יום שישי, 20.09.2024 שעה 11:26

גזבר האיגוד דורש כינוס עקב העברת המשחקים

נחמן הבין את גודל המכה הכלכלית עם ביטול אירוח מוק' היורובאסקט: "לכנס דחוף את ועדת הכספים, הנשיאות וההנהלה". שרף: "תפנימו, האיגוד לא בדיחה"

|
עודד נחמן. דורש כינוס דחוף של הנהלת האיגוד
עודד נחמן. דורש כינוס דחוף של הנהלת האיגוד

לאחר שפיב"א קבעה שנבחרת ישראל לא תוכל לארח את משחקי מוקדמות היורובאסקט בארץ, גזבר איגוד הכדורגל, עודד נחמן, התחיל להבין שהמצב הכלכלי של האיגוד מחמיר.

נחמן פנה היום (שלשי) ליו"ר האיגוד עמירם הלוי וכתב לו בין השאר: "לאור המצב שנוצר והנתונים הכספיים החדשים (אירוח בקפריסין ולא בארץ, היעדר הכנסות, תמיכת הטוטו). אני סבור כי יש לכנס בדחיפות את ועדת הכספים, את הנשיאות ואת ההנהלה לדון בהיערכות איגוד הכדורסל למצב החדש שנוצר".

חבר ההנהלה צביקה שרף, הגיב וכתב לנחמן: "שמח שהבנת את הברוך אליו עומד להיקלע האיגוד. אני רוצה לשאול: 'האם שיתפו אותך בהצעה ההזויה להעביר את המשחק (הכוונה לנבחרת, ג.ל) למדיסון סקוור גארדן? האם גזבר האיגוד היה שותף להצעה הגרנדיוזית?' לא ידעתי אם לבכות או לצחוק", כתב שרף.

שרף המשיך וכתב תוך ביקורת גדולה על ניהול האיגוד: "מי שלא מסוגל לשריין את נוקיה, אינו מסוגל לארגן ולשריין את מדיסון סקוור גארדן. אני קורא לכם להפנים שניהול איגוד הכדורסל הוא לא בדיחה".

עומרי כספי וגל מקל. המשחקים ייערכו בחו&qout;ל (רדאד ג´בארה)
עומרי כספי וגל מקל. המשחקים ייערכו בחו"ל (רדאד ג´בארה)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */