יום שבת, 06.07.2024 שעה 01:54

ללא רחמים: 0:4 לליברפול על בורוסיה דורטמונד

הכנה: המארחים נראו מצוין. סטארידג', קוטיניו, הנדרסון ולוברן בשער בכורה דרסו את הגרמנים. 1:5 לאתלטיקו על וולפסבורג, 1:2 לצ'לסי על פרנצווארוש

|
דניאל סטארידג´ חוגג
דניאל סטארידג´ חוגג

ליברפול הוכיחה היום (ראשון) מעל לכל ספק כי היא מוכנה לקראת פתיחת עונת 2014/15 של הפרמייר-ליג. המרסיסיידרס סיפקו תצוגת תכלית במשחק הראשון שלהם באנפילד מאז חודש מאי והביסו 0:4 את בורוסיה דורטמונד תוך הצגת כדורגל חכם ויפה לעין.

המארחים שלטו במשחק מתחילתו ועלו ליתרון מוצדק כבר בדקה העשירית. אחד הבולטים על המגרש, פיליפה קוטיניו, מסר בדקה העשירית כדור גאוני מחצי מגרש לדניאל סטארידג', שהכניע מקרוב את מיצ'ל לנגראק. שלוש דקות אחר כך לוח התוצאות הראה כבר 0:2 לאחר שדיאן לוברן נגח לרשת את שער הבכורה שלו.

החגיגה המשיכה גם במחצית השנייה כאשר המארחים הציגו כדורגל קבוצתי נהדר והסבו נחת למנג'ר ברנדון רוג'רס ולקהל הביתי.

בדקה ה-48 העלה פיליפה קוטיניו את המקומיים ל-0:3 ובדקה ה-61 מהלך קבוצתי יפה של האדומים הסתיים בשער של ג'ורדן הנדרסון. 

אחרי ההפסד למנצ'סטר יונייטד בגמר גביע האלופות (3:1), חזרה ליברפול למסלול הניצחונות בדיוק בזמן והיא נראית מוכנה לקראת המשחק הראשון של הליגה מול סאות'המפטון. מנגד, הצהובים שחורים צריכים עוד לעבוד לפני המפגש מול באיירן מינכן בסופר קאפ.           

מחצית ראשונה
דקה 4:  ליברפול הגיעה למצב מסוכן ראשון במשחק. ג'ורדן הנדרסון מסר כדור חכם לראחים סטרלינג, שנשאר מול מיצ'ל לנגראק, אבל השוער הצליח להדוף את הבעיטה של הקשר. 

דקה 10, ליברפול עלתה ל-0:1: המרסיסיידרס השתלטו על קצב המשחק ובאו על שכרם. כדור נהדר מחצי מגרש של פיליפה קוטיניו מצא את דניאל סטארידג', שהכניע בקלות את מיצ'ל לנגראק. 

דיאן לוברן חוגג שער בכורה (מערכת ONE)
דיאן לוברן חוגג שער בכורה
 

דקה 13, ליברפול עלתה ל-0:2: הקבוצה של ברנדון רוג'רס עלתה ליתרון מבטיח לאחר שכדור קרן של ג'ורדן הנדרסון הגיע לראש של דז'אן לוברן שנגח את הכדור לרשת של האורחים. שער בכורה של המגן שהגיע מסאות'המפטון.  

דקה 22: הלחץ של המרסיסיידרס המשיך. כדור חכם של קוטיניו מצא את סטרלינג בצד השמאלי של הרחבה, אבל הבעיטה של האחרון לא הייתה מספיק מדויקת ולא הצליחה להכניע את לנגראק.

בלאגן ברחבה (מערכת ONE)
בלאגן ברחבה
 

דקה 35: הקצב המהיר של פתיחת ההתמודדות נרגע ושתי הקבוצות לא הגיעו למצבים משמעותיים ליד השער. 

דקה 45: האדומים כמעט כבשו שער יפה רגע לפני הירידה. סטיבן ג'רארד ניסה את כוחו עם בעיטה חופשית חזקה מכ-20 מטר, אבל לנגראק היה מספיק עירני והדף את הסכנה.

פיליפה קוטיניו בועט לשער (מערכת ONE)
פיליפה קוטיניו בועט לשער
 
  

מחצית שנייה
דקה 48, ליברפול עלתה ל-0:3: דניאל סטארידג' ניצל טעות בהגנת דורטמונד על מנת להשתלט על כדור באגף שמאל, להעביר אותו לקוטיניו שעשה תנועה לכיוון הרחבה והאחרון לא התקשה להניע את לנגראק.

דקה 61, ליברפול עלתה ל-0:4: מהלך קבוצתי יפה של המארחים הסתיים בכדור רוחב של סטארידג' לג'ורדן הנדרסון שכבש את הרביעי של קבוצתו. 

דקה 75: המארחים הורידו את הרגל מהדוושה, אבל דורטמונד לא הצליחה להתקרב לשערו של סימון מיניולה.   

שחקני ליברפול חוגגים
שחקני ליברפול חוגגים
 

ליברפול: סימון מיניולה, חאבייר מנקילו, מרטין סקרטל, דיאן לוברן, גלן ג'ונסון, אמרה צ'אן, ג'ורדן הנדרסון, ראחים סטרלינג, סטיבן ג'רארד, פיליפה קוטיניו, דניאל סטארידג'.

כן שותפו: אמרה צ'אן, חוסה אנריקה, ג'ורדון איבה, ריקי למברט, ג'ו אלן, מרטין קלי.

בורוסיה דורטמונד: מיצ'ל לנגראק, מתיאס גינטר, קיריאקוס פאפאדופולוס, לוקאס פישצ'ק, מרסל שמלצר, מילוש יואיץ', סבסטיאן קייל, אוליבר קירך, הנריק מחטריאן, פייר אמריק אובמיאנג, אדריאן ראמוס. 

כן שותפו: סוון בנדר, ג'ונס הופמן,  צ'ירו אימובילה, קווין גרוסקרויץ, דונג וון ג'י, ג'ניק בנדוסקי, מוחמד אמיני, מריאן סר, ניקו קניסטוק.  

ניצחונות דרמטים לצ'לסי וניוקאסל, הפסדים לאינטר ולאציו
צ'לסי הצליחה להשיג ניצחון דרמטי 1:2 על יריבתה ההונגרית, פרנצווארוש. ההונגרים היו דווקא אלה שעלו ליתרון בדקה ה-17 משער של זולטן גארה, שגם הוריד אותם ליתרון מפתיע במחצית. שש דקות מפתיחת המחצית השנייה הגיע שער השוויון של רמירז שקבע 1:1. בדקה ה-81 הושלם המהפך, כאשר שחקן הרכש החדש של צ'לסי, ססק פברגאס, כבש שער שנתן לז'וזה מוריניו ניצחון במשחק הההכנה האחרון לפני פתיחת העונה.

ניוקאסל המשיכה את מסע ההכנה הדי מוצלח שלה לקראת פתיחת העונה, עם ניצחון דרמטי, 0:1 על ריאל סוסיאדד משער של קשר נבחרת צרפת הכישרוני, מוסא סיסוקו, בדקה ה-88 של המשחק.

במעבר לגרמניה, פרנקפורט אירחה את אינטר ועשתה לה קבלת פנים לא נעימה כשניצחה אותה 1:3. רובן בוטה העלה את האיטלקים אומנם ל-0:1 בדקה ה-25, אך התשובה הגיע בדיוק דקה לאחר מכן מרגליו של לוקאס שקבע 1:1.

בדקה ה-33 המהפך כבר הושלם מרגליו של החלוץ השווייצרי החדש של הגרמנים, האריס ספרוביץ', שגם הוסיף שער נוסף בדקה ה-36, השלים צמד וקבע את תוצאת הסיום 1:3 לפרנקפורט.

שחקני פרנקפורט חוגגים על חשבון אינטר
שחקני פרנקפורט חוגגים על חשבון אינטר
 

נישאר בגרמניה ונעבור להאנובר שאירחה את לאציו וגברה עליה בתוצאה זהה של 1:3. מרסלו הבקיע בדקה ה-22 לזכות הגרמנים והעלה אותם ל-0:1. בדקה ה-40 לארס סטינדל הכפיל את התוצאה ובמחצית התוצאה היא 0:2.

במחצית השנייה כריסטיאן לדסמה עוד צימק בפנדל בדקה ה-66, אך אז שוב הגיע לארס סטינדל שכבש בדקה ה-74, השלים צמד וקבע את תוצאת הסיום, 1:3 לזכותה של האנובר.

קבוצה נוספת שעושה הכנות לקראת פתיחת הבונדסליגה היא שטוטגרט. הקבוצה של ארמין פה פגשה את האל סיטי ונכנעה לה 1:2. האנגלים היו ראשונים לעלות על הלוח תודות לשער של דייויד מילר בדקה החמישית.

בדקה ה-12 היה זה אנדרו רוברטסון שהמשיך להפתיע וקבע 0:2. הגרמנים הצליחו להתעורר לפני המחצית, ודאד איביסביץ' הבוסני הצליח לצמק בדקה ה-38 וחתם את תוצאת המשחק.

אלופת ספרד, אתלטיקו מדריד מעלה הילוך בנוגע להכנות בליגה הספרדית. הקבוצה של דייגו סימאונה פגשה את וולפסבורג הגרמנית ולא ריחמה עליה עם 1:5 מרשים. הפתיחה של הקולצ'ונרוס הייתה מהממת, ראול גרסיה כבש את השער הראשון בדקה ה-13 והעלה את צ'ולו ל-0:1.

מבול השערים הגיע במחצית השנייה. גרסיה הכפיל את המאזן שלו ושל אתלטיקו בדקה ה-54, ובדקה ה-62 היה זה מריו מנדזוקיץ' בפנדל שקבע 0:3. הזאבים הצליחו לחזור למשחק תודות לשער של הבלם הברזילאי, נאלדו בדקה ה-67, דקה לאחר מכן קוקה החזיר בשער נוסף כאשר בדקה ה-83 היה זה לוקאס הרננדס שחתם את התוצאה הסופית ששולחת מסר חד משמעי לקבוצות בספרד.

פיורנטינה ממשיכה בהכנותיה לעונה המתקרבת בליגה האיטלקית ועושה זאת בהצלחה. הסגולים גברו 0:2 על מלאגה הספרדית, בזכות שערים של ג'יוזפה רוסי, שכבש כבר בדקה החמישית, והבלם גונסאלו רודריגס, שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-21.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */