יום שני, 01.07.2024 שעה 05:27
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

שמח בסכנין: מאמן השוערים לא טס למחנה האימון

מוטי אזולאי זעם שההנהלה בחרה לקחת 2 שוערים אותם תיכנן להשאיר בארץ: "לא ראויים לליגת העל". נאטור: "חבל שמועדון כזה מתנהל בשכונתיות שכזאת"

|
קנדיל מאוכזב. מאמן השוערים לא יצא (חגי ניזרי)
קנדיל מאוכזב. מאמן השוערים לא יצא (חגי ניזרי)

בצעד יוצא דופן, החליט מאמן השוערים הוותיק של בני סכנין, מוטי אזולאי, שלא להעלות על הטיסה למחנה האימונים של הקבוצה בפולי לפנות בוקר (בין רביעי לחמישי).

הסיבה לכך נעוצה בעובדה שאזולאי טוען שראשי המועדון החליטו להפר באופן בוטה את החוזה בין הצדדים והתערבו בשיקולים מקצועיים שנמצאים רק בתחומו של מאמן השוערים.

מתברר שיום קודם להמראה החליט אזולאי שבנוסף לשוער הראשון מחמוד קנדיל, יצאו למחנה השוער הנבחן טארק נאטור והשוער השלישי דאוד רני, שהחלו להתאמן בפתיחת האימונים.

השניים קיבלו ביום שלישי ציוד ועשו את כל ההכנות ליציאה למחנה, אלא שבסכנין החליטו להודיע לשני השוערים ולא על דעתו של אזולאי להוציא למחנה שני שוערים צעירים אחרים, כאמל אואודה ומחמוד חמזה, שלא התאמנו עם הקבוצה הבוגרת ולא עשו את ההכנה לקראת המחנה.

אזולאי ראה בכך הפרה בוטה של ההסכם. לאורך כל שעות הלילה היו ניסיונות לשכנע את אזולאי להסכים ולהעלות על הטיסה, אבל אזולאי, שמאמן את הקבוצה קרוב לעשר שנים, לא התרצה בתנאי שההחלטה תשונה ובתנאי שמי שייצאו למחנה יהיו רק השוערים שאזולאי יחליט.

גיא לוי. לא התערב (חגי ניזרי)
גיא לוי. לא התערב (חגי ניזרי)
 

ההנהלה לא הסכימה לכך והקבוצה יצאה כאמור למחנה ללא מאמן שוערים. המאמן גיא לוי העדיף לא להתערב בקרע בין הניצים. אזולאי, שנחשב לאיש מקצוע מוערך, אמר: "ראשי הקבוצה החליטו בצעד חד צדדי להפר הפרה בוטה של חוזה שמופקד בבקרה ולהתערב בשיקולים מקצועים. מדובר בשיקולים זרים שאינם עולים בקנה אחד עם הנושא המקצועי. אני רואה בהחלטה של סכנין אי הבעת אמון, הפרת חוזה ולמעשה מדובר מבחינתי בהודעת פיטורין לכל דבר".

אזולאי סיפר מדוע החליט לא לעלות על הטיסה: "לא יעלה על הדעת שאחרי שכבר התקבלה החלטה מי השוערים שייצאו למחנה ואחרי שהשניים קיבלו כבר ציוד ועשו את כל ההכנות, יחליטו ראשי המועדון להתערב ולקבל החלטה חד צדדית. בלי לפגוע בשני השוערים שכן ייצאו, הם אינם ראוים להיות בליגת העל. בניתי לאורך כל התקופה תוכנית אימונים כזו בה השוערים שהתאמנו מתחילת האימונים יגיעו למחנה מוכנים וימשיכו לעבוד כמתוכנן. לצערי זה לא קרה".

על גיא לוי אמר: "ציפיתי שגיא לוי יעמוד מאחוריי בתור ראש המערכת, אבל גיא מסיבות שלו החליט לא להתערב".

חלאילה: "לא הצליח לטפח שוער שני ב-10 שנותיו במועדון"
דובר המועדון וחבר ההנהלה, מונדר חלאילה, הגיב על התנהגות אזולאי: "תמוהה לנו התנהגותו של מאמן השוערים מוטי אזולאי. הוא בעצמו הצהיר תוך כדי ואחרי משחק הידידות מול הפועל פתח תקוה ואחרי המשחק שהשוער הזה לא נוסע למחנה האימונים ושהוא לא יתרום לקבוצה".

"פעמים רבות מוטי הצהיר בפני אחראים במועדון שהשוער לא מתאים לליגת העל ורק שאולי עם האימונים ועבודה מתמשכת וצבירת ניסיון השוער אולי יתאים לליגת העל".

"הנהלת המועדון הבהירה במפורש למוטי אזולאי שהיא נותנת לו את כל הגיבוי הכספי להביא שוער שני ברמה שתתאים באופן הולם ומיידי לליגת העל ולא למבחנים וניסיונות. אזולאי קיבל החלטה לשחרר את כל השוערים המשניים אשר הוא עצמו אימן במשך השנים הקודמות".

מונדר חלאילה . זועם על אזולאי (יניב גונן)
מונדר חלאילה. זועם על אזולאי (יניב גונן)
 

"מוטי אזולאי הוא מאמן השוערים בסכנין כבר 10 שנים ונכון להיום לא הצליח לטפח ולהכין למועדון שוער שני ברמה הולמת לליגת העל. שעות אחדות לפני היציאה למחנה האימונים מאיים אזולאי שאם לא יצא השוער השני שלו למחנה האימונים הוא איננו עולה לטיסה ואכן הוא מאמת את איומיו".

"מאמן אשר מחרים את מחנה האימונים עם הצהרת הצבת תנאי סרק ואשר אינם תורמים לאינטרס של המועדון וכל זאת שעות אחדות לפני היציאה למחנה האימונים והחרמה בפועל של המחנה הוא תקדים בכדורגל העולמי".

"אזולאי הכתים בשחור את הכדורגל הישראלי בהתנהגותו האגוצנטרית ואם הדבר יגיע לאופ"א {דבר שכולנו לא רוצים} יסתכלו בגיחוך והיתול על מעשה מביש וחובבני זה בפרט ועל הכדורגל שלנו בכלל".

"נזק רב נגרם למועדון בעקבות התנהגותו החובבנית והנובעת ממניעים אגוצנטריים של אזולאי. נזק תדמיתי למועדון ונזק כספי רב של עלויות כרטיס טיסה, בית מלון ושכירת מאמן שוערים זר למחנה האימונים. ועדת המשמעת תתכנס בימים הקרובים ותיתן את המלצותיה להנהלת המועדון בעניינו של מאמן השוערים".

"אנחנו מציעים לאזולאי שיכבוש את תוכחתו בפיו ולא ישמיענה לאחרים. כי אף אנחנו מתביישים במעשיו. הערה: אין לראות בתגובתנו פגיעה בכבודו המקצועי והאישי של השוער טארק נאטור, אשר הפגין רמת נימוס ואדיבות מופתית .כבודו במקומו מונח".

נאטור אמר בתגובה: "קודם כל, חשוב לציין ששיחקתי במועדונים גדולים יותר מבני סכנין בליגת העל, והתאמנתי תחת גדולי המאמנים, החל מראובן עטר ועד גיא לוזון. אם שני מאמנים בסדר גודל הזה חשבו שאני מספיק טוב למכבי נתניה ולנבחרת האולימפית, אז מי אלו בני סכנין שיבואו בטענות כאלו ואחרות".

"הייתי מצפה שלא ישקרו לאנשים עם טענות תלושות מהמציאות, ויאמרו כמו גברים חד וחלק שההחלטה שלנו היא על סמך שיקולים פוליטים ואינטרסים אישיים של חברי ההנהלה" המשיך השוער, "ועוד להוסיף חטא על פשע ולצאת בהצהרות נגד מאמן השוערים מוטי אזולאי, שלא גידל שוער במשך 10 שנים זה פשוט מביש. הוא עשה שוערים שבבני סכנין לא חשבו לרגע שיכולים לשחק בליגת העל, לשוערים מובילים. חבל שמועדון בסדר גודל כזה, שמייצג את המגזר, מתנהל בצורה שכונתית שכזאת".

סכנין יצאה למחנה עם 20 שחקנים וללא אלירן דנין ואחמד קאסום הפצועים. במהלך המחנה אמור להצטרף זר נוסף.           

אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
ישלם על זה? מולר הפגיז את המסך החדשני
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */