יום רביעי, 03.07.2024 שעה 17:23

צמד לטרי ב-2:3 של צ'לסי, גם ארסנל וליברפול ניצחו

הכנה: ווימבלדון מהליגה הרביעית הייתה קרובה להפתיע את הבלוז, שחזרו מ-2:0. סלאח והבלם כבשו. 3:4 לדורטמונד על היידנהיים, צמד למחיטריאן (53,71)

|
משחק אימון של צ´לסי. שבה מפיגור לניצחון (טוויטר)
משחק אימון של צ´לסי. שבה מפיגור לניצחון (טוויטר)

משחקי ידידות זה אמנם לא מדד לכלום. אבל ווימבלדון מהליג 2 (הליגה הרביעית ברמתה באנגליה), הייתה קרובה לרשום ניצחון מדהים על צ'לסי. הבלוז פיגרו 0:2 אחרי 40 דקות, אך הצליחו לקראת סיום המשחק להפוך את התוצאה ולנצח. ג'ון טרי שעלה כמחליף כבש בדקה ה-74 ובדקה ה-90, ומוחמד סלאח שפתח, הבקיע בדקה ה-83. כמו כן, ברניסלאב איבנוביץ' עלה כמחליף במחצית השנייה ונמניה מאטיץ' פתח והוחלף במחצית.

ליברפול גברה במשחק הידידות שלה 1:2 על פרסטון מהליג 1 (הליגה השלישית ברמתה באנגליה). השחקנים של ברנדן רוג'רס פיגור בסיום המחצית הראשונה, אך חזרו ל-1:2 במהלך המחצית השנייה וניצחו. קוטיניו, לייבה, בוריני ולמברט פתחו. סוסו ופרסטון כבשו לליברפול.

ארסנל גם היא רשמה ניצחון, 0:2במשחק הידידות שלה מול בורהאם ווד מליגת החובבנים. הקבוצה של ארסן ונגר כבשה את שני השערים במחצית השנייה. רוזיצקי ופלאמיני עלו כמחליפים במחצית השנייה ראמזי ומונריאל פתחו. אולסון ואפובה (פנדל) כבשו.

אייאקס, אלופת הולנד, גברה במשחק ידידות היום (שבת) 1:3, על ריאל סוסיאדד הספרדית. האלופה ההולנדית פיגרה 1:0 כבר בדקה העשירית משער של פינבוגסון, אך הצליחה להפוך את התוצאה ולרשום ניצחון נהדר משערים של מיליק, מרטינס (ע') ואל גאזי.       

משחק הכנה ארסנל (טוויטר)
משחק הכנה ארסנל (טוויטר)
 

בגרמניה, התארחה בורוסיה דורטמונד במגרשה של היידנהיים, מליגת המשנה למשחק הכנה מלא שערים שהסתיים ב-3:4 לאורחים. החבורה של יורגן קלופ הגיעה אל המשחק ללא שחקני הרכש, צ'ירו אימובילה ואדריאן ראמוס שנחים לאחר טורניר המונדיאל, גם אלוף העולם הטרי, מאטס הומלס נותר מחוץ לסגל.  

דורטמונד עלתה ליתרון תודות לשער של החלוץ מגאבון, פייר אמריק אובמיאנג שכבש ב-21, המארחים חזרו למשחק בצורה מהירה, ניידרלכנר איזן בדקה ה-24. היידנהיים הצליחה להפתיע את קלופ וחניכיו בדקה ה-39 כשליפרץ השלים מהפך וקבע 1:2.

אל המחצית השנייה עלו הנריק מחיטריאן ויונס הופמן הצעיר כדי להשיב לאורחים את השליטה במגרש. החילופים של קלופ השתלמו בדקה ה-53 לאחר שער של מחיטריאן, שקבע 2:2.

הקבוצה הצנועה מהליגה השנייה לא נכנעה, בדקה ה-66 פטריק מאייר החזיר לה את היתרון, 2:3 היידנהיים. הארמני הכישרוני לא הסתפק בשער אחד והכפיל את המאזן שלו בדקה ה-71, 3:3 לדורטמונד.

בדקה ה-74 הגיע הרגע אליו המתינו אוהדי דורטמונד זמן רב, נבן סובוטיץ' שנעדר מהמגרשים מאז חודש נובמבר 2013, עלה כמחליף לקול תשואות האוהדים. בדקה ה-85 השלימה דורטמונד את המהפך, ג'וזף גאיו הצעיר עלה על לוח התוצאות וקבע את תוצאת המשחק 3:4 לדורטמונד, היידנהיים נותרה עם המחמאות.

ג´וזף מאיו  (מערכת ONE)
ג´וזף מאיו. כובש שער הניצחון של בורוסיה (טוויטר)
 

במשחק נוסף, נירנברג שנשרה לליגת המשנה הגרמנית אירחה את ולנסיה המתחדשת תחת המאמן הפורטוגלי, נונו. לאחר המפגש בין השתיים מסתבר שלשוער העבר יש עבודה רבה עם הקבוצה מעיר התפוזים לאחר ההפסד 1:3 לגרמנים.

המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה ראויה, ולכן נדלג היישר למחצית השנייה, בדקה ה-52 זה התחיל טוב עבור הספרדים, ג'ונתן ויירה העלה אותם ליתרון 0:1.

באותה נקודה ולנסיה נעצרה, בדקה ה-55 סילבסטר קבע שיוויון 1:1. ולנסיה ניסתה לשוב למשחק אך נתקלה ביכולת מרשימה של החלוץ הקרואטי, אנטוניו מירקו קולאק, הצעיר בן ה-20 כבש צמד בזק (60,62) וקבע את תוצאת המשחק, 1:3 לנירנברג.  

גם שאלקה 04 המשיכה בהכנות לקראת פתיחת הליגה, הקבוצה של יאנס קלר גברה על האנזה רוסטוק מהליגה השלישית 0:3. שחקן הרכש החדש, סידני סאם היה ראשון לעלות על לוח הכובשים בדקה ה-69.

פלוריאן תובאן (רויטרס)
פלוריאן תובאן. עלה ראשון על הלוח (רויטרס)
 

הכחולים המשיכו ללחוץ על הדוושה, בדקה ה-72 יאן קירשהוף, הצטרף להתקפה והכפיל את התוצאה, 0:2. שתי דקות לאחר מכן, בדקה ה-74 היה זה הודייה שחתם את תוצאת המשחק, 0:3 לשאלקה בסיום.   

בצרפת, הפרויקט המרשים של מרסלו ביילסה ממשיך לעשות גלים. לאחר החתימה של חלוצה המדהים של קבוצתו של גיא לוזון, מיצ'י בטושאויי. הקבוצה מדרום צרפת פגשה את באייר לברקוזן וסיימה ב-1:4 מרשים על כר הדשא, אך תקרית אלימה בין השחקנים בסיום, העיבה על התוצאה.

סון מאוכזב (רויטרס)
סון. תקרית מביכה בסיום (רויטרס)
 

המריבה החלה לאחר תיקול בדקה ה-88 של ג'רמי מורל. המגן הצרפתי חילץ את הכדור מרגליו של סון, שהגיב בבעיטה לבטנו. ההתקלות בין השתיים הלהיטה את הרוחות, כאשר השופט שחקני הספסל נאלצו להפריד בין הניצים.

המחצית הראשונה נפתחה מצויין עבור המאמן הארגנטינאי, בדקה ה-34 זה היה פלוריאן תאובין שהעניק למארסיי יתרון 0:1, התוצאה נשמרה עד השריקה למחצית. החצי השני נפתח בסערה, החלוץ הבלגי המרשים מצא את הרשת בדקה ה-57 והכפיל את התוצאה, בדקה ה-67 זכו הגרמנים בהזדמנות לחזור למשחק אך, רוברטו הילברט החמיץ בעיטת עונשין ברשלנות.

מרסלו ביילסה בוויסנטה קלדרון (רויטרס)
מרסלו ביילסה. תצוגה מרשימה לקבוצה מדרום צרפת (רויטרס)
 

הצרפתים המשיכו ללחוץ, בדקה ה-78 היה זה הקשר המוכשר, מורגן אמלפיטאנו שהעלה את התוצאה ל-0:3. לברקוזן הצליחה לעלות על הלוח דקה לאחר מכן, תודות לשער של קשר הרכש משאחטר דונייצק, ולאדן יורצ'נקו שצימק ל-1:3. לברקוזן ניסתה לצאת קדימה ולהשיג שער נוסף, אחר טעות בהגנה הותירה את דמיטרי פאייט חופשי מול ברנד לנו, הקשר המהיר סיים בקלות, 1:4 למארסיי בסיום.

קבוצה נוספת שעשתה רכש מרשים הקיץ היא פורטו, הקבוצה של ג'וליאן לופטאגי צירפה את קאסמירו וכריסטיאן טייו. הערב פגשה הענקית הפורטוגלית את גנק וגברה עלייה 1:3, ללא שחקני הרכש שעדיין לא נכללו בסגל.  

ווסן חוגג בניצחון של גנק (רויטרס)
ווסן, הצליח רק לצמק עבור הבלגים (רויטרס)
 

הפורטוגלים עלו ראשונים על הלוח תודות לשער של ריקארדו קווארסמה בדקה השמינית. גנק הצליחה לחזור במהרה למשחק, כשילה ווסן השווה בדקה ה-10 וקבע 1:1, התוצאה נותרה עד למחצית. פורטו המשיכה ללחוץ, בדקה ה-62 ג'וליו סאמי החזיר לה את היתרון, 1:2. החלוץ מבורקינה פאסו השלים צמד בדקה ה-78 והשלים צמד, 1:3 בסיום.

וילאש בואש: &qout;השער השלישי היה פשוט מיותר&qout; (רויטרס)
וילאש בואש. ניצחון דחוק על ליל (רויטרס)
 

קבוצה צרפתית נוספת, היא ליל שהפסידה 0:1 לסגנית האלופה הרוסית, זניט סנט פטרסבורג. הקבוצה של אנדרה וילאש בואש הזדקקה לשער בפנדל בדקה ה-80 של הקשר הפורטוגלי, דני כדי לנצח את המשחק.

ליון פגשה את האלופה האוקראינית, שחטאר דונייצק והמשיכה את ההכנות לפתיחת הליג 1. הצרפתים הצליחו להפתיע רבים כשמחצו את יריבתם 1:4. השער הראשון הגיע בדקה ה-37 תודות לביצוע נפלא של נאביל פאקיר המרוקני.

שחקני ליון מול שחטאר (מערכת ONE)
שחקני ליון מול שחטאר. תצוגת תכלית לצרפתים
 

הקבוצה של המאמן החדש, הוברט פרונייה המשיכה לתקוף והכפילה את התוצאה בדקה ה-43 משער של אלכסנדר לאקאזט. במחצית השנייה היה זה יאסין בנזיה שהעלה את התוצאה ל-0:3 בדקה ה-57.  

החניכים של מי'רצה לוצ'סקו הצליחו רק להמתיק את הגלולה המרה בדקה ה-83, לאחר שער של דנטיניו, ליון לא עצרה, בדקה ה-88 היה זה גאל דניק שחתם את תוצאת המשחק וקבע 1:4 לצרפתים.

טוטנהאם של מאוריסיו פוצ'טיניו פגשה במשחק מאוחר את סיאטל במסגרת המסע שלה בארה"ב. התרנגולים ויריבתם מארה"ב נפרדו במשחק רב שערים שהסתיים בתוצאה 3:3.  

לואיס הוטלבי (מערכת ONE)
לואיס הוטלבי ושחקני טוטנהאם. תיקו רב שערים
 

המאמן הארגנטינאי נתן קרדיט להארי קיין בהרכב הפותח, והחלוץ האנגלי הצעיר גמל לו בשער בדקה ה-12, 0:1 טוטנהאם. הסונדרס שבו למשחק לאחר שזכו בבעיטת עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-34 מרגליו של גוזלו פנדייה, שקבע גם תוצאת המחצית, 1:1.

אל המחצית השנייה עלו המארחים מלאי תשוקה, בדקה ה-49 היה זה אוסבלדו אלונסו שהפך את התוצאה, 1:2 סיאטל. התרנגולים לא וויתרו על המשחק, בדקה ה-55 גם הם זכו בבעיטת עונשין מ-11 מטרים, רוברטו סולדאדו, שעלה במחצית השנייה, דייק וקבע 2:2.

המארחים המשיכו להפתיע, בדקה ה-79 הם שוב עלו ליתרון מרגלי טירסטאן בואן שהעלה אותה ל-2:3. מנת השערים לא עצרה, בדקה ה-83 היה זה יאגו הספרדי שדייק מהנקודה הלבנה, לאחר הכשלה נוספת ברחבה של סיאטל, 3:3 מדהים בסיום.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */