יום שישי, 05.07.2024 שעה 07:20

90 דק' לדאבור בגראסהופרס, כיאל וסלטיק חגגו

החלוץ השלים משחק מלא ב-1:2 על אראו. הבויז הביסו 1:6 את דנדי יונייטד, 45 דק' לקשר. 90 דקות לריקן ב-1:1 של ציריך, תמוז לא כבש בתיקו של פטרולול

|
בירם כיאל. מחצית בניצחון המרשים של סלטיק (רויטרס)
בירם כיאל. מחצית בניצחון המרשים של סלטיק (רויטרס)

אלופת הליגה הסקוטית, סלטיק, המשיכה את פתיחת העונה החיובית שלה כשהביסה היום (שבת) 1:6 את דנדי יונייטד בסלטיק פארק. אחרי 0:3 חלק במחזור הפתיחה על סט. ג'ונסטון, הקבוצה של בירם כיאל וניר ביטון שבה לאצטדיונה הביתי, והקפיצה את הקהל באוויר עם שישה שערים לרשת של האורחים.

כיאל, ששוב פתח על הספסל, עלה לשחק עם פתיחת המחצית השנייה. ביטון, שהשלים 90 דקות ואף כבש פנדל במשחק הפתיחה, נשאר על הספסל. גייסון דנאייר כבש כבר אחרי ארבע דקות, כריס קומונס (28) וסטפן יוהאנסן (34) קבעו 0:3 אחרי 45 דקות. טוני סטוקס (54) וג'ו ברגט (62) השלימו חמישייה, ג'ון רנקין צימק בדקה ה-71, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לברגט, שהשלים צמד בדקה ה-91 וקבע את תוצאת המשחק.

שחקן נוסף שרשם ניצחון עם קבוצתו הוא מונס דאבור, שסוף סוף יכול היה לחגוג עם חבריו בגראסהופרס השווייצרית. סגנית האלופה, שפתחה את העונה בצורה איומה עם שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים ב-5 המחזורים הראשונים, רשמה ניצחון ליגה ראשון במחזור השישי - 1:2 בחוץ על אראו. דאבור פתח בהרכב, השלים 90 דקות וראה את חבריו - קאחרבה ונאנטולה גאמוקול מעלים את החגבים ל-0:2, גראט צימק לזכות האורחת.

בליגת המשנה באנגליה, טל בן חיים וצ'רלטון אירחו את וויגאן במשחק שהסתיים ב-1:2 דרמטי למארחים. את השער הראשון כבש ג'ורדן קוסינס כבר בדקה השמינית, היתרון של צ'רלטון לא החזיק זמן רב כאשר בדקה ה-22 היה זה קאלום מקנמאנמן שאיזן. הדרמה הגיעה בדקה ה-93, תודות לשער של פרנק מוסא שהעניק לצ'רלטון את ניצחונה הראשון בליגה לאחר שני מחזורים.

אבי ריקן השלים 90 דקות במדי קבוצתו צירין, שסיימה ב-1:1 את משחק החוץ שלה מול לוצרן, זאת במסגרת המחזור השישי בליגה השווייצרית. מרקו שנאולי העלה את לוצרן ליתרון בדקה ה-11, איבן קצ'וייביץ' השווה (39).

אבי ריקן במדי ציריך. השלים 90 דקות.
אבי ריקן במדי ציריך. השלים 90 דקות.
 

טוטו תמוז, שלהט בשבועות האחרונים במדי קבוצתו פטרולול ולא הפסיק להבקיע, לא הצליח לכבוש ב-0:0 הביתי של קבוצתו מול ראפיד בוקרשט. תמוז פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-82.

מאריבור הסלובנית, שעברה את מכבי תל אביב במוקדמות ליגת האלופות, הפסידה בליגה המקומית 3:1 לצלייה. הקשר סינטיהו סלליך לא היה בסגל, ככל הנראה בשביל הרצון לשמור אותו למשחק מול סלטיק בפלייאוף ליגת האלופות. ליגיונר נוסף שלא היה בסגל קבוצתו הוא דן מורי, שראה מהיציע את חבריו בוויטסה ההולנדית מסיימים ב-2:2 מול קאמבור. רוברטו קולאוטי פתח בהרכב א.א.ק. לרנקה במשחק ידידות מול אנורתוסיס שהסתיים ב-1:1. החלוץ הישראלי שיחק 64 דקות, והוחלף לפני שנכבשו שני השערים במשחק.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */