יום חמישי, 19.09.2024 שעה 02:33
גביע הטוטו 24-25
 גביע הטוטו 
00-00מכבי ת"א1
00-00מכבי חיפה2
00-00הפועל ב"ש3
00-00מכבי פ"ת4
 בית 1 
76-74בני סכנין1
54-44עירוני טבריה2
55-44עירוני ק"ש3
44-44הפועל חיפה4
43-34מכבי בני ריינה5
 בית 2 
104-134מכבי נתניה1
75-94בית"ר ירושלים2
68-54הפועל חדרה3
37-54הפועל ירושלים4
314-64מ.ס אשדוד5
לוח משחקים
  • עירוני ק"ש
  • 2 - 1
  • הפועל חדרה
  • מכבי בני ריינה
  • 0 - 0
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חיפה
  • 4 - 2
  • מ.ס אשדוד
  • הפועל ב"ש
  • 3 - 2
  • עירוני טבריה
  • מכבי פ"ת
  • 4 - 1
  • בית"ר ירושלים

שמו איקס: צפו ב-0:0 בין מכבי ת"א למכבי נתניה

האלופה והעולה החדשה לליגת העל סיפקו קצב מהיר ולא מעט מצבים, אך נפרדו ללא שערים במשחק הפתיחה של גביע הטוטו. דור פרץ הצעיר בלט אצל אוסקר

|
דור פרץ מול ערן לוי (רדאד ג`בארה)
דור פרץ מול ערן לוי (רדאד ג`בארה)

הסיבוב הראשון בגביע הטוטו הפגיש הערב (שלישי) את אלופת המדינה, מכבי תל-אביב, ואת העולה הטרייה לליגת העל, מכבי נתניה. הקצב היה נהדר וגם האווירה, אבל התוצאה? 0:0 מעט מאכזב בסיום.

4,500 האוהדים שהגיעו לנתניה צפו במשחק יפה לעין שכלל כדורגל התקפי וחיובי מצד שתי הקבוצות, שלא זלזלו במעמד ועלו עם לא מעט שחקני מפתח. ברק בדש וראדה פריצה עלו בהרכב של מכבי ת"א, ומאחוריהם ערן זהבי וטל בן חיים. מנגד, ערן לוי, לארי קיודה ורן רול פתחו ב-11 של יוסי מזרחי.

החבורה של אוסקר גארסיה הייתה מסוכנת יותר, והגיעה ללא מעט מצבים מסוכנים ליד השער של אוהד לויטה. השוער המקומי עצר פעמיים מצבים מסוכנים של ראדה פריצה, אבל מי שהיה הכי קרוב לשער מכיוון האלופה היה הקשר הצעיר, דור פרץ, שנגח כדור לקורת השער של לויטה בדקה ה-42 של המשחק, ללא ספק רגע השיא בהופעה מאוד משכנעת מבחינתו.

מן העבר השני ערן לוי היה דומיננטי כהרגלו, אבל מי שהגיע למצב המסוכן ביותר עבור נתניה היה המגן שמעון הרוש, שבדקה ה-71 שלח פצצה לקורה של חואן פאבלו קולינאס, שבניגוד ללויטה לא עמד במבחנים רבים.

פתיחה צולעת: 0-0 לאלופה מול העולה

מכבי ת"א תשוב לאצטדיון בנתניה כבר בעוד חודש, אז תיפגשנה שתי הקבוצות למשחק ליגה במסגרת המחזור הרביעי. כל שנותר לקוות הוא שבמפגש הזה נזכה לראות לפחות שער או שניים.

צפו בנתניה מקופחת ע''י השופט

מחצית ראשונה
דקה 8: מצבים של ממש עדיין לא ראינו, אבל הקצב? נהדר. שתי הקבוצות לא בזבזו אפילו דקה והחלו לחפש אחר שער יתרון מהיר. למרות הנסיונות המשכנעים, אף אחד מהשוערים עדיין לא אולץ למתוח את אבריו.

אוהדי מכבי נתניה (רדאד ג´בארה)
אוהדי מכבי נתניה (רדאד ג´בארה)
 
אוהדי מכבי ת&qout;א (רדאד ג´בארה)
אוהדי מכבי ת"א (רדאד ג´בארה)
 

דקה 16: המגמה של הנתנייתים ברורה: לצאת להתקפות מתפרצות כמה שיותר מהר ולנצל את הדלילות המסוימת בהגנה התל-אביבית. זה כמעט עבד כשכדור של קאיודה מאגף ימין הגיע לגבריאל ג'יורג'יו, אבל הרכש הרומני פספס את המסגרת.

דקה 27: ערן זהבי מתחיל להיכנס לעניינים. ה-כוכב של מכבי ת"א לקח את האחריות על עצמו, קיבל את הכדור מדור פרץ וניסה להכניע את לויטה עם בעיטה אלכסונית מחוץ לרחבה. למזלה של המארחת, הכדור שלו לא מצא את המסגרת.

ערן זהבי מנסה לפרוץ (רדאד ג´בארה)
ערן זהבי מנסה לפרוץ (רדאד ג´בארה)
 

דקה 29: רגע של מחלוקת: קאיודה התגבר על עומרי בן הרוש ונותר לבדו מול חואן פאבלו, אבל אוראל גרינפלד עצר את המהלך בטענה לעבירה. המחאות מהספסל של נתניה לא אחרו לבוא, אך גם לא השפיעו על ההחלטה של השופט.

דקה 33: טל בן חיים הצליח להתל בהגנה הסבוכה של הנתנייתים ולשחרר בעיטה לעבר השער, אך הכדור ששלח היה חלש ועשה את דרכו אל מרכז השער, ולויטה לא התקשה להדוף.

אוסקר גארסיה (רדאד ג´בארה)
אוסקר גארסיה (רדאד ג´בארה)
 

יוסי מזרחי (רדאד ג´בארה)
יוסי מזרחי (רדאד ג´בארה)
 

דקה 42: כמה זה היה קרוב! דור פרץ הצעיר היה הראשון להגיע לכדור גובה של הצהובים-כחולים, ונגח אותו מקרוב לקורת השער של לויטה. ההזדמנות הכי טובה במשחק עד כה מגיעה דווקא מהשחקן הכי פחות מנוסה על הדשא.

דקה 44: הלחץ של האלופה ממשיך, כשהפעם ראדה פריצה מאיים על השער. השוודי הצליח לשחרר נגיחה עוצמתית לעבר השער של לויטה, שבקושי הצליח לעצור את הכדור אבל מנע לבסוף שער דרמטי מהאורחים.

מחצית שנייה
דקה 55: האם הגיע פנדל למכבי נתניה? שוב מאבק בין קאיודה לבן הרוש, כשהפעם החלוץ של נתניה נפל ברחבה וביקש כדור עונשין מ-11 מטרים. גם הפעם גרינפלד לא התרשם וסימן להמשיך.

שפונגין מול הרוש (רדאד ג´בארה)
שפונגין מול הרוש (רדאד ג´בארה)
 

דקה 68: כדור חופשי מסוכן של ערן לוי, מי אם לא הוא, חלף על פניהם של חמישה שחקני נתניה, אבל לא מצא אף ראש. עושה רושם שמזרחי שטף בהפסקה את שחקניו, שעלו נחושים וחדים יותר למחצית השנייה.

דקה 71: וואו! איזו בעיטה של שמעון הרוש! המגן שהגיע מהפועל ת"א הגיע לעומק הרחבה ומאגף שמאל שלח בעיטה אדירה לקורה של חואן פאבלו. אם זה היה הולך מסגרת, השוער הספרדי היה נותר חסר אונים.

טל בן חיים (רדאד ג´בארה)
טל בן חיים (רדאד ג´בארה)
 

דקה 84: הכדורגל ההתקפי ממשיך, אבל עושה רושם שגם החילופים של שני המאמנים לא מביאים שינוי של ממש. האם אנחנו בדרך להכרעה דרמטית, או שאולי לתיקו מעט מאכזב במשחק הפתיחה?

מכבי נתניה: אוהד לויטה, עומרי קנדה, ירין חסן, כריסטיאן סרגי, שמעון הרוש, איאד אבו עביד (דודו סראנסה, 74'), גבריאל ניקו ג'יורג'יו, רן רול (אביב אברהם, 82'), ניר אברג'יל, ערן לוי ולארי קאיודה (אור ברוך, 75').

מכבי ת"א: חואן פאבלו קולינאס, יובל שפונגין (איתן טיבי, 56'), שרן ייני, עומרי בן הרוש, יואב זיו, דור פרץ, מושיקו לוגסי (דן גלזר, 87'), ערן זהבי, טל בן חיים (גיא אביב, 80'), ברק בדש (שון גולדברג, 74') וראדה פריצה.

אסור לפספס
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
נגןהמסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
המסלול החדש של רדבול הוא על רכבת נוסעת!
נגןהצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
הצצה: כך נראה האולפן הביתי של כריסטיאנו
/* LAST / NEXT ROUNDs */