יום שבת, 21.09.2024 שעה 08:53

חמושים נתפסו בדרך למשחק של קבוצה ישראלית?

משחק של כדורעפנים מאוני' חיפה בהולנד בוטל. הגרסא הרשמית: תקלה במערכת הכיבוי. החשש: חשודים עם אמל"ח באזור האולם. המאמן: "מרגישים בטוחים"

|
עוד תקרית מכוערת, הפעם עם אמל
עוד תקרית מכוערת, הפעם עם אמל"ח (רויטרס)

מבצע "צוק איתן" והלחימה ברצועת עזה נמשכים ובעקבותיו קבוצות הספורט של ישראל ממשיכות להיתקל בקשיים רבים ברחבי אירופה במסגרות השונות.

לאחר שקבוצות ליגת העל נאלצו לארח את משחקיהן במסגרות האירופאיות בקפריסין, נבחרת ישראל בכדורסל העתיקה את טורניר ההכנה שלה לרוסיה וראשי מועדון ספורט אשדוד הותקפו על ידי גלוחי ראש במהלך מחנה האימון בפולין, הערב (שני) הספורט הישראלי ניצב בפני עוד תקרית מכוערת.

משחקה של נבחרת הכדורעף של אוניברסיטת חיפה מול יריבה פולנית במסגרת משחקי האוניברסיאדה האירופיים הנערכים ברוטרדאם שבהולנד בוטל, עקב ידיעות כי חשודים הגיעו לאזור האולם כאשר הם חמושים באמצעי לחימה. למרות הדיווחים נטען כי הסיבה הרשמית לדחיית המשחק היא תקלה במערכת כיבוי האש באולם.

המשטרה המקומית ערכה סריקות באיזור האולם במהלכן נחקרו שני חשודים, אך לא נמצא דבר ומחר הפעילות תתקיים כרגיל. מאמן הקבוצה חיים קסל התייחס לתחושות במחנה הישראלי: "אנחנו מרגישים בטוחים ונעים בחופשיות ברחבי העיר, אנו פועלים על פי הנחיות הביטחון".

הנבחרת מאוניברסיטת חיפה פתחה את הטורניר בשבת עם ניצחון על מקבילתה הגרמנית המגיעה מהעיר מיינץ בארבע מערכות, אמש היא נכנעה לפוליטכניקום פורטו הפורטוגלית 3:0, כאשר המשחק שנדחה מול היריבה מפולין ייערך מחר בשעה 10:00.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */