יום שבת, 21.09.2024 שעה 08:43

ארבע יבשות: פיינשטיין עובר לליגת המכללות

השוער הישראלי שבעבר שיחק בסידני, ויאדוליד ובית"ר ירושלים עובר לליגת המכללות של ארה"ב וישחק באוניברסיטה מניו יורק. פיינשטיין: "הגשמת חלום"

|
מאור פיינשטיין עם הרוש. בתקופה בבית
מאור פיינשטיין עם הרוש. בתקופה בבית"ר

הוא רק בן 21 וכבר הפסיק לשחק בלא פחות מארבע יבשות. ההישג המרשים שייך לשוער מאור פיינשטיין שישחק בעונה הקרובה בליגת המכללות במדי הקבוצה מניו יורק. השוער יצא ביום שישי ויחתום על חוזה לארבע שנים במהלכו יסיים את התואר במנהל עסקים.

פיינשטיין זכה להתעניינות רבה בתקופה האחרונה ואף קיבל שלוש הצעות, לאחר שיחה עם מאמן האוניברסיטה ג'וש פרנסקי שהיה בעברו חלק מצוות האימון של הניו יורק רד בולס שיכנעה את השוער לחתום בניו יורק, הישראלי גם זכה להבטחה מהמאמן כי הקבוצה תאבק בצמרת הליגה.

עבור פיינשטיין מדובר ביבשת הרביעית לאחר שהחל את דרכו במכבי סידני באוסטרליה, עבר לפנימיה של ריאל ויאדוליד הספרדית, כאשר התחנה השלישית הייתה במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים אלייה הגיע בגיל 16.

על מנת להצטרף אל ליגת המכללות נאלץ פיינשטיין לעזוב את הקבוצה מהבירה ולשחק בקבוצה לא מקצוענית ולכן בחר לשחק בבני יצ'אלאל המשחקת בליגה ב' החובבנית בעונה החולפת.

פיינשטיין (מערכת ONE)
פיינשטיין: "בטוח שאוכל להיבחר בדראפט של ה-MLS"
 

פיינשטיין התייחס למעבר הצפוי לארה"ב: "אני מאוד מתרגש, מדובר בהגשמת חלום לשחק ועל הדרך ללמוד ולזכות בתעודה", לגבי המשך דרכו: "אני בטוח כי אוכל להמשיך ולהיבחר בדראפט של ה-MLS".

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */