יום רביעי, 02.04.2025 שעה 19:53
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
ליגת העל Winner 24-25
 פלייאוף עליון 
6328-6228מכבי ת"א1
6121-5528הפועל ב"ש2
5135-5928מכבי חיפה3
5037-5228בית"ר ירושלים4
4136-3928הפועל חיפה5
3739-3828מכבי נתניה6
 פלייאוף תחתון 
3741-2928עירוני ק"ש1
3536-3128מכבי בני ריינה2
3437-3728הפועל ירושלים3
2839-2228עירוני טבריה4
2746-2628מכבי פ"ת5
2642-2228בני סכנין6
2450-3728מ.ס אשדוד7
2146-2428הפועל חדרה8

שובע, כושר לקוי ושאננות: הסיבות להדחת מכבי

"שחקני מכבי שבעים מהצלחות", "קבוצה בינונית באירופה", "פאבלו שוער חלש", איציק זוהר, גדי כרמלי, זאביק זלצר ואלון חזן מנתחים את ההפסד למאריבור

|
דור מיכה (רז אמיר)
דור מיכה (רז אמיר)

במכבי תל אביב עסוקים בלאחות את השברים בעקבות ההדחה ממוקדמות ליגת האלופות. נראה כי איש במועדון הצהוב לא ציפה או היה מוכן להדחה כה מהירה וכואבת, בטח לא למאריבור הסלובנית. אלא שלדעת רוב, מכבי לא הייתה מוכנה, עדיפה, או טובה יותר מיריבתה והנתון המדאיג הזה, הוא שצריך להדליק נורה אדומה.

שחקני רכש שנזרקו למים העמוקים עם ציפיות לא ריאליות, חוליית הגנה חלשה, שוער לא מדויק וטענות אפשריות נוספות שעלו לאוויר כמו שובע מסוים מהצלחות, קפיאה על השמרים והתעוררות מאוחרת. פנינו למיטב הפרשנים כדי לנתח מה לא עבד במכבי ת"א מול מאריבור.

"מכבי היא חלון הראווה של הכדורגל הישראלי", אומר גדי כרמלי, ששימש בעבר כעוזר המאמן במועדון. "אבל הכדורגל הישראלי ברמה מאוד בינונית באופן כללי, לכן מכבי קבוצה בינונית באירופה. אם היה לה קצת מזל היא הייתה עוברת, אבל ליותר מזה - היא לא מסוגלת. הכדורגל בארץ באותה רמה של סלובניה".

לעומתו, אלון חזן חושב אחרת: "מכבי שיחקה מול קבוצה בינונית וזו מחמאה, כי מכבי טובה ממנה בהרבה, אבל לא ראינו את היתרונות האלה בשני המשחקים. מכבי איכותית יותר ממאריבור, אבל הסלובנים שיחקו בסגנון מסוים שהתאים את עצמו ומכבי הייתה רעה מאוד".

דור מיכה. היה מצוין במשחק השני (רז אמיר)
דור מיכה. היה מצוין במשחק השני (רז אמיר)
 

"שחקנים מרכזיים לא היו בכושר טוב וניתן היה לראות כמה דור מיכה היה מצוין במשחק השני וכמה הוא היה חסר היה במשחק הראשון", הוסיף חזן. "מכבי צריכה להיות מודאגת מהדרך בה הקבוצה שיחקה, לא מההדחה. הדרך והסגנון היו נורא טקטיים במשחק הראשון, היא הייתה יכולה להכריע אם הייתה מעזה קצת יותר. במפגש השני, משחק ההגנה היה שערורייתי. היא לא הצליחה להתמודד עם השחקנים ההתקפיים של מאריבור".

זוהר: "יש נתק בתלכיד"
האם ההדחה חשפה פגמים חדשים? גם איציק זוהר מודאג: "אני מזהה שובע מסוים במכבי, שובע מסוים מהצלחות. אני לא רוצה להאמין שיש נתק בתלכיד הקבוצתי, אבל ראיתי שיש שחקנים שלוקחים על עצמם הרבה ואחרים לא אוהבים את זה".

בן בסט. לא בכושר (רז אמיר)
בן בסט. לא בכושר (רז אמיר)
 

"לא היה תיאום טוב בין המערכים במכבי", הוסיף זוהר, "לא בין ההגנה לקישור ולא בין הקישור להתקפה. לא היו שינויי קצב מקצועיים ומנטאליים. ראינו את זה בנחישות, בריצה ובטירוף של השחקנים. הם נראו אותו דבר מהדקה הראשונה ועד האחרונה".

אז מי האשם העיקרי? נראה שלא מעט אשמים, אך זאביק זלצר סבור שמדובר דווקא בכשל לוגיסטי: "הליגה הישראלית נפתחת מאוחר מדי. אנחנו פוגשים קבוצות שמשחקות כבר בליגה וזה מעניק להן יתרון. יש לקיים שלושה-ארבעה משחקי ליגה לפני המפעלים האירופים כמו שעושים ברוב הליגות ביבשת. הקבוצות לא מכינות את עצמן כראוי. אם הליגה הייתה מתחילה לפני חודש, נוסא איגייבור ועדן בן בסט היו כבר מתאקלמים. הם נכשלו בשל העובדה שלא צברו דקות משחק ביחד".

זהבי מאוכזב. לא מגיע לאותה יכולת  (רז אמיר)
זהבי מאוכזב. לא מגיע לאותה יכולת (רז אמיר)
 

גם חזן נגע בשחקני הרכש: "זה יהיה חסר אחריות לשפוט את איגייבור ובן בסט. לשחקנים קשה להיכנס תוך שבוע להרמוניה עם שאר הקבוצה. היה להם קל יותר אם היו מגיעים במהלך העונה כשהקבוצה כבר רצה, לא בהתחלה כשחלק גדול מהם לא בכושר".

זוהר חושב דווקא אחרת: "זה לא רכש. איגייבור לא ישדרג את הקישור האחורי במכבי, זה לא שחקן חיזוק שמתעלה על עצמו. מכבי נראית אותו דבר, ההבדל הוא בערן זהבי שעדיין לא מייצר את המספרים שהחזיקו את מכבי בשנה שעברה. כולם אשמים, מג'ורדי קרויף ועד אחרון השחקנים. היד לא הייתה על הדופק, נוצרה תחושה שמה שיש - מספיק כדי לעבור".

כרמלי: "מכבי צריכה להשתמש נכון בצעירים"
כרמלי התייחס גם הוא לעניין: "מכבי מביאה הרבה שמות. במקום הכסף שהושקע באיגייבור ובראדה פריצה למשל, ניתן היה לצרף שחקן אחד מעל הרמה הממוצעת של הקבוצה. יש לקבוצה סגל רחב והרבה שחקנים, אבל כדי להיות קבוצה ברמה גבוהה עליה היה להביא שחקנים ברמה גבוהה ולהשתמש נכון בצעירים".

אוהדי מכבי. בבית הם היו עוזרים (רז אמיר)
אוהדי מכבי. בבית הם היו עוזרים (רז אמיר)
 

גם חואן פאבלו לא נותר מחוסר ביקורת לאור השערים שספג בלרנקה. זוהר התייחס לעניין: "מדובר בשוער חלש". אלא שזוהר לא לבד. לא מעט טענות נזרקו לכיוונו של השוער הספרדי, שעדיין לא הצליח לשכנע רבים מאוהדי מכבי, כי הוא השוער הראוי לעמוד בין הקורות של אלופת ישראל.

אלא שמלבד האחריות של מכבי עצמה, יש לגעת גם בעניין הביתיות: "אי אפשר להתעלם מהנושא", אמר כרמלי, "זה פגע גם כן, אבל באופן כללי אנשים צריכים להיות ריאליים. מכבי קבוצה בינונית ואל תצפו ליותר". זלצר מסכים: "הביתיות במפעלים האירופים מאוד משמעותית. זו הייתה אחת הסיבות להדחה".

כרמלי מסכם בראייה רחבה יותר: "מכבי צריכה הייתה להיבנות אחרת. הסגל צריך להיות מורכב משבעה-שמונה שחקנים ישראלים בכירים, שבעה-שמונה שחקנים צעירים ועוד שלושה זרים סופר-סטארים. הסגל בנוי משחקנים לא רעים ולליגה הישראלית זה מצוין. הבעיה היא מורכבת, מכבי קבוצה איטית ולא מהירה לאירופה. היא לא מספיק דינאמית. היא קבוצה ישראלית טיפוסית שמשחקת לאט ושקוף ורק כאן זה מספיק".

חואן פאבלו. &qout;חלש&qout; (הפייסבוק של מכבי)
חואן פאבלו. "חלש" (הפייסבוק של מכבי)
 

"זה חבל מאוד", המשיך כרמלי. "ההבדל היה יכול להיות אם מכבי הייתה מורכבת משחקנים כמו דור מיכה, מושיקו לוגאסי, גאל מרגוליס, ליאור ז'אן, דן גלזר מהנוער ורועי קהת מעירוני ק"ש, בתוספת ערן זהבי, איתן טיבי וטל בן חיים יחד עם ארבעה שחקנים זרים ברמה. כך הקבוצה הייתה מפנה חצי מהתקציב, משחקת טוב יותר והרבה יותר מזוהה עם מכבי".

חזן: "מכבי קפאה על השמרים"
חזן נותר אופטימי: "מכבי צריכה להיות מאוכזבת מצד אחד, אבל מצד שני זאת השכמה כי במועדון עסקו כבר במי תהיה היריבה בפלייאוף, בדרך לחגיגת אליפות שלישית ברצף. הפעם, להבדיל משנים אחרות, מכבי קפאה על השמרים. לקח לה יותר מדי זמן לחזק את עצמה ועדיין יש מקום לחזק אותה בעיקר במשחק ההגנה".

ג´ורדי קרויף. טעויות (רדאד ג´בארה)
ג´ורדי קרויף. טעויות (רדאד ג´בארה)
 

"אבל לא כדאי למכבי להכניס את הראש לאדמה בצער", המשיך חזן, "אלא לחשוב איפה ואיך להתחזק כי השנה מכבי חיפה והפועל באר שבע טובות יותר וכדאי לה לחשוב מה עליה לעשות כדי לזכות באליפות. כרגע יש לה יותר מדי בעיות וכדאי לה ליצור את הדומיננטיות שלה כאלופה כבר בתחילת השנה".

אז מכבי ת"א כבר לא תשחק בליגת האלופות העונה, אך השאלה הגדולה היא האם המועדון החזק ביותר בכדורגל הישראלי אכן קפא על השמרים? האם מדובר בסופה של שליטה צהובה בלתי מעורערת? נראה כי כדי להחזיר את כוח ההתרעה שלה, על מכבי לעשות מה שידעה לעשות היטב בעונות האחרונות - לנצח הרבה ובצורה משכנעת. האם יש באמתחתה את הכלים המספיקים? 

לכתבה זו התפרסמו 221 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 221 תגובות ב-136 דיונים
הוסף תגובה
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
136
ביתרי לעד07/08/2014 14:38
כלכך רציתי שמכבי יעפילו אבל לפי דעתי גם הפועל של 2010 גם ביתר של 2006-7 וגם חיפה של תחילת שנות האלפיים היו יותר טובים ממכבי של השנה כדורגל משעמם שחקנים לא זזים תראו תקצירים של משחקים באירופה של ביתר חיפה והפועל ותראו איך משחקים עם קצב לא בבונקר
השב   •  00
135
גיל07/08/2014 12:46
השב   •  00
134
יוני07/08/2014 11:46
השב   •  00
133
חיים07/08/2014 11:20
כל המומחים הגדולים, שכבר ראינו את גודל הבנתם בכדורגל, עוד יאכלו את הכובע. מה, ממשחק אחד שלא הלך טוב כבר קופצים למסקנות מרחיקות לכת? מכבי יותר חזקה מכל אוסף המבינים הגדולים ועוד יוכח שכך.
השב   •  00
132
דניאל האדום07/08/2014 11:11
איזה שחלק גדול האברהימי הזה איך תקע להם שניים בפנים כן ירבו כמותו בהמשך הלילויה
השב   •  00
131
חיים האדום07/08/2014 10:46
ברגע שערן זהבי קיבל חוזה גדול עכשיו הוא יכול לנוח.
השב   •  20
130
יונתן07/08/2014 10:12
לוזריות ובינויות לשמה!
השב   •  00
129
אליפויות מהם07/08/2014 10:01
השב   •  00
128
דני07/08/2014 09:58
בכל סיטואציה מזכירים את הילד הזה כאילו זה המסי הבא של הכדורגל הישראלי.איזה אבא חזק יש לו.אם הוא יגיע לבוגרים הוא יהיה אולי בלם בליגה א.ותפסיקו כל היום לתת לו רוח גבית כי הוא לא כזה מוכשר.יש המון לשפר אם בכלל.
השב   •  00
127
אליפות שלישית ברציפות על הפנים שלכם07/08/2014 08:09
השב   •  00
126
גם איגבור נראה לקרדה07/08/2014 08:06
השב   •  20
125
חוזה עתידות07/08/2014 04:29
השב   •  11
124
המום07/08/2014 01:19
ממה בדיוק הם שבעים? כולה לקחו 2 אליפויות בליגה הכי פח באירופה.. לשחקנים של מכבי יש פוזה של כוכבים והם אפורים ברמות לא הגיוניות.. פשוט ביזיון להתייחס אליהם כאל כוכבים.. ח עלק שבעים .. מסי ורונאלדו לא שבעים אז הם שבעים?!?! ח אני מתעלף פה מצחוק איזה ביזיון
השב   •  00
123
אלון07/08/2014 00:08
לא עשה כלום בחיים שלו לקחת אליפות עם מכבי תל אביב זה לא ממש הישג.. זה בדיוק היה הזמן שלו לעשות משהו משמעותי אבל כנראה שהוא לא כזה גדול כמו שעושים ממנו. שחקן גדול היה עושה את ההבדל אבל הוא משום מה שבע.. לא ברור
השב   •  10
אורי07/08/2014 01:13
מה עם שער אליפות עם הפועל? מה עם העפלה ללגית האלופות עם הפועל? מה עם מספרת נגד ליון?
השב   •  11
122
חלדון07/08/2014 00:04
מצביעם על מכבי חיפה כאלופה העתידית של הליגה שלנו. .
השב   •  01
121
אריה הנמר07/08/2014 00:03
השב   •  02
120
מוטי06/08/2014 23:38
השב   •  10
119
רק זלצר06/08/2014 23:38
הרכש הגיע האיחור המלחמה המונדיאל ולא היה בית
השב   •  30
118
נתן06/08/2014 23:29
וזה לא בגלל שאנחנו וחיפה וק"ש ואפי'' הפועל(האלה מהלונה פארק)ת"א, יותר טובים ממכם בסגל שחקנים(כי גם שנה שעברה היה לנו סגל שחקנים טוב משלכם) זה בגלל שהמאמן סוזה פשוט הוציא מים מהסלע והשנה יש לכם מאמן טוב לא יותר מזה ולכן השנה יראו את הסגל החלש שלכם נופל!
השב   •  12
117
דני06/08/2014 23:17
השב   •  12
116
מכביסט06/08/2014 23:12
תותך
השב   •  20
115
סוקרטס06/08/2014 23:02
השב   •  31
אורי07/08/2014 01:14
תזכיר לי מה הקבוצה שלך עשתה לאחקונה באירופה? קופנהגן ו-ויסלה קראקוב מוסרות ד"ש.
רציתם בארסה קיבלתם חאמסה!
השב   •  01
114
קלוד06/08/2014 22:50
הביקורת נכונה.
השב   •  01
113
קלוד06/08/2014 22:48
הקבוצה בהרכבה הנוכחי וכמו שהיא משחקת, לא ראויה לאליפות. אם לא יחול שינוי, נמצא את עצמנו מהמקום השני ומטה.
הלוואי שאתבדה.

קחו בחשבון כי ג''ורדי עשוי לעזוב בתום העונה ואנחנו נעמוד בפני שוקת שבורה.
צריך דחוף לבנות את הקבוצה מחדש.
השב   •  11
4:3:307/08/2014 07:09
להעריך מה ראוי ומה לא אחרי משחק או שניים ולפני שהעונה בכלל התחילה?
השב   •  00
112
יהודה06/08/2014 22:44
חברים מה כבר קרה? זה כדורגל, פעם מנצחים ופעם לא, חבל מאוד חבל, אני כאוהד כל קבוצה באירופה חייב להרגיע אותכם. מה ? פתאום מכבי גרועים? נו באמת קחו הכל בפרופורציות הנכונות, מכבי קבוצה מאוד חזקה ואני לא מפרגן סתם היא באמת כזאת פשוט לא הלך. בהצלחה לכם העונה
השב   •  00
111
שמוען06/08/2014 22:39
זה שואר מהפן שיבאו שאור אחר יש מלה שוארים באולם
השב   •  00
110
ראה את המשחק06/08/2014 22:38
ח
השב   •  00
109
4:3:306/08/2014 22:35
שמכבי נראתה לא טוב ונחותה מאריבור בגלל 3 סיבות עיקריות: 1. אבדן הביתיות והלך הרוח הכללי בחודש האחרון 2. מאריבור שיחקה כבר 5 משחקי ליגה ומכבי כלום מה שביטל את היתרונות של מכבי בכושר ובאיכות השחקנים 3. הסיבה החשובה מכולן שהשיטה של אוסקר מצריכה תיאום מעולה שבתחילת עונה לא קיים.
השב   •  10
108
ירוק06/08/2014 22:31
אוסקר הוא מאמן טוב אבל לא מאמן טוב כמו סוזה שתמיד חשב מחוץ לקופסא והעמיד את מכבי תל אביב ברמה טקטית גבוהה. במשחק של אוסקר אין טקטיקה, הכל שבלוני הוא רק רוצה החזקת כדור. הוא לא סומך על זהבי כמו שסוזה סמך עליו. הוא רוצה שכל הכדורים יעברו דרך ראדי כמו בעונה הראשונה שלו. מלבד כל זה, זהבי פשוט חצי ממה שהוא היה בעונה שעברה וזה כמובן צפוי, היו עונות גדולות לשחקנים גדולים ממנו ובעונות של לאחר מכן הם סבלו מעונת נפל. אולי זהבי ימשיך להבקיע ולבשל אבל לא כמו בעונה שעברה.
ליצחקי יקח זמן לחזור מהפציעה שלו, בן בסט לא יכול לשחק לבד כי פריצה כבר גמר את הסוס שלו מסוף העונה שעברה. איגיבור לא משהו בכלל, גם כשהיה בהפועל לא התלהבתי ממנו. מרכז ההגנה נראה שבע ועייף כי לא היה לבלמים רגע מנוחה בעונה שעברה. השוער לא מתאים לאירופה. נראה שגם למאמן כושר קצת נמאס?? מכבי תל אביב בכושר הכי לקויי שלה בשנתיים האחרונות. המגנים לא תוקפים ולא יודעים לתת פס. כמובן שמה שעצוב זה שלליגה שלנו זה מספיק, ואלה אם כן מכבי חיפה או הפועל ב"ש (ומכבי חיפה במיוחד) ישחקו כמו שמאריבור שיחקה ברמה טקטית גבוהה, והמאמן של מכבי חיפה הוא טקטיקן לא קטן, מכבי תל אביב תיהיה העונה בבעיה גדולה מאוד.
אם אוסקר רוצה להישאר עד החגים הוא יהיה חייב לתת לזהבי את כל הקרדיט ולעשות איתו את מה שסוזה עשה. זו לא העונה הראשונה שלו שסלחו לו אחרי ה1-0 בקרית אליעזר ועוד פלטות פה ושם ונתנו לו עוד הזדמנות אחרי שהביאו לו את זהבי ופריצה שהיו שוברי שיוויון. היום המצב שונה לגמרי. הפעם לב"ש ולמכבי חיפה יש את הכלים להתמודד איתם.
השב   •  00
107
צהוב בלב06/08/2014 22:28
כאילו איזה תוצאות הם הביאו
השב   •  00
106
ודחסי06/08/2014 22:22
תאמת איגבור חלש נורא וכבד נוקא ולא מצדיק את המחיר ששילמו עליו נכון לעכשיו
השב   •  00
105
ליאור חן06/08/2014 22:11
יראו השנה אינסוף השפלות - נדרוך עליכם ונמעך אותכם גם השנה פחים ירוקים
השב   •  31
ירקרק07/08/2014 08:55
השב   •  10
104
תמיר06/08/2014 21:43
השב   •  10
103
תמיר06/08/2014 21:43
השב   •  10
.06/08/2014 22:44
באמא שלך תלמד לכתוב לפני שאתה מגיב
השב   •  01
תמיר07/08/2014 08:42
השב   •  00
תמיר07/08/2014 08:42
השב   •  00
102
מכבי זונה06/08/2014 21:32
פשוט אפסים, כמה צפוי.
יש
השב   •  13
101
גד06/08/2014 21:15
כל הזמן יש תירוצים וזה אותו דבר עוד לא שמעתי שחקן שאומר אנחנו פשוט לא טובים ולא רוצים להיות טובים קבוצה עם עשירית תקציב עשתה לנו בית ספר עם ניהול נכון של התקציב הם מקבלים פעמיים שלוש
השב   •  01
תמיר07/08/2014 08:55
השב   •  00
100
משה06/08/2014 21:13
גולדהר אשם עיקרי לכשלון!
300 אלף ש״ח נטו לחודש לזהבי !
200 אלף ש״ח נטו לחודש לבן בסט!
150 אלף ש״ח נטו לחודש לטיבי!
100 אלף ש״ח נטו לחודש לבן חיים!
110 אלף ש״ח נטו לחודש לשירן ייני !
400 אלף ש״ח נטו לחודש לקרויף!
וזו רק רשימה חלקית!
למי אתה משלם גולדהר - תתעורר.
זה לא שובע - זה שוד !
השב   •  21
יורם06/08/2014 22:07
גולדהר קשוח בעסקיו ! בקרוב תגיע התגובה שלו!
השחקנים עומדים לקבל הודעה על קיצוץ רוחבי של 25% בשכרם וזאת כדי לכסות את ההפסד של 14.5 מיליון שקל שהיו חלק מהתקציב.
מי שלא יסכים יעוף!
השב   •  00
דביר06/08/2014 22:36
גולדהר יפטר את קרויף וימנה את נמני במקומו. נמני יהיה האחראי הבלעדי על התקציב והוא זה שיבצע את הקיצוץ! על נמני קשה לעבוד . אין אף שחקן במכבי כולל זהבי ששוה יותר מ 20 אלף ש״ח לחודש!
השב   •  10
שמעון06/08/2014 23:31
זהבי מקבל עדיין פחות לעומת המשכורת שקיבל בפאלרמו
השב   •  00
מכופף הבננות07/08/2014 00:47
שאתה רוצה להגיד משהו , שים את הסמל הנכון , אל תסתתר !
השב   •  00
תמיר07/08/2014 08:58
השב   •  20
99
gunner06/08/2014 21:09
אלון חזן וזאביק זלצר קצת מבינים על מה הם מדברים והליגה באמת צריכה להיפתח מוקדם יותר כדי שהישראליות יבואו מוכנות לאירופה אבל לכרמלי אין מושג על מה הוא מדבר ואיציק זוהר סתם מזיין ת''שכל. מה זה שובע מתארים?!
מכבי זה לא מועדון פאר שזכה עשר פעמים בליגת האלופות ותאמין לי שזכייה באליפות בליגת הפח שלנו לא בזאת מספקת. בנוסף כרמלי אידיוט אם הוא חושב שקבוצה של צעירים שאין להם ניסיון באירופה הייתה מצליחה לעלות.
השב   •  20
98
ירוק06/08/2014 21:01
מול האריות של אירופה בליגת האלופות צריך לעבור את הדייגים שבדרך הבנתם את זה סרדינים,קודם תגיעו אחרי זה תדברו.
השב   •  10
97
מושון06/08/2014 21:00
אני אין לי מקצוע. מושון איפה הכסף?
השב   •  00
96
זהבה06/08/2014 20:59
לא רחוק מסנטה קולמה מתוקה.
השב   •  00
95
דני06/08/2014 20:49
השב   •  10
מכבי06/08/2014 21:11
השב   •  00
94
אנגלידיס06/08/2014 20:45
השב   •  00
93
ירוק בדם06/08/2014 20:45
ההבדל בין מכבי חיפה למקקי הוא שלמקקי יש 000 בלי לעלות בכלל לבתים. הרבה יותר מביש , אוהדי תארים שכמותכם
השב   •  01
92
בן06/08/2014 20:41
שחקן אדיש מאוד ואשם בשני הגולים, לא פלא שסוזה היה צורח עליו במיוחד! ייני בכלל לא מתאים לקישור וגם לא להגנה הוא אינו יצירתי ובטח של הגנתי
השב   •  00
91
שי06/08/2014 20:30
השב   •  00
מכבי06/08/2014 20:34
השב   •  00
שי07/08/2014 00:39
השב   •  01
90
שלומי06/08/2014 20:27
שחקן ישראלי שיוצא לפגרה סוף עונה לחודש הוא חוזר כאילו בחיים שלו לא שיחק כדורגל הם משמינים הולכים לים להשתזף ואחרי החופשה חוזרים יותר עייפים מכל המאמץ שהם עושים כל העונה וזו הבעיה כאן
השב   •  11
89
הסובל בשקט06/08/2014 20:22
בתחילת העונה ,וכולם יודעים איך זה נגמר בסוף.
ט ר י פ ל !
אז תמשיכו לדבר ולנתח יא חופרים.
השב   •  00
אריק06/08/2014 20:38
צודק בהחלט , ומי מקשקש הכי הרבה איציק זוהר שחרי 5 דקות ריצה היה מחזיק את הצד.
השב   •  00
88
מכביסט06/08/2014 20:18
תסתכלו מי אלה ה"פרשנים" שמבקרים אותנו:
1. גדי כרמלי-מאמן אלמוני שכמו שכתבתי כאן, רוב אוהדי הכדורגל בארץ בכלל לא מכירים.
זאביק זלצר-אדם שאימן במשך 13 שנים את נבחרת הנוער וחוץ מהופעה אחת מסכנה באליפות בשנות ה-90 הוא לא הוביל את אותה נבחרת לכלום. במה הוא שונה מאוחנה, שגם עלה פעם אחת לאליפות אירופה?
איציק זוהר-שחקן עבר עצלן במיוחד, שאותה עצלנות שהייתה לו מנעה מהקריירה שלו להתפתח, ולא אדבר על מה שקרה איתו ועם האוהדים של איזו קבוצה אנגלית(לא זוכר איזו קבוצה).

אין כמו לפרשן. זה הדבר הכי קל לעשות.
השב   •  00
רוצי שמוליק06/08/2014 22:22
השב   •  00
87
רו06/08/2014 20:12
די כבר לחשוב שאנחנו אירופה אנחנו ככ רחוקים הניהול אצלנו דפוק מהשורש אין בעלי מקצוע ויותר מידי זלזול ביריבות מדינות בסדר גודל שלנו מגיעות הרבה יותר רחוק מאיתנו ובאופן כמעט רציף רק אצלנו כל הזמן מדברים לפני ובוכים אחרי חוץ מהמשכורות של כל החושבים למיניהם שהם שחקנים אין שום קירבה לאירופה
השב   •  00
86
מכביסט06/08/2014 20:06
רוב אוהדי הכדורגל בארץ לא יודעים מי זה בכלל. הגיע להיות העוזר של איווניר במכבי ולא עשה יותר מזה.
השב   •  00
85
דנה06/08/2014 20:05
השב   •  31
!!06/08/2014 20:49
השב   •  11
אלי06/08/2014 21:14
השב   •  00
84
צהוב כחול ד06/08/2014 20:05
השב   •  00
83
דור06/08/2014 19:59
אנחנו לא מדינה של ספורט ולכן לא נגיע לכלום אבל במקום לשלם לזהבי 600 אלף יורו בעונה ולכל האפסים האלה מאות אלפים הייתי משקיע את הכסף בנוער שלפחות עוד כמה שנים נעלה ברמה
השב   •  00
82
מה?06/08/2014 19:53
מאריבור! ! ו 150 מליון הלכו לפח! חה חה חה ! ! !
השב   •  11
מכביסט אלוף06/08/2014 20:48
השב   •  10
אוהד ירוק06/08/2014 21:52
השב   •  01
81
צהוב כחול ד06/08/2014 19:41
תן לברק לוי את הצ''אנס שלו, הילד כבר בן 22, חייב פשוט חייב לשחק, להרגיש משחק אמיתי באופן קבוע.
ברק לוי זה סמל, זה שוער שאפשר להרוויח לשנים רבות! והכי חשוב הוא האופציה הטובה ביותר.
אל תחשבן לחואן בגלל שהוא זר והוא ספרדי , מבקשים ממך תן לברק את הצ''אנס שלו לפחות 10 מחזורי ליגה, לא תתחרט!
השב   •  30
שי06/08/2014 20:28
לא היה משחק אחד שהרשים אותי במשך שלוש שנים! הלוואי והיה חצי ממה שאתה מחנטרש. סמל? ח אם הוא סמל אז גם אני סמל.
השב   •  10
מושיקו06/08/2014 21:43
כשאניימה היה באילפות אפריקה ברק לוי שיחק מעולה, עצר 2 פנדלים שהביאו לנו נקודות, אבל מה לעשות, הזיכרון קצר.
חואן פאבלו לא ברמה שמצדיקה את המשכורת שלו ואת המשבצת של שחקן זר שהוא תופס.
השב   •  00
80
צהוב אלוף06/08/2014 19:38
ובסוף אוכלים את הכובע הענק שלהם.. ייאלה מכבי ואתם לכו הביתה.. שכחו שהינו בזמן מלחמה ןאפילו בית לא היה לנו.
השב   •  31
אוכל את הלב06/08/2014 20:10
הייתה מלחמה לא היה לנו בית הביצה הקטנה שיש לי מכבי חיפה הגדולה של שנת 2002 שיחקה בלי בית בכל שלבי המוקדמות והיו יותר משלב אחד עברה ועלתה לליגת אלופות ושחקה בקפריסין בכל משחקי הבית וסיימה במקום השלישי המכובד בזמן מלחמה שהייתה אז לך תגרבץ.
השב   •  01
חיפה גמורה06/08/2014 20:38
השב   •  00
אני06/08/2014 20:57
השב   •  00
תתעורר06/08/2014 21:16
השב   •  00
חיפה גמורה06/08/2014 22:03
השב   •  00
79
שימי06/08/2014 19:36
בושה
הדבר היחיד שאני מסכים זה שפבלו שוער חלש מאוד
השב   •  50
78
גבי06/08/2014 19:29
65 שנה שיש כאן הגבלה ואין כדורגל.. הגיעה הזמן לשנות ולהיות כמו באירופה ששם אין הגבלת זרים ויש כדורגל !
השב   •  11
angui06/08/2014 20:26
בכל מקרה כל ילד כבר הולך לאירופה
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  00
77
אני06/08/2014 19:28
רק בלי הבתים ח.ח.ח.ח.ח.ח.
השב   •  40
לירן06/08/2014 21:15
השב   •  11
76
אורי06/08/2014 19:28
מה מה מאריבור!
השב   •  10
בני06/08/2014 21:16
השב   •  00
גדי06/08/2014 21:17
השב   •  00
גבי06/08/2014 21:17
השב   •  00
בוזי06/08/2014 22:19
השב   •  00
75
גבי06/08/2014 19:27
השב   •  10
74
דדי06/08/2014 19:14
השב   •  00
73
שירן חולצה מקומטת06/08/2014 19:10
רציתי שעוד ישראלית תצטרף לשיא שלנו 0-0-0 שלא יישבר כנראה לעולם. השיא הוא שלנו לעד
השב   •  11
אנונימי06/08/2014 20:26
השב   •  00
72
ראדי יא גבר06/08/2014 19:05
לא מבין אתכם אוהדי חיפה והגועל מה נותן לכם שאנחנו מודחים מאירופה לא יודעים לפרגן.. אני אישית הייתי גם בעד הפועל כן כן בליגה מצידי יסיימו מקום 10 אבל באירופה רציתי שיצליחו זה רק תורם לכולנו
השב   •  10
71
מכביסט אלוף06/08/2014 18:59
השב   •  10
70
אבי06/08/2014 18:57
מדינה שחווה מלחמה מאבידות ומשחקת בחול משחק בית זה מאמש משנה ראו שמכבי לא הגיע מוכנה למשחקים במאה אחוז ואין פה כישלון בכלל עליה לשלב הבתיים בליגה האירופית והצלחה שם בנוסף לדאבל יחשב כעונה מצויינת ליגת האלופות לא יכולה להיות מטרה למי שלא משחק שם כל שנה.. אז כנסו לפורפרוציות.. ורק להמחשה בתיות פרנקפורט ניצחה אותנו אצלם בבית ובבלופיד קיבלו שלוש..
השב   •  30
69
אבי06/08/2014 18:53
הסיבה השניה שבגלל הודחנו.. גורדי קורייף.. התפקיד שלו לדאוג להביא שחקנים טובים לקבוצה והוא עשה את זה מאוחר מאוד שיבוא בטענות לעצמו ויכול להיות שבגלל שזו השנה אחרונה שלו הוא ירשה לעצמו לזלזל הסיבה השלישית.. חואן פבלו בן הרוש ומרגוליס פשוט לא מתאימים לקבוצה ולהגיד כישלון על הדחה נו באמת תהיו ראלים פעם בכמה שנים טובות מגעים לליגת האלופות.. ואם מכבי יצליחו בליגה האירופית כמו שנה שעברה זה יהיה הישג..
השב   •  10
68
לפיד06/08/2014 18:52
בקרוב תקבלו בראש!!
השב   •  20
שי06/08/2014 20:07
השב   •  00
67
נאור יעקב06/08/2014 18:51
מישהו יודע מה עם רוקאביצה? חותם,לא חותם,מה קורה איתו? הוא יכול לשדרג אותנו מאוד,חבל מאוד שהוא לא יגיע.
השב   •  10
66
אבי06/08/2014 18:46
מכבי בכלל לא שבעה ואין לה שום זיבה להיות כזו ולקחת אליפות שלישית זה הישג ולקחת גביע אחרי הרבה זמן גם הישג וחבל שוואן מגבלים בתווים אז אני יסביר למה הודחנו.. הראשון הודות לאוהדים שלנו שבאו לאימון וקיללו את ראדי משום מה פתאום זה עשה רעש גדול וחוסר שקט בקבוצה ובמקום להיטת מרוכזים במשחק קריטי היתעסקו אם זה
השב   •  20
65
הפועל נרקוטיקה06/08/2014 18:44
בשם כל פועלי הארץ
השב   •  21
מכביסט06/08/2014 20:08
ולפי מה שהשחקנים שלכם אומרים זה כנראה יקרה.
השב   •  01
64
אדמוני06/08/2014 18:41
על איזה הישגים אתם בדיוק מדברים? אה ליגת הפח שלנו
השב   •  10
63
אדום בנשמה06/08/2014 18:40
ח
השב   •  20
62
1906mazehapoel06/08/2014 18:38
מול שטורם גראץ הביאו 15 אוהדים לקפריסין והם מדברים?
תשתחוו לאלופת המדינה נחותים
השב   •  13
בוזי06/08/2014 19:29
אתם לא עשיתם לך לפינה ותתבייש
השב   •  31
ירוק06/08/2014 19:33
15000 מול יונייטד, 2500 מול שטרום גראץ, 3000 שנה שעברה בליגה האירופית. אתם לא מבינים שאצלנו זו אהבה? אצלכם זה סתם טרנד מגניב. זה ההבדל. תשתחווה לקוצה האהודה בישראל יא פח.
השב   •  40
מכבי06/08/2014 20:04
אצלנו זה טרנד ואצלכם אהבה? תגיד כמה מאוהדי חיפה הם מעל גיל 30? אז בוא אני אגיד לך, חוץ מאנשי העיר הותיקים שבאמת אוהדים את מכבי חיפה(ומספרם קטן עד אפסי), כל אוהדי חיפה הם ילדודס שגדלו על גל ההצלחה שלכם בעשור הקודם. אז מי פה אוהדי טרנד ילד?
השב   •  03
angui06/08/2014 20:28
תגרום לקהל הישראלי להתחיל להתייחס לליגת העל בתור כדורגל
על חומותייך עיר דוד הפקדתי שומרים
השב   •  01
חיפה גמורה06/08/2014 20:41
השב   •  02
חיפאי06/08/2014 23:32
השב   •  10
61
אאבי06/08/2014 18:38
זהבי תבין אירופה זה לא עכו! בן בסט הבלוף אני מצדיע לך. על החוזה שהוצאת מהם ! אתה לא שווה 50 אלף דולר את זה תראו בתחילת העונה! תחילתו של משבר! בימי בסמי עופר!
השב   •  02
60
1906mazehapoel06/08/2014 18:37
מכבי לא בכושר
שחקנים נופלים מהרגליים
חבל
השב   •  00
59
אורי06/08/2014 18:37
הוא לא באותו רמה כמו פאולו סוזה
השב   •  10
58
אילן פרידלר לב אדום06/08/2014 18:37
השב   •  21
אשר צבי גינצבורג06/08/2014 19:04
השב   •  00
יוסי אל07/08/2014 01:53
והם צחקו עלינו שנה שעברה שלא לקחנו עשר מיליון
השב   •  00
57
צהוב כחול ד06/08/2014 18:35
מתחילים לתת פרשנויות בשקל שאחרי חודש מתחרטים שאמרו את מה שאמרו, הכל חוזר על עצמו זה קרה גם שנה שעברה גם לפני שנתיים וגם לפני שלוש, מכבי מנוהלת על ידי הגורמים הכי מקצועיים שיש תפסיקו לקנא ולנסות לתקן לנו את הקבוצה, אנחנו עוד ניהיה טובים יותר והכל יהיה בסדר לא אפורים ולא כלום היתה הכנה לקויה וזהו! מכבי פוגשת אותי במחזור חמישי היא מנחילה לסלובנים תבוסה שהם לא ירצו יותר לשחק במסגרת אירופית.
השב   •  10
56
צהוב06/08/2014 18:35
להחליף את חואן פאבלו בשער הוא אינו מתאים למכבי ושוער חלש באירופה
דבר שני זה להפטר משירן ייני שחקן חלש מאד
השב   •  00
55
אחד בסדר06/08/2014 18:32
10-0, 10 פעמים 3
השב   •  10
54
לירן מכבי06/08/2014 18:30
האפס . מחפש לדחוף למכבי מסמרים בגלל שבעטו בו ובבוס
השב   •  20
53
גיל06/08/2014 18:24
לבטל את החוק הזרים אין מה לעשות שחקן ישראלי נחות משחקן אירופאי אפריקאי וכו רוצים הישגים לא עם ישראלים
השב   •  10
גבי06/08/2014 19:27
השב   •  10
52
מכבי06/08/2014 18:24
אני לא מבין מה אתה מתגאה בקבוצה שלך יש לכם שחקנים בני 40 התחתמתם את בניון אתם חושבים יש לכם את מסי תזכיר לי מה האלופה אנחנו או אתם יאפס
השב   •  00
אלון חרזי06/08/2014 18:45
מכבי תל אביב בחיים לא תצליח באירופה ,אם יש תקווה זה מכבי חיפה אחרי שהפועל התפרקו
השב   •  00
51
שי06/08/2014 18:19
הכדורגל הישראלי רחוק שנות מאירופה. אנחנו לא מהווים יריב ולא סופרים אותנו בכלל. בארץ זהבי הכוכב הכי גדול, בפלארמו הקטנה הוא מדי פעם היה פותח בהרכב. ורמוט בארץ כוכב אבל בקבוצה קטנה בבלגיה הוא אפילו לא היה מתלבש. מכבי חיפה עשתה את אחד הבזיונות הגדולים של קבוצה אירופאית כששיחקה באירופה. לבית"ר יש קהל אדיר שמתאים לליגת האלופות אבל אף פעם לא תהיה לנו שם קבוצה כי השחקנים פה חלשים. אנחנו טובים בלדמיין שיש פה ליגה מהנה. בואו נמשיך עם זה ולא נשלה את עצמנו.
השב   •  52
אבירם06/08/2014 18:56
השב   •  10
עופר06/08/2014 19:06
1. אחרי שתגיעו לעשירים מההישגים שלנו באירופה אז תדבר,למרות הקמפיין מ 2009. 2. יש לכם קהל שמתאים לליגת האלופות? במה בדיוק?
השב   •  10
מכביסט06/08/2014 20:12
1. אם הכדורגל הישראלי כל כך גרוע ולא שווה כלום אז למה אתה אוהד קבוצה שלו?
2. רחוק שנות אור? לא הגזמת בכלל.
השב   •  00
50
אייל06/08/2014 18:18
לתת תצאנס לשחקני נוער מבית היוצר של מכבי ולא להביא בלחץ שחקני חיזוק שאינם מחוברים למועדון.
השב   •  00
49
כל המדינה אוהבים את מכבי חיפה06/08/2014 18:18
וגם הדרום
השב   •  21
48
מכביסט06/08/2014 18:17
כמה שטויות סך הכל שני משחקים מבלבלים פה תמוח על מלא בעיות וככה וככה משחק הבא מכבי מנצחת ואז ידברו בטובתם נמאס כבר לשמוע תניתוחים הטיפשיים שלכם
השב   •  10
47
רן06/08/2014 18:16
קבוצות בינוניות מגיעות לליגת האלופות. קבוצות חלשות מפסידות כבר בשלבים המוקדמים.
השב   •  00
46
שמענו על חיפה06/08/2014 18:15
השב   •  31
1906mazehapoel06/08/2014 18:39
השב   •  11
45
מכבי06/08/2014 18:15
נוסף לקבוצה ברמה גבוהה,בשער צריך לעמוד ברק לוי.
השב   •  00
44
לירן06/08/2014 18:12
אני אוהד ביתר ואני ממש מבואס מזה כי רציתי גם בשביל מכבי וגם בשבילכם ולכדורגל הישראלי שלנן חלאס כבר אוהדי חיפה מה השגתם בשנים האחרונות?העפלתם לליגת האלופות וביישתם אותנו חוץ מזה כלום אז סתמו ואוהדי הפועל אתם קבוצה אובדת עצות נכון לעכשיו אז גם לכם אין זכות לדבר לא מאחל לשום קבוצה רע אבל זה ממש מגעיל התנהגות כזו לא מתפאר בהישגים של ביתר אבל גם לכם אין כזו זכות לדבר
השב   •  41
יאלה הפועל06/08/2014 18:24
שלה לא הגיע לליגת האלופות אז מה אתם שווים??ראינו במוקדמות את ויסלה קראקוב פתחה לכם את הת**
השב   •  10
אינני אני06/08/2014 18:28
כל עוד אין לך סמל ירוק על החולצה, מה שהקבוצה שלי עושה לא אמור להעלות או להוריד אותך, לא קשור אליך בכלל. תתרכז בקבוצה המפורקת שלך, ואל תבלבל את השכל
השב   •  20
לירן06/08/2014 18:52
או מתפאר בהישגיה אבל מי אתם שתצחקו על מכבי שעשתה לכם בצפר השנה היא באה לייצג את המדינה ואתם שמחים שהיא הודחה ואוהד הפועל על כל מה שצחקתם עלינו בשנים האחרונות ועל זה שירדנו ליגה כמעט תתכוננו עכשיו תורכם קבוצה מפורקת!
השב   •  01
חיפאי06/08/2014 23:30
מה שאתם חטפתם במשחק אחד ועוד מול קבוצה פולנית.
השב   •  20
43
אבי06/08/2014 18:08
כולם פרצו בביכי . זהבי ומיכה וראדי ועוד.
השב   •  10
42
לכל המתחזים וה"עתונאים"06/08/2014 18:08
נפגש בליגה.
השב   •  21
41
מכבי תל אביב בלב06/08/2014 18:08
איזה בושות עשיתם 0 נקודות 0 שערים שאף קבוצה לא עשתה גם סנטה קולומה ח
השב   •  12
40
שחצנים נמאסתם06/08/2014 18:07
השב   •  40
1906mazehapoel06/08/2014 18:39
השב   •  01
מה זה הפועל06/08/2014 20:46
השב   •  00
39
אבי06/08/2014 18:07
בליגה האירופית
השב   •  31
אלמוני06/08/2014 18:40
הלוואי.. זה יהיה העונש הכי מתוק שיכול להיות. הלוואי ויעקוץ אותכם כמו שצריך.
השב   •  00
38
אבי06/08/2014 18:07
השב   •  00
37
אלירו06/08/2014 18:07
איזה באסה שלא הספקתם להחתים עוד 10 שחקנים אולי הייתם עולים שלב
השב   •  10
36
אבי06/08/2014 18:06
הליגה בפתח ווליקאם
השב   •  10
35
מיקי06/08/2014 18:06
מגן ימני וקשר בונה זה בדיוק החיזוק שצריך
השב   •  20
34
די לאלימות06/08/2014 18:06
שבעים מהצלחות? איזו הצלחה הייתה לנו בליגת האלופות שהקבוצה שבעה?
השב   •  20
33
ח06/08/2014 18:05
מנתחים אחרי משחק אחד! אין בושה! זוהר , אפשר לחשוב אתה היית יותר טוב? מכבי תיקח אליפות ! ! לא לדאוג!
השב   •  10
32
גל06/08/2014 18:03
איך הוא רקד על המגרש כמו באווז צולע לא נלחם עד הסוף הרים ידיים זה מכבי? הוא שכח שהגול במשחק הראשון היה בגלל? עדיף לראות את לוגסי על המגרש ! ולמה קרויף לא חיזק בעמדות שבאמת צריך 2 מגנים וקשר אחורי גרזן ? כמה אלברמן היה חסר במשחק הזה !
השב   •  11
מכבי07/08/2014 00:47
השב   •  00
31
אדום06/08/2014 18:00
מה הרעש?
אתם בעיתון החלטתם שמכבי קבוצה גדולה והיא לא.
ההצלחה שלה בליגה מטעה.
בחו״ל אין לה שיפוט אוהד ולכן היא גם מפסידה
בארץ השופטים דואגים להציל אותה כשהיא בפיגור כאן פנדל שם תוספת זמן ארוכה וכדומה
רק כשתפסיק לקבל הנחות מהשופטים היא תדע לשחק טוב יותר
לכל הפרשנים שמזלזלים בסלובניה תאכלו את הכובע.
דרך אגב אותו סיפור עם הנבחרת יש לנו נבחרת בינונית כי זה מה שיש והמאמן לא אשם רק אתם העיתונאים שמזלזלים ביוון ובסרביה ועתה בבלגיה יוצאים מופתעים
השב   •  20
30
שרית ביטון מבית שאן06/08/2014 17:58
מכבי חיפה העיפה את מריבור בקלות ח ח. איזה מזל שאני ירוקה מכבי חיפה קבוצה של המדינה
השב   •  11
1906mazehapoel06/08/2014 18:40
0 0 0
?
השב   •  00
חיפה גמורה06/08/2014 20:47
שניכם מבית שאן ושניכם 00000
השב   •  00
29
חיפה לא פקטור06/08/2014 17:57
רק מראה כמה התסכול שם גדל
מעונה לעונה.
העונה ניקח אליפות שלישית
ברציפות וכל העכברים הירוקים
יחזרו חזרה למנהרות הכרמל
השב   •  20
28
לידיעת זהבי06/08/2014 17:56
להחזיר להפועל את הסוסים הטרוייאנים
השב   •  10
27
אלון06/08/2014 17:55
אין כדורגל בארץ. נקודה!
מידי פעם יש הבלחות של איזשוהי קבוצה ישראלית באירופה. אבל זה לא זה. אנחנו באים למגרשי הכדורגל בליגה ומתלהבים מהרמה , עד שמגיע משחק רישמי של הנבחרת ,ורואים איפה אנחנו ואיפה הם. ואז מגיע הקיץ במפעלים האירופאיים ושוב עיננו נפקחות.
אין כדורגל בארץ
השב   •  11
26
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )06/08/2014 17:54
אם נגיע לצ׳מפיונס רק בשביל להופיע, זה לא יקדם את הקבוצה. אומנם לא נראה לי שלא נכבוש אפילו גול כמו קבוצה קנאית אחרת, אבל חוץ מלגרד כמה נקודות , חא נעשה הרבה ולא נשפיע. לעומת זאת , הליגה האירופית יושבת עלינו בול ושם אנחנו יכולים גם לנצח , להעלות את הניקוד באירופה וגם להתקדם. לכן , בשנים הקרובות , הדגש צריך להיות על עלייה לבתים של האירופית כל עונה. בהצלחה.
השב   •  61
ניר06/08/2014 18:27
000 מול באיירן יובה ובורדו או הפסד לקבוצת דייגים מאנדורה?
השב   •  21
צהוב כחול ד06/08/2014 18:41
קודם כל אני הגבתי כמוך באחת התגובות שלי אני גם חושב שמכבי יכולה לצבור דירוג חשוב בליגה האירופית מול קבוצות שיותר מזכירות את הרמה שלנו, אבל אם מכבי היתה מתחזקת בזמן ובשחקנים שרצתה היא היתה יכולה להעפיל לאלופות ואפילו לסיים במקום השלישי משהו שחיפה עשתה ב2002, אחרי ההכנסה העצומה מליגת האלופות ''ליפול'' לשלב 32 הגדולות באירופית זה דבר מצוין בשבילנו אבל המציאות היה אחרת אני מקווה שנצבור עוד נקודות ושנה הבאה כבר נעלה לאלופות כי מכבי צריכה את הקפיצת מדרגה שלה
השב   •  10
חיפאי06/08/2014 23:29
השב   •  00
25
Tiger06/08/2014 17:53
רק כולם שוכחים דבר אחד בסיסי!
עם סוזה על הקווים היינו רואים לחימה, אש בעיניים, הכנה טקטית ומנטאלית ראויה.
גם מול באזל ופרנקפורט בחוץ מכבי נלחמו והתאמצו ועד עתה בכל המשחקים השנה מכבי כבויים ועושים טובה שמשחקים בכלל.
אין בעיה להילחם ולהפסיד בחוץ לקבוצות הללו שיותר טובות ממך, אבל להפסיד כך למאריבור זה כישלון אמיתי.
אין מצב שאוסקר לא מתייחס ליריבה אנו לא ברצלונה.
אצל סוזה כל משחק כל שחקן ידע מה תפקידו הן בהגנה והן בהתקפה וגם ידע כל פרט על השחקן שמולו.
רק כעת אוהדים מבינים איזו הישג היה להיאבק בכבוד ולהצליח בשתי החזיתות בו זמנית.
ולגבי הרוטציה: שכולם זלזלו בה הוכח מעבר לכל ספק שהשחקנים תמיד היו דרוכים ומוכנים ותמיד עם רעב לשחק שבה לידי ביטוי בלחץ מהתחלה ושערים רבים ב10 דק'' הראשונות.
גם בנוגע לכושר הגופני שחקנים אתמול נפלו לקראת הסוף כמו גפרורים, זה משהו שלא מתקבל על הדעת.
השב   •  11
24
תנו שקט06/08/2014 17:53
אני אוהב את הקבוצה שלי איך שנראתה ואיך שהיא משחקת .הלוואי שהחלום הזה ימשך ואתם האוהדים המודאגים שמתבכיינים שהקבוצה חלשה תרגיעו מהר .השתן עלה לכם לראש.תחשבו איך היינו לפני חמש ושש שנים היינו סמרטוטים וחלשים תמיד הלכתי לישון אחרי הפסד בכאב רב וסבל. עכשיו? אני מסתכל על חצי כוס המלאה .תסתכלו את היריבה העירונית שלנו אני לא מקנא בהם.אז אנא תפסיקו עם הביקורות תגידו תודה על מה שיש.
השב   •  10
23
כנסו קראו הכל תבינו !06/08/2014 17:51
5 אליפויות בסלובניה 4 פעמים רק הגיעו לפלייאוף הליגה האירופית פעמיים נכנסו לבתים של האירופית רק השנה הגיעו לפלייאוף הצ''מפיונס עדיין לא הבטיחו מקום שם אותו דבר קרוייף בונה במכבי ! תבינו מכבי מועדון גדול בישראל ובינוני באירופה שנבנה להיות חזק באירופה !
השב   •  10
22
שרון06/08/2014 17:50
הכדורים בורחים לו בין הידיים.
במשחק הראשון הציל אותנו בשערים שהיינו סופגים,אבל רואים עליו שהיכולת הרגלית לוקה.
האליפות הגיעה מ2 ברגים,אניימה ועטר,ששניהם לא נמצאים אין שקט בהגנה ואין סקורר.
בן בסט עוד יביא מספרים יפים ואייגיבור שחקן טוב שיקח לו זמן.

וכמו שכרמלי אמר "לאט-ושקוף"
מפריע העניין שאנחנו משחקים לרוחב,טיבי וגרסיה יותר מדי הגנתיים,ראינו נגד באזל כל פעם כדור לאחור וככה בעצם נגמר המשחק. מצפה מההרכב שהעלה אתמול אוסקר שזה באמת התקפי לתקוף.. אבל כמו תמיד ירידה לאחור לפתח משחק וככה בעצם שוב הודחנו.

השחקנים שצריכים לעזוב זה השוער פאבלו,בן הרוש,ייני.
כל אלה יחזיקו בליגה,באירופה פיק ברכיים.
השב   •  00
21
אבנר אבנרון06/08/2014 17:49
השב   •  20
צהוב כחול ד06/08/2014 18:47
ואני אחד שחולה על הקפטן שלנו שרן ייני אבל אתמול הוא ביזה את עצמו חייב להודות זה היה משחק עלוב של ייני וזה כואב לי, כי אם זה מה שהוא יכול לתת העונה עדיף שבאמת יצא לאירופה, איפה הריצה לקבל כדור, (מחכה באמצע למסירה?!), איפה כדורי עומק חכמים ומדויקים?
המשחק היה תקוע והיה ניכר חסרונו של גל שמתברר כקשר האחורי הטוב בארץ בעשור האחרון אולי ויבראס טוב ממנו אבל בתקופה שהוא היה בהפועל אלברמן היה מספר 1.
השב   •  00
20
ירוק זה צה"ל06/08/2014 17:47
אל תחזרו לארץ הקודש כי אחרי שביזיתם אותנו נגד דייגים אז אין לכם זכות לדרוך על אדמת הקודש
השב   •  11
19
מכביסט06/08/2014 17:47
הכל תירוצים
השב   •  00
18
מושיקו06/08/2014 17:46
אלון חזן תזלזל במאריבור או בסלובניה שממנה היא באה.מדינה עם 2 מיליון אנשים שבערים שנות קיומה כבר הייתה פעם או פעמיים באליפות אירופה.בגלל פרשנים ומאמנים כמוך או כמו האפס המאופס זלצר שחי על התהילה של בניון כשהיה בן 16 הכדורגל שלנו נראה ככה וגם לא יתקדם כל עוד אפסים כמוכם נמצאים בענף
השב   •  40
17
טל06/08/2014 17:45
כל הפרדנים מדברים כאילו הם היו פעם בליגת אלופות הם מדברים על אכזבה כאילו קבוצה ישראלית כל שנה מגיעה לליגת אלופות והפעם פעם ראשונה שזה לא קרה יאאלה רדו לקרקע תמשיכו להשתחוות בפני אלופת המדינה..
השב   •  10
16
ירוק זה גת06/08/2014 17:45
מכבי קבוצה ברמה ז שגם 600 אוהדים שבאו לראות אותם משחקים בקפריסין זה סנסציה סנציונל סאלבה סאלבדור יאפסים ,מכבי תל אביב אתם ביזיתם כל המדינה מקקים
השב   •  41
1906mazehapoel06/08/2014 18:40
נחזיר אותכם לחוף דדו
אי
השב   •  21
15
לידיעת זהבי06/08/2014 17:44
מה קרה ערן, היה לך מעצור בנשק?
ח ח ח ח ח
השב   •  10
14
רועי06/08/2014 17:44
הביאו את הכדורגל הישראלי?? באר שבע הודחו לא עשיתם 49 כתבות כמו על מכבי. עם זוהר לא הגענו לליגת האלופות וסך הכל מאז הדאבל ב96 לקחנו 2 אליפויות ברצף רק עכשיו. זה הכל נבנה פה במכבי ולא תצליחו להוריד את המורל של האוהדים והקבוצה. יאללה מכבי
השב   •  00
13
איזה עונג06/08/2014 17:41
פאבלו מחפש את הכדור.
ברשת 2-2 !
ליגת האלופות בטלוויזיה.
למה מגיע לי כל הטוב הזה?
השב   •  111
חיפה לא פקטור06/08/2014 18:03
השב   •  51
יאללה מכבי06/08/2014 18:04
איזה שער איזה מספרת חיפה על הקרשים
השב   •  40
די לאלימות06/08/2014 18:07
מתי המשחק שלכם באירופה?
השב   •  10
אבי06/08/2014 18:23
אהה סימת מקום 6 צחקתם שלא לקחנו אליפות עשר שנים אבל בנתיים עברו כבר שבע שנים ואתם בלי תואר
השב   •  10
ח אין יותר מבסוט ממני06/08/2014 18:24
צהבת פח אשפה
השב   •  11
אני06/08/2014 18:57
גם אם זהבי לא היה משווה חיפה לא הייתה באירופה
השב   •  10
מכבי06/08/2014 20:12
אחרי שזהבי הבקיע נגדם שער
נקבע סופית שלחיפה אין סיכוי
להגיע לאירופה,הבנת נעל ?
השב   •  10
12
מפרגן לחיפה06/08/2014 17:38
הלוואי עלינו.
לפי הכמות של האוהדים אתמול אנחנו אוהדי הצלחות.
השב   •  71
שמענו על חיפה06/08/2014 18:09
השב   •  22
ירוק בדם06/08/2014 20:01
יציע הזהב , מעניין שאתם לא מזכירים את המנויים שעולים 3000-4000 ש"ח לזהב ו16000 ליהלום. תחשוב שוב לפני שאתה מדבר צוציק
השב   •  20
11
אשר צבי גינצבורג06/08/2014 17:37
סלווניה זוכה בכל אולמפידה בכ4 מדליות מתוכן 1 זהב ומרביתן באתלטיקה.
הם גם מצטינת בקליטת ספורטאים זרים.
זה בדיוק ההבדל:
הניתור של הרוש מול אברהימי.
מהירות יציאה להתקפות מתפרצות.
דיוק - אחוזי הבקעה.
ומעל הכל קושר גופני - כלומר גול בדקה 94 ונפילה מהרגלים של מיכה, איבנדר, טבח ןעוד.
השב   •  61
קור06/08/2014 18:07
השב   •  13
10
חיפה06/08/2014 17:37
השב   •  52
9
יאלה חיפה06/08/2014 17:35
האמיתית שמכבי תל אביב הודחה זה מלוזריות!מכבי לוזרים תל אביב
השב   •  32
8
??06/08/2014 17:34
זה טוב שמכבי עפה מה כבר הייתה עושה באלופות חוץ מלסיים מקום אחרון אפס שערים אפס נקודות אפס ניצחונות 6 הפסדים האירופית כבר ראינו שנה שעברה עם קצת מזל גם הייתה עוברת את באזל
השב   •  10
7
ניר06/08/2014 17:34
אולי מחסן נטוש קבוצת פח שמעפילה לאירופה רק בגלל טעויות שיפוט או פסילה של קבוצות אחרות עשור בלי אליפות והם החלון ראווה?
השב   •  36
חיפה לא פקטור06/08/2014 18:06
השב   •  20
ניר06/08/2014 18:25
7 זה פחות מ 10 וגם את האליפויות האחרונות לקחתם עם תקציבים לא שפוים ועוד לפני זה בשלוש שנים לפני זה כל שנה התקציב היה 100 מיליון כל שנה ועדיין ההישג הכי טוב שלכם היה מקום רביעי יפאתטים תמיד תחיו בצילנו.
השב   •  01
1906mazehapoel06/08/2014 18:37
השב   •  10
עידן06/08/2014 19:10
מכבי תל אביב זכתה בהמון אליפויות מול קבוצות מהליגה האנגלית! אני רוצה לראות את חיפה לוקחים אליפויות על חשבון הקצינים הבריטים, מ.ס. דרוזים והפועל תל אביב.
השב   •  21
6
עומר06/08/2014 17:32
והפסדנו להם, אז אנחנו קבוצה עלובה.
השב   •  40
5
דני06/08/2014 17:31
כי הוא לא יודע לאמן שחקנים בינוניים מינוס
השב   •  51
4
גארסיה06/08/2014 17:29
בגלל זה הפסדנו
השב   •  72
מכביסט06/08/2014 20:08
השב   •  10
3
אבי06/08/2014 17:28
הכדורגל בארץ לא פופולרי ולכן אין טעם לייצר ציפיות לשווא.

מכבי ת"א פחות או יותר ברמה של מארביור ולכן גם אם מכבי ת"א הייתה עוברת היא הייתה מקסימום נעצרת כנראה בסיבוב השלישי כמו עונה שעברה.

הכישלון היא לא של מכבי ת"א כי ממנה אין ציפיות אלא הכישלון של התקשורת שמייצרת אשליות כאילו שהכדורגל הישראלי חייב להצליח כי יש לה אינטרס לקדם אותה .
השב   •  22
2
שירן י06/08/2014 17:27
602 אוהדים. איזה הישג מדהים.
השב   •  50
1
דור מ06/08/2014 17:26
מסתכל על הכדור.
2-2.
אין ליגת אלופות
השב   •  51
מכביסט06/08/2014 18:02
קרלוס הוחלף במחצית הוא לא שיחק כשהיה את הגול השני אל תמציא דברים
השב   •  00
חמור06/08/2014 18:12
קרלוס לא היה על המגרש במחצית השנייה
השב   •  00
טוב טוב הגמד06/08/2014 20:38
נתן סלפי עם הכדור. מזה הדבר הזה 20 מטר מהשחקן שלו
השב   •  00
אסור לפספס
נגןליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
ליגה שישית באנגליה: כבש שער מסוף מגרש!
נגןהפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
הפריסטיילר שהצליח להדהים את כריסטיאנו
נגןהכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
הכפילים של כוכבי הכדורגל – מי הכי דומה?
נגןחגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
חגיגות יום הולדת שנה לבת של מישל וטיבו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוק' מונדיאל 26 (אירופה)
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה צרפתית
/* LAST / NEXT ROUNDs */