יום שישי, 20.09.2024 שעה 18:32

מהיום בווינגייט: אליפות ישראל לילדים בשחייה

האליפות לגילאי 10-14 תימשך כ-3 ימים. במוקד: שחיינים מהדרום שהתאמנו בשבועיים האחרונים במרכז. נועם צבי: "בימים כאלה הספורט יכול לאחד"

|
בריכת וינגייט
בריכת וינגייט

למעלה מ-600 שחיינים יקחו חלק החל מהיום (שלישי) באליפות ישראל לצעירים (גילאי 10-14) בשחייה, שתיערך בבריכה במכון וינגייט. 47 מועדונים ישלחו נציגים לאליפות, ביניהם גם מספר מועדונים שיגיעו מיישובי הדרום. בין האגודות הדרומיות: שער הנגב, ערד, באר-שבע, עומר, אשדוד, אשקלון ועוד.

האליפות, שתימשך שלושה ימים, תיערך בצל הלוחמה בדרום. הנהלת איגוד השחייה קיימה התייעצויות גם עם פיקוד העורף וגם עם גורמים נוספים ולבסוף החליטה לא לפגוע בשגרת הפעילות של השחיינים הצעירים.

יו"ר איגוד השחייה, נעם צבי: "דווקא בימים כאלה, הספורט יכול לאחד ולחבר וגם להשכיח לכמה שעות את המצב הבעייתי בעזה. אנחנו השתדלנו לעזור ככל הניתן לאגודות מהדרום שהתקשו להתאמן בביתן, ואני חייב לציין את רוח ההתנדבות יוצאת הדופן של האגודות במרכז וצפון הארץ, שאירחו את החברים מהדרום וניסו לאפשר להם להתכונן כראוי לאליפות".

אמיר כהן, רכז מחוז הדרום באיגוד השחייה ומאמן הפועל שער הנגב, מתגורר כמה מאות מטרים מהגבול, וסיפר על ההכנות בצל המלחמה: "ברור לגמרי שזה לא מצב אידאלי, אבל זו המציאות. הבנים והבנות התארחו בשבועיים האחרונים אצל אגודות במרכז הארץ, בבית ברל ובעמק חפר. במקרה של מרבית הילדים המשפחות שלהם כבר לא באזור, אלא גם הן יצאו לאזורים צפוניים יותר. אני נשארתי פה כי יש לי עבודה נוספת, ולכן אני חייב לציין את המאמנים מהאגודות האחרות שבאמת עשו את הכל כדי שהילדים יגיעו מוכנים. אנחנו נתייצב לאליפות ונקווה שהנזק יהיה מינימלי". התחרויות מחר:בוקר - 10-12 ערב- 17-19.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */