יום רביעי, 03.07.2024 שעה 04:24
ליגה ספרדית 24-25
00-00ברצלונה1
00-00אתלטיק בילבאו2
00-00בטיס3
00-00חטאפה4
00-00ריאל מדריד5
00-00ריאל סוסיאדד6
00-00אתלטיקו מדריד7
00-00ויאדוליד8
00-00ולנסיה9
00-00מיורקה10
00-00סלטה ויגו11
00-00סביליה12
00-00ויאריאל13
00-00אלאבס14
00-00אוססונה15
00-00ג'ירונה16
00-00לגאנס17
00-00לאס פלמאס18
00-00ראיו וייקאנו19
00-00אספניול20
לוח משחקים
  • אתלטיק בילבאו
  • ראשון, 18/08, 19:00
  • חטאפה
  • בטיס
  • ראשון, 18/08, 19:00
  • ג'ירונה
  • לאס פלמאס
  • ראשון, 18/08, 19:00
  • סביליה
  • ויאריאל
  • ראשון, 18/08, 19:00
  • אתלטיקו מדריד
  • ולנסיה
  • ראשון, 18/08, 19:00
  • ברצלונה
  • ריאל סוסיאדד
  • ראשון, 18/08, 19:00
  • ראיו וייקאנו
  • סלטה ויגו
  • ראשון, 18/08, 19:00
  • אלאבס
  • אוססונה
  • ראשון, 18/08, 19:00
  • לגאנס
  • ויאדוליד
  • ראשון, 18/08, 19:00
  • אספניול
  • מיורקה
  • ראשון, 18/08, 22:30
  • ריאל מדריד

צ'רלי וחצי: ברצלונה הביסה 0:3 את אלצ'ה

הקטאלונים פתחו את העונה ואת עידן לואיס אנריקה בצורה מרשימה. מסי הבקיע צמד (42 ו-63), מוניר אל חדאדי הצעיר כבש שער בכורה (46). מסצ'ראנו הורחק

|
מסי, אלבה ואל חדאדי חוגגים (טוויטר)
מסי, אלבה ואל חדאדי חוגגים (טוויטר)

פתיחת עונה מוצלחת ללואיס אנריקה בתפקידו החדש כמאמן ברצלונה. לוצ'ו יכול לסמן "וי" ראשון העונה אחרי שקבוצתו ניצחה הערב (ראשון) בצורה מרשימה 0:3 את אלצ'ה במסגרת המחזור הראשון של עונת 2014/15 בליגה הספרדית.

עוד לפני שהשחקנים עיכלו את פתיחת העונה, חתול שחור פרץ לתוך המגרש וגרם להפסקתו למשך מספר דקות, עד אשר החתול הואיל בטובו לצאת מתחומי המגרש ולאפשר לשחקנים לחזור לפעילות.

מהרגע בו החתול איפשר לשחקנים לשחק, הקטאלונים שטפו את המגרש, לחצו את היריבה ופשוט שלטו במשחק. עם זאת, עד לדקה ה-22 הם התקשו לאיים על השער, אלא שאז אינייסטה הכניס כדור נהדר למוניר אל חדאדי הצעיר שנעצר רק במשקוף.

עשר דקות לאחר המשקוף של אל חדאדי הצעיר, אינייסטה הפציץ בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה ברגל שמאל, אך גם הוא כמו השחקן הצעיר נעצר במשקוף. עשר דקות חלפו, וברצלונה עלתה ל-0:1. בוסקטס מסר למסי שחדר לרחבה, בעט וכבש את הראשון שלו העונה בדקה ה-42.

שתי דקות לאחר השער של הארגנטיני, חברו לנבחרת ארגנטינה, חאבייר מסצ'ארנו, הותיר את ברצלונה בעשרה שחקנים. חור בהגנה של ברצלונה הותיר את גארי רודריגס לבדו בדרך אל השער. מסצ'ראנו ניסה להימנע מהתיקול עם שחקנה של אלצ'ה, אך לבסוף השופט הוציא לו את האדום.

ליאו מסי חוגג (טוויטר)
ליאו מסי חוגג (טוויטר)
 

אם מישהו חשב שבמחצית השנייה המגמה תשתנה בעקבות הרחקתו של מסצ'ראנו, אז הוא טעה, ובענק. כבר עם פתיחת המחצית הקטאלונים עלו ליתרון 0:2, לאחר שראקיטיץ' בכדור נהדר השאיר את מוניר אל חדאדי לבד מול השוער. הכישרון הצעיר לא התבלבל וכבש את שערו הראשון בליגה כבר במשחק הבכורה שלו.

מוניר אל חדאדי חוגג את שערו (רויטרס)
מוניר אל חדאדי חוגג את שערו (רויטרס)
 

בדקה ה-63 זה כבר הפך לתבוסה.ליאו מסי קיבל כדור מדני אלבס, השתחרר משלושה שחקני הגנה ובבעיטה שטוחה מתוך הרחבה כבש את שערו השני העונה בליגה והשלישי של ברצלונה. במחזור הבא ברצלונה תצא למשחק חוץ מול ויאריאל ותנסה לשמור על מאזן מושלם, בעוד אלצ'ה תארח את גראנדה ותנסה לצבור נקודות ראשונות העונה בליגה.

שחקני ברצלונה חוגגים (רויטרס)
שחקני ברצלונה חוגגים (רויטרס)
 

מחצית ראשונה
דקה 10: ברצלונה פתחה את המשחק בלחץ על אלצ'ה. הקבוצה של לואיס אנריקה מנסה בכל כוחה, אך מתקשה לסכן את שער היריבה ולאיים בצורה רצינית. מעט אחרי הפתיחה, חתול שחור פרץ למגרש ועצר את המשחק למשך מספר דקות עד שלבסוף יצא.

שחקני ברצלונה (טוויטר)
שחקני ברצלונה (טוויטר)
 

דקה 15: הזדמנות ראשונה ממשית לברצלונה. הרכש החדש, איבן ראקיטיץ' הקרואטי, ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה ברגל ימין, אך הכדור שלו לא הלך אל המסגרת.

פתיחת המשחק, אינייסטה קפטן (טוויטר)
פתיחת המשחק, אינייסטה קפטן (טוויטר)
 

דקה 22: הזדמנות נפלאה לברצלונה. אינייסטה הכניס כדור עומק נהדר אל מוניר אל חדאדי, השחקן הצעיר עשה סיבוב על המקום ובעט ברגל שמאל, אבל הכדור פגע רק במשקוף לצערו.

מוניר אל חדאדי. נעצר במשקוף (טוויטר)
מוניר אל חדאדי. נעצר במשקוף (טוויטר)
 

דקה 23: ליאו מסי איים בפעם הראשונה על השער של אלצ'ה. הארגנטיני ניסה את כוחו בבעיטה ברגל שמאל מחוץ לרחבה, אך הכדור של כוכב ברצלונה עלה גבוה מעל השער.

החתול שפרץ למגרש (טוויטר)
החתול שפרץ למגרש (טוויטר)
 

דקה 32: משקוף שני לברצלונה. ליאו מסי מסר לאנדרס אינייסטה, הקשר הספרדי ירה בעיטה נהדרת מ-25 מטרים ברגל שמאל, אבל שוב היה זה המשקוף שמנע מהקטאלונים שער יתרון.

מסי בועט (רויטרס)
מסי בועט (רויטרס)
 

דקה 33: איבן ראקיטיץ' הרים כדור מדוד מצד ימין, דני אלבס שנכנס בסערה לתוך הרחבה בעט מהאוויר ברגל ימין, אבל הכדור של המגן הברזילאי לא הלך לעבר המסגרת. 

ג´ונתן דה חסוס עובר את בוסקטס (טוויטר)
ג´ונתן דה חסוס עובר את בוסקטס (טוויטר)
 

דקה 42, 0:1 לברצלונה: סרחיו בוסקטס חטף את הכדור במחצית המגרש של אלצ'ה, מסר לליאו מסי, הארגנטיני חדר לתוך הרחבה, הניף את רגל שמאל וכבש את הראשון שלו העונה.

מסי חוגג (רויטרס)
מסי חוגג (רויטרס)
 

דקה 44, כרטיס אדום לברצלונה: כדור עומק של אלצ'ה חתך את כל הגנת המארחת וגארי רודריגס נותר לבדו. חאבייר מסצ'ראנו ניסה להימנע מעבירה על שחקנה של אלצ'ה, אך השופט הרחיק אותו באדום ישיר והשאיר את ברצלונה בעשרה שחקנים.

מחצית שנייה
דקה 46, 0:2 לברצלונה: המחצית רק נפתחה, אבל את ברצלונה זה לא עניין. גם לא העובדה שהיא בחיסור של שחקן. איבן ראקיטיץ' מסר כדור נהדר למוניר אל חדאדי, שנותר לבדו מול השוער, לא התבלבל וכבש את שער הבכורה שלו במשחקו הראשון בליגה הספרדית.

מוניר אל חדאדי חוגג (טוויטר)
מוניר אל חדאדי חוגג (טוויטר)
 

דקה 56: נראה כאילו אלצ'ה בעשרה שחקנים ולא ברצלונה. אנדרס אינייסטה חטף כדור ליד הרחבה של אלצ'ה. ראקיטיץ' הכניס כדור נהדר למארק בארטרה, אבל המגן נעצר על ידי השוער באחד על אחד.

דקה 63, 0:3 לברצלונה: הקבוצה של לואיס אנריקה המשיכה לכתוש את אלצ'ה. ליאו מסי קיבל את הכדור מדני אלבס, לא התרגש משלושה שחקנים, ניער אותם מעליו בקלילות ובבעיטה שטוחה מתוך הרחבה כבש את השני שלו.

שחקני ברצלונה חוגגים (טוויטר)
שחקני ברצלונה חוגגים (טוויטר)
 

דקה 75: גם פדרו שנכנס, שנכנס בדקה ה-67 רצה להצטרף לחגיגה הקטאלונית. המחליף ניסה את כוחו בבעיטה מחוץ לרחבה, אבל טייטון הגיב טוב והדף את הבעיטה.

דקה 85: ברצלונה הורידה הילוך, הקבוצה של לואיס אנריקה פחות תוקפת, פחות יוזמת. מנגד, אלצ'ה לא מסכנת את שערו של קלאודיו בראבו שנותר מחוסר עבודה.

ליאו מסי עם הכדור (רויטרס)
ליאו מסי עם הכדור (רויטרס)
 

דקה 92: למרות שברצלונה הורידה הילוך, היא עדיין הגיעה להזדמנות נהדרת. מסי השאיר כדור נהדר לפדרו, שבאחד על אחד מול השוער נעצר ולא הצליח לכבוש את הרביעי של סגנית אלופת ספרד. בסיום ברצלונה מנצחת 0:3 במשחק הפתיחה של העונה בספרד.

מסי משתלט על הכדור (רויטרס)
מסי משתלט על הכדור (רויטרס)
 

ברצלונה: קלאודיו בראבו, דני אלבס, ז'רמי מתייה, ג'ורדי אלבה, חאבייר מסצ'ראנו, סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ', אנדרס אינייסטה (סרג'י רוברטו, 78'), ראפינייה (מארק בארטרה, 46'), ליאו מסי ומוניר אל חדאדי (פדרו, 67').

אלצ'ה: פרזמיסלאב טייטון, דמיאן סוארז, דוד לומבן, סרחיו פלגרין, אדו אלבקאר, פדרו מוסקוארה, חוסה אלונסו (אלברו חימנז, 54'), מאריו פסאליץ (אדריאן גונסאלס, 81'), גארי רודריגס, פראן קורומינאס (פייקאל פאג'ר, 66') וג'ונתן דה חסוס. 

ניצחון ראשון לאייבר אי פעם ב-לה ליגה, ניצחון גם לסלטה ויגו
אייבר, שעלתה לראשונה בתולדותיה ל-לה ליגה, רשמה גם ניצחון ראשון בתולדותיה בליגה הספרדית הבכירה. העולה החדשה גברה בבית 0:1 על ריאל סוסיאדד משער של חאבייר לארה בדקה ה-45 בבעיטה חופשית נהדרת. לארה כמובן התכבד גם בשער הראשון של הקבוצה בליגה הבכירה.

למרות עזיבתו של המאמן לואיס אנריקה, סלטה ויגו הצליחה להשיג ניצחון ביתי 1:3 על חטאפה במשחק הפתיחה של העונה בספרד. בדקה ה-20 נוליטו כבש את הראשון למארחת, פביאן אוריאנה הכפיל בדקה ה-56. סאמיר צימק כעבור 7 דקות, אבל חואקין לאריביי חתם בדקה ה-70 את תוצאת המשחק.

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */