יום שישי, 29.03.2024 שעה 01:39
מוקדמות יורו עד גיל 19 23-24
103-96ישראל1
30-21נורבגיה2
30-11מונטנגרו3
10-01קרואטיה4
01-01ארמניה5
02-01בוסניה6
06-01איי פארו7
לוח משחקים
  • ישראל
  • 2 - 0
  • נורבגיה

ישראל מחוץ למונדיאליטו אחרי 2:1 להונגריה

החבורה של אלי אוחנה סיימה את שלב הבתים של אליפות אירופה עם 3 הפסדים. קלמאר (27) כבש ראשון, חוגי השווה (36), בלוג' (39) כבש את שער הניצחון

|
ויסמן מאוכזב (משה חרמון)
ויסמן מאוכזב (משה חרמון)

אכזבה גדולה לנבחרת הנוער של ישראל. החבורה של אלי אוחנה הפסידה 2:1 להונגריה, סיימה את שלב הבתים של אליפות אירופה עם אפס נקודות והיא לא תשתתף במונדיאליטו שיתקיים ב-2015 בניו זילנד.  

המשחק התחיל בקצב מהיר כאשר שתי הנבחרות ניסו לעלות על לוח התוצאות כמה שיותר מהר. דווקא אחרי מצב טוב של שגיב יחזקאל, ההונגרים עלו ליתרון אחרי שזסולט קלמאר כבש מקרוב בדקה ה-27. בדקה ה-36 ישראל חזרה למשחק בזכות שער של דור חוגי, אבל המילה האחרונה הייתה של המארחים, שכבשו בזכות שער בנגיחה של נורברט בלוג' בדקה ה-39.

בניגוד למחצית הראשונה, המחצית השנייה הייתה רגועה יותר ושתי הנבחרות מיעטו להגיע למצבים.

הכחולים לבנים התקשו לאיים על השער של גיורגי סזקלי ולמרות ניסיונות בדקות הסיום, לא הצליחו להשיג שער יקר, שהיה מקנה להם את המקום השלישי ונסיעה לניו זילנד.

אחרי שפתחו את שלב הבתים עם 3:0 מול פורטוגל ואוסטריה, קיוו בנבחרת הישראלית לסיים את הטורניר עם טעם טוב, אבל חלום ההשתתפות במונדיאל לנבחרות עד גיל 19 יצטרך לחכות לפעם אחרת.

מחצית ראשונה
דקה 3: הונגריה הגיעה למצב מסוכן מול השער של גל. בנס מרוו מצא את עצמו מול השוער הישראלי, אבל האחרון היה במקום והדף את הבעיטה של הקשר.   

דקה 4: ישראל ניסתה להפעיל לחץ על מובילי הכדור של הונגריה שכמעט הוביל ליתרון מהיר. דור חוגי היה קרוב לחטוף כדור מגיורגי סזקלי, אבל הכדור יצא לחוץ.

אלי אוחנה (רדאד ג´בארה)
אלי אוחנה. הפסד כואב (רדאד ג´בארה)
 

דקה 7: הונגריה הגיעה למצב מסוכן נוסף. הרמה לכיוון מרכז הרחבה מצאה את  נורברט בלוג', אבל הנגיחה שלו עברה מעל למסגרת של גל.

דקה 14: כמעט רבע שעה של משחק והקצב המהיר המשיך. דור חוגי ניסה את כוחו עם בעיטה מצד ימין של הרחבה, אבל סזקלי היה במקום והדף את הכדור המסוכן.

דקה 24: ישראל כמעט עלתה ל-0:1. שגיב יחזקאל ניסה את כוחו עם בעיטה מתוך הרחבה, הכדור הכניע את סזקלי, אבל ההגנה ההונגרית הצליחה להרחיק את הכדור מקו השער.  

דקה 27, הונגריה עלתה ל-0:1. דווקא אחרי מצב טוב לחבורה של אלי אוחנה, היא נכנסה לפיגור. המארחים יצאו להתקפה מתפרצת, זסולט קלמאר מצא את עצמו מול גל ומקרוב כבש את השער הראשון במשחק. בשלב הזה, ישראל מחוץ לאליפות העולם.

דקה 36, ישראל השוותה ל-1:1. הגבהה מצד ימין מצאה את דור חוגי, שנגח מקרוב לרשת של סזקלי וכבש את השער הראשון של הכחולים לבנים בשלב הבתים. בשלב הזה, ישראל משתתפת באליפות העולם.  

חוגי. השער שלו לא הספיק (משה חרמון)
חוגי. השער שלו לא הספיק (משה חרמון)
 

דקה 39, הונגריה עלתה ל-1:2. השוויון הישראלי החזיק מעמד שלוש דקות בלבד לאחר שנגיחה של נורברט בלוג' הכניעה את גל.  בשלב הזה, ישראל מחוץ לאליפות העולם.

מחצית שנייה
דקה 55: ישראל ניסתה להשיג שוויון שיעלה אותה לאליפות העולם. מיכאל אוחנה סיים מבצע אישי יפה עם בעיטה מסוכנת לכיוון השער של סזקלי, אבל הכדור חלף ליד המסגרת. 

דקה 67: הונגריה הייתה קרובה לכבוש שער שלישי. כריסטיאן תאמס הכניע כבר את גל והכדור היה בדרך לרשת של ישראל, אבל ההגנה של הכחולים לבנים הצליחה להרחיק את הסכנה.

דקה 75: שון ויסמן המחליף היה קרוב להשיג את השער שישראל צריכה. החלוץ הגיע למצב קורץ בתוך הרחבה, אבל סזקלי הדף את הכדור והשאיר בינתיים את ההונגרים עם כרטיס למונדיאליטו.

שון וייסמן (יניב גונן)
שון וייסמן. הכניסה שלו לא עזרה (יניב גונן)
 

דקה 83: הנבחרת של אלי אוחנה קיבלה כדור חופשי כ-20 מטר מצד שמאל של הרחבה. רמזי ספורי הרים את הכדור לכיוון איעד חבשי, אבל האחרון לא הצליח לייצר איום משמעותי על המסגרת של סזקלי.  

ישראל: דין גל, מוחמד אבו אל היג'א, עומר דנינו, איעד חבשי, שון גולדברג (נור ביסאן, 86) דור פרץ, עדן שמיר (שגיא דרור, 76) מיכאל אוחנה, דור חוגי, שגיב יחזקאל (שון ויסמן, 56) רמזי ספורי.

הונגריה: גיורגי סזקלי, דויד אסזטלוס, אטילה טאלבר (59, זולטן מדגייס), כריסטיאן תאמס, בנס לנזסנר, דומיניק נאגי, בנס מרוו (84, מריו נמץ), זסולט קלמאר, נורברט בלוג' (גרגלי גובל, 74), זולטן פרקאס, סזלבוקס וורגה.   

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */