יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:36

נכנסו לקלחת: גם משחקי הכדוריד מחוץ לישראל

מכבי ת"א תקיים את שני משחקיה מול טודרה ברומניה, יום אחרי יום, ותוותר על אירוח במדינה אחרת. מכבי ראשל"צ תשחק את צמד משחקיה מול EHF באיסלנד

|
יואב נאמן (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
יואב נאמן (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)

גם בכדוריד משחקי גביעי אירופה יתקיימו מחוץ לישראל: בעקבות החלטת האיגוד האירופי על מניעת אירוח משחקים בישראל - האלופה מכבי ת"א הודיעה כי תקיים את שני משחקיה ברומניה מול פוטיאיסה טודרה ב-12 וב-13 בספטמבר במסגרת גביע האיגוד האירופי, ולפיכך היא מוותרת על הביתיות ואפשרות לארח במדינה אחרת.

בשל כך, יוזז גם מועד המשחק בין מכבי ת"א להפועל ר"ג, במסגרת מחזור הפתיחה בליגת ווינר, שתצא לדרך ב-12 בספטמבר. מכבי ת"א תקיים בימים של המשחקים מול טודרה מחנה אימונים בבוקרשט.

מחזיקת הגביע מכבי ראשל"צ גם כן נאלצה לוותר על הביתיות, ותקיים את שני המשחקים בסיבוב הראשון בגביע ה-EHF באיסלנד (עד סוף השבוע ייקבע המועד הסופי). מכבי ראשל"צ תחתים את המקשר הבוסני ניקולה סקורוביץ', ששיחק בפרטיזן בלגרד ובליגה היוונית, ובנבחרת בוסניה הצעירה. כמו כן, מחזיקת הגביע עשוייה להנחית בשבוע הבא מקשר נוסף, ככל הנראה מרוסיה. במשחק אימון אמש - מכבי ראשל"צ נוצחה על ידי הפועל אשדוד 28:27.

המקשר הסרבי ניקולה לאזיץ', שסיכם בעירוני רחובות, הודיע כי לא יצטרף לקבוצה. תחילה סברו בקבוצה כי השחקן ששיחק בפרטיזן ובכוכב האדום בלגרד חושש להגיע לארץ בגלל המצב הביטחוני, אבל לבסוף התברר כי הוא חתם בליגה הראשונה בספרד. ברחובות עשויים לצרף מקשר ממונטנגרו או מקרואטיה, לננאד גאספר שכבר הצטרף לקבוצה.

הסכם חסות בין מותג הספורט היפני MIZUNO לבין איגוד הכדוריד בישראל. ההסכם עוסק בהנעלת נבחרות ישראל בכדוריד, גברים, נשים ונוער, והשווי של החסות נאמד בכ-100 אלף שקל.

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */