יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:13

צפו: מסי פגש אוהד משוגע שקעקע את חולצתו על גבו

הרנן באיגוריה החליט לקעקע את חולצתו של הפרעוש על גבו באקט של תמיכה לפני גמר המונדיאל. הכוכב שמע והזמין אותו למפגש מרגש. צפו באירוע המשעשע

|
מסי פוגש אוהד פנאטי (רויטרס)
מסי פוגש אוהד פנאטי (רויטרס)

הרנן באיגוריה, אוהד פנאטי של ליונל מסי, החליט לעשות מעשה מטורף לכבוד השחקן האהוב עליו. עבור כל אדם נורמטיבי אקט זה יתפס כמשוגע, אך לא לבאיגוריה, שקעקע את שמו של אלילו ואת מספרו בנבחרת בגודל מלא על גבו.

לפי האתר הארגנטינאי "אולה", מעט לפני המשחק של נבחרת ארגנטינה מול גרמניה, ניגש באיגוריה לעשות קעקוע של השחקן שהוא כה מעריץ, מסי, אבל לא היה מדובר בקעקוע רגיל, האוהד בחר לקעקע על גבו את חולצתו של הפרעוש בנבחרת ובגודל זהה כך שיכלול גם את שמו של הכוכב וגם את מספרו - 10.

מסי שמע זאת והחליט להזמין את אותו אוהד מטורף אליו לרוסאריו כדי לחזות בקעקוע המדובר וגם כדי לשאול מה הביא אותו לעשות את אותו מעשה.

"התשוקה למסי אינה יודעת גבולות", זו הכותרת של סרטון הוידאו שתיעד את המפגש בין הפרעוש למעריצו ובהחלט כותרת זו מתארת היטב את מה שהתרחש. 

בתחילת הסרטון, תועד באיגוריה בזמן שמקעקעים לו את שמו של מסי ואת המספר 10 בגבו, לאחר מכן הגיע האוהד למפגש עם אלילו, שיצא מהרכב וניגש אליו כדי לחתום על החולצה של נבחרת ארגנטינה ואז הגיע רגע השיא, כשהפרעוש ראה את הקעקוע על גבו של באיגוריה והחיוך לא ירד לכוכב מהפנים עד לסיומו של המפגש כשהם נפרדים בנשיקות וחיבוקים, צפו בקטע המשעשע:

האוהד השרוף שקיעקע על גופו מספר 10
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */