בחר להגן על חניכו. מאמן אברטון, רוברטו מרטינס, תקף את החלוץ דייגו קוסטה: "הוא צריך להבין את התרבות והאתיקה המקומית; אנחנו לא רוצים לראות חוסר כבוד של שחקן כלפי שחקן אחר".

ז´וזה מוריניו ורוברטו מרטינס מככבים בציטוטים
ז´וזה מוריניו ורוברטו מרטינס מככבים בציטוטים
 

מוריניו, כהרגלו, לא נשאר חייב: "כל הזמן מנסים להכניס אותו לצרות כדי לגרום לו לצאת מהמשחק". כמו כן, המאמן גם דיבר על ה-3:6 הנהדר של קבוצתו על אברטון וטען: "זה היה משחק נהדר עבור הצופים, אבל לא בשבילי". הוא גם לא נשאר חייב כלפי ההגנה שלו וטען נגדה: "אסור לנו לעשות כל כך הרבה טעויות בהגנה, לא שמרנו על איזון בחלק האחורי". כרגיל, עם מוריניו, אף פעם לא משעמם.

הליגיונר המצטיין
ביברס נאתכו
הליגיונר המוביל כיום הוא ללא ספק ביברס נאתכו. הקשר האחורי של נבחרת ישראל, שלא הצליח למצוא קבוצה בתחילת העונה, הצטרף לאחרונה לצסק"א מוסקבה והוכיח שהוא פשוט בכושר מדהים. נאתכו כבש שלושער מדהים במשחק הניצחון 0:6 של קבוצתו על רוסטוב במחזור האחרון ברוסיה והראה שהוא הגיע למקום הנכון עבורו. הקשר הבקיע ארבעה בשלושת המשחקים הראשונים שלו וביסס את מקומו בהרכב שלה.

נאתכו. בחר בקבוצה שהכי מתאימה לו
נאתכו. בחר בקבוצה שהכי מתאימה לו
 

הליגיונר המאכזב
דן מורי
אחד הליגיונרים שמאוד קשה להבין הוא דן מורי. אין דרך להסביר למה הבלם, ששיחק ב-12 משחקים סה"כ בשנתיים האחרונות, נשאר לשחק בויטסה. מורי, שנחשב לשחקן לא רע בכלל לפני שיצא להולנד ב-2012/13, לא זוכר כבר איך נראה המגרש. מה שנותר לאחל למורי הוא שהוא יזכה לראות קצת יותר דשא ואם לא, אז לא בושה לחזור לארץ ולקבל קצת יותר דקות בקבוצה קצת יותר קטנה.

דן מורי. מה הוא עושה בהולנד?
דן מורי. מה הוא עושה בהולנד?
 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */