יום שני, 08.07.2024 שעה 09:45

1:1 מאכזב לברצלונה מול ניס, בכורה לג'רמי מתייה

החבורה של לואיס אנריקה סבלה מיכולת בינונית מול הקבוצה הצנועה. סביטאניץ' פתח בפנדל (20), צ'אבי איזן באחד משלו (68), הבלם שיחק לראשונה בבארסה

|
פיקה רודף אחרי באות´אק
פיקה רודף אחרי באות´אק

ברצלונה המתחדשת תחת המאמן לואיס אנריקה המשיכה בהכנות שלה לעונה הספרדית הקרובה כשפגשה הערב (שבת) את ניס הצרפתית למשחק ידידות נוסף שהסתיים ב-1:1 מאכזב.

סגנית האלופה הספרדית הגיעה למשחק ללא הכוכב הגדול והשחקן הטוב בעולם, לאו מסי שנח עדיין זכר לגמר המונדיאל מול גרמניה, ניימאר הפצוע והרכש הגדול, לואיס סוארס שעדיין מושעה. אך בסגל היה ניתן לחזות בשחקני הרכש החדשים, ג'רמי מתייה, איבן ראקטיץי', אלן חלילוביץ' וגם צמד הצעירים ששבו מהשאלה, ראפיניה וג'רארד דאולופאו.

מנגד הצרפתים הצליחו להביך את ההגנה הספרדית בפתיחת המשחק תודות למשחק משוחרר ונטול פחד. בדקה ה-20 דחיפה של ג'רארד פיקה על דריו סביטאניץ' העניקה לחלוץ הארגנטינאי פנדל, אותו סיים ברשת של מארק אנדראה טר שטגן, 0:1.

ברצלונה חוותה מחצית ראשונה חלשה והתקשתה לאיים על שערה של הקבוצה הצנועה מהריביירה הצרפתית. הבלם הצרפתי, ג'רמי מתייה שהגיע מולנסיה נראה מנותק ונדמה כי התיאום בינו לבין פיקה לוקה בחסר. בחלק ההתקפי בארסה הסתפקה ניסיון הרמה בודד של ג'ורדי אלבה מצא את המשקוף אך מעבר לכך נותרה ללא מצבים.

במחצית השנייה ביצע לו'צו חילופים רבים והעלה לדשא בין השאר את צ'אבי הרננדס, איבן ראקיטיץ' וג'רארד דאולופאו שהפיחו חיים במשחק של הקאטלונים. ברצלונה שבה להכתיב את קצב המשחק, וזכתה לתמורה בדקה ה-68. ערבוביה בתוך הרחבה של ניס, במהלכה הוכשל מוניר אל חדאדי הכישרוני, השופט לא היסס והעניק לברצלונה פנדל, צ'אבי ניגש, דייק באומנות ואיזן, 1:1.

ברצלונה (מערכת ONE)
הרכב ברצלונה. בכורה לג'רמי מתייה
 

לאחר השער המשיכה ברצלונה לתקוף, אך חוסר דיוק של החלק הקדמי הצעיר שלה מנע ממנה שערים נוספים, רגע לפני השריקה זכינו לפריצה סוחפת של מארק ברטרה שכמעט והסתיימה בשער אך הבלם שנותר מול השוער בעט ברשלנות החוצה. לואיס אנריקה מחכה ללאו מסי, לואיס סוארס וניימאר, והאמת גם אנחנו.

מחצית ראשונה
דקה 6: ההזדמנות ראשונה במשחק הגיעה דווקא מצדה של המארחת. כדור חופשי חד מ-24 מטרים של אריק באות'אק, נעצר בצורה קלילה אצל מארק אנדראה טר שטגן שירד נפלא אל הכדור ומנע שער מפתיע של הצרפתים.

דקה 20, 0:1 ניס: הצרפתים ממשיכים להפתיע, פריצה נפלאה של ג'רמי פייד באגף הימני הסתיימה בדחיפה של ג'רארד פיקה על דריו סביטאניץ' בתוך הרחבה של הקאטלונים, השופט סימן על הנקודה הלבנה והחלוץ הארגנטינאי דייק וקבע יתרון למארחים.

פנדל של ניס  (מערכת ONE)
הפנדל של סביטאניץ'. טר שטגן קרוב אך נכנע לארגנטינאי
 

דקה 29: פריצה נהדרת של ראפיניה באגף השמאלי הסתיימה בהכשלה של הקשר ששיחק בעונה שעברה אצל לואיס אנריקה בסלטה ויגו, השופט העניק בעיטה חופשית לברצלונה, אנדרס אינייסטה שיגר כדור חד שנעצר אצל מואז חאסן.

אינייסטה (מערכת ONE)
אינייסטה נאבק בפייד
 

דקה 34: ברצלונה מעלה הילוך לאחר ספיגת השער. פריצה טובה של ג'ורדי אלבה באגף השמאלי הסתיימה בהרמה חדה של המגן שנעצרה במשקוף השער של הצרפתים.

אדאמה טראורה  (מערכת ONE)
אדאמה טראורה. הטוב בשחקני ברצלונה בחצי הראשון
 

דקה 38: חילוף ראשון של לואיס אנריקה במשחק. מרטין מונטויה נפצע והוחלף בפאטרי גבארון הצעיר.

מחצית שנייה
דקה 50: החילופים של אנריקה הפיחו חיים בשחקני ברצלונה, לחץ מאסיבי של ג'רארד דלופואו גרם להגנת ניס להחזיר כדור חזרה אל השוער, מוניר אל חדאדי הכישרוני כמעט והצליח לדחוק את הכדור פנימה.

דקה 57: התקפה מתפרצת מסוכנת של ניס הפעם מהאגף השמאלי, באות'אק שיגר כדור רוחב מצויין אל פייד שבעט בנגיעה כדור חד סמוך לשער של השוער הגרמני ומנע מברצלונה מבוכה נוספת.

מארק אנדראה טר שטגן (מערכת ONE)
מארק אנדראה טר שטגן. ממשיך להתרגל לחברים החדשים
 

דקה 68, 1:1 ברצלונה: ערבוביה ברחבה של ניס הסתיימה בהכשלה ברורה על אל חדאדי, השופט סימן לפנדל. צ'אבי ניגש ובעט בצורה נקייה לרשת.

דקה 81: החבורה בכתום ממשיכה לחפש את השער. פריצה נפלאה של אלן חלילוביץ' הכישרוני הגיעה לרגליו של סנדרו, החלוץ הצעיר בעט כדור מסובב שנעצר בקורה הצרפתית.

לואיס אנריקה  (מערכת ONE)
לואיס אנריקה. מחצית לא טובה של החניכים שלו
 

דקה 88: פריצה מדהימה מתוצרת ג'רארד דלופאו במהלכה חלף הקשר הכישרוני על פני שלושה מגנים צרפתים הסתיימה בבעיטה מחוץ לרחבה של איבן ראקיטיץ, הקרואטי' פספס את המסגרת של חאסן.

דקה 93: רגע לפני השריקה האחרונה של השופט, מארק ברטרה בפריצה סוחפת הגיע לאחד על אחד מול השוער אך בעט ברשלנות מחוץ למסגרת.

ניס:  מואז חאסן, גרגוייר פואל, רומיין גנבואה, מתיה בודמר, ג'ורדן אמאבי, נמפאליס מנדי, ולנטין איסריץ', ניקלאס הולט, ג'רמי פייד, אריק באות'אק ודריו סביטאניץ'.

ברצלונה: מארק אנדרה טר שטגן, מרטין מונטויה (פאטרי גבארון, 38), ג'רארד פיקה, ג'רמי מתייה, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, ראפיניה, אנדרס אינייסטה, סרג'י רוברטו, אדאמה טראורה ופדרו.

כן שותפו: מארק ברטרה, צ'אבי הרננדס, סרג'י סאמפר, איבן ראקיטיץ', אלן חלילוביץ', מוניר אל חדאדי, ג'רארד דאולופאו, אדגר יה, אלחנדרו גרימאלדו וסנדרו.

אסור לפספס
נגןהקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
הקולקצייה הספורטיבית של נטע אלחמיסטר
נגןרק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
רק בישראל: קורטואה משחק כדרוסל ומטביע!
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */