יום שישי, 05.07.2024 שעה 08:46

ג'ו וילפריד טסונגה וונוס וויליאמס הודחו מסינסינטי

הצרפתי שזכה בטורונטו הפסיד בסיבוב הראשון ליוז'ני 6:1 ו-6:4. האמריקאית הודחה גם היא במפתיע. ג'וקוביץ', ואורינקה, האלפ ושראפובה בשמינית הגמר

|
טסונגה הודח במפתיע (רויטרס)
טסונגה הודח במפתיע (רויטרס)

ג'ו וילפריד טסונגה, שזכה בטורניר המאסטרס בטורונטו, כאשר הוא ניצח ארבעה שחקנים מהעשירייה הראשונה ומשום כך גם חזר אליה, נכשל אתמול (שלישי) בהמשכת המומנטום החיובי בטורניר סינסינטי, כאשר הוא הודח כבר בסיבוב הראשון כשהפסיד למיכאל יוז'ני מרוסיה 6:1 ו-6:4 תוך שעה ושמונה דקות.

שחקן נוסף שנחל הצלחה גדולה בטורונטו,  כשהגיע עד חצי הגמר והפסיד לרוג'ר פדרר הוא פליסיאנו לופס הספרדי, ששילם את מחיר העייפות עקב ההצלחה, והפסיד בסיבוב הראשון לקרואטי מריאן צ'יליץ (14), 6:3 ו-6:4.

לעומתם, ואצ'ק פוספיסיל הקנדי, שהפסיד בסיבוב הראשון בטורניר הביתי בטורונטו ואפילו היה חשש שנפצע, ניצח במשחק דרמטי בסיבוב הראשון בסינסינטי את ראדק סטאפנק הצ'כי בן ה-35, 7:5, 1:6 ו-6:7 (4:7).

הסיבוב השני נפתח גם הוא הלילה, כשהראשון בעולם נובאק ג'וקוביץ, שהובס ע"י טסונגה במונטריאול, התקשה שוב באופן יחסי, איבד מערכה, אך ניצח את ז'יל סימון 3:6, 6:4 ו-4:6.

ג´וקוביץ´ חוגג (רויטרס)
ג´וקוביץ´ חוגג (רויטרס)
 

למרות שנולה ניצח את סימון שמונה פעמים ברציפות, הפעם הצרפתי נתן לו פייט והציל בפתיחת המערכה השלישית שש נקודות שבירה, אך לבסוף הסרבי הצליח לשבור בדרך ל-3:4 ונצחון לאחר יותר משעתיים. התואר בסינסינטי הוא היחיד מסדרת המאסטרס שחסר לנובאק כדי להפוך לראשון בהיסטוריה שזוכה בכל תשעת הטורנירים היוקרתיים. גם סטן ואורינקה, המדורג שלישי עלה לשמינית הגמר אחרי 3:6 ו-6:7 מול בנג'מין בקר הגרמני.

וווזניאקי, האלפ ושראפובה בשמינית הגמר, ונוס הודחה

שחקניות הצמרת נכנסו הלילה לטורניר ישירות אל הסיבוב השני. השנייה בעולם, סימונה האלפ, חזרה למגרשים לראשונה אחרי כמה שבועות של מנוחה ולא התקשתה לנצח את קריסטין פליפקנס הבלגית 4:6 ו-2:6.

האלפ (רויטרס)
האלפ (רויטרס)
 

מריה שראפובה, המדורגת חמישית, שוב איבדה מערכה אך גםניצחה, הפעם את מדיסון קיז העוצמתית מארה"ב, 1:6, 6:3 ו-3:6. גם קרולין ווזניאקי עלתה לשמינית הגמר עם 3:6 ו-2:6 נוח מול שוואי ז'אנג הסינית.

ונוס וויליאמס שחזרה השבוע לטופ 20, לאחר ההצלחה ענקית בטורניר מונטריאול שם הגיעה לגמר, לא שרדה את הסיבוב הראשון בסינסינטי. האמריקאית בת ה-34 נוצחה בסיבוב הראשון ע"י המדורגת 17 בעולם, לוסי סאפארובה הצ'כית, 6:7, 6:3 ו-6:4.

ונוס וויליאמס. הפסד מאכזב (רויטרס)
ונוס וויליאמס. הפסד מאכזב (רויטרס)
 

המדורגת 14, שרה אראני מאיטליה נאבקה שעתיים ו-44 דקות ביאנינה ויקמאייר הבלגית עד שהכריע אותה 5:7, 6:3 ו-6:7 (2:7). אקטרינה מקרובה הרוסייה שהגיעה עד לחצי הגמר במונטריאול, הצליחה להמשיך את המומנטום הנהדר שלה כשהביסה את דניאלה הנטוחובה הסלובקית, 2:6 ו-2:6.

המדורגת 15, קרלה סוארס נבארו הספרדייה, שהדיחה את מריה שראפובה במונטריאול, גברה על צבטנה פירונקובה הבולגרייה 3:6, 6:1 ו-2:6.

שרה אראני (GettyImages)
שרה אראני (GettyImages)
 

סלואן סטיבנס האמריקנית השיגה ניצחון חשוב על אנדריאה פטקוביץ הגרמניה 3:6 ו-3:6. סבטלנה קוזנצובה התגברה על קמילה ג'יורג'י האיטלקיה הנמרצת עם 4:6, 7:6 ו-3:6. סבין ליזיקי מגרמניה גברה על רוברטה וינצי האיטלקיה, 3:6, 6:2 ו-2:6.

אניקה בק שלחה הביתה את הספרדייה העולה, גרבין מוגורוסה עם 3:6, 6:2 ו-3:6. ויקטוריה אזרנקה שהיתה פצועה רוב העונה, פרשה מהטורניר עקב פציעה אותה סחבה בטורניר מונטריאול, אזרנקה היא אלופת הטורניר אשתקד.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */