יום שישי, 20.09.2024 שעה 00:15

פרסיאדו זכה ב-100 מ': אשתקד לא הגעתי לגמר

אליפות ישראל באתלטיקה: האצן שעצר את השעון על 10.50 שניות, קבע שיא אישי חדש: "אני מאושר". קנייזבה ראשונה בקפיצה משולשת לנשים

|
פרסיאדו. אלוף ישראל ב-199 מטר (משה חרמון)
פרסיאדו. אלוף ישראל ב-199 מטר (משה חרמון)

אליפות ישראל באתלטיקה החלה היום (רביעי) עם התחרות שהייתה במוקד, הקפיצה המשולשת לנשים, בה השתתפה שיאנית ואלופת ישראל, אנה קנייזבה, ששבה מפציעה ארוכה.

קנייזבה נפסלה בארבעת הניסיונות הראשונים, אך בקפיצה החמישית הצליחה להשיג את תוצאת השנה שלה, 14.23 מטרים, שהספיקה לה כדי לזכות באליפות.

את המקום השני חלקו נועה לוי ואירנה ניקולייבה מאוקראינה עם 12.17. קנייזבה, שתצא לאליפות אירופה בציריך בחודש הבא, אמרה בסיום: ״אני חזרתי מפציעה ואחרי ניתוח קשה. הייתי על קביים, אני עדיין לא מתאמנת כמו שצריך אבל אני שמחה לחזור להתחרות. אתן את כל כולי באליפות אירופה״.

בריצה ל-100 מטרים נשים, ניצחה ריטה פוגרלוב עם תוצאה נהדרת של 11 שניות ו-99 מאיות.

אצל הגברים, בתחרות יידוי פטיש, אלוף ישראל, ויקטור זגינאיקו, הגן על התואר עם תוצאה של 58.32. ב-110 מ' משוכות, ניצח תומר אלמוגי שקבע את תוצאת השנה שלו עם 14 שניות ו-81 מאיות. 

בתחרות הקפיצה לגובה, דימה קרויטר זכה שוב בתואר אלוף ישראל כשקפץ 2.21 מטרים, חמישה סנטימטרים פחות מהקריטריון הנדרש לאליפות אירופה. קרויטר אמר: ״אני מרוצה מהתוצאה למרות שהיה חסר לי עוד קצת כדי להיכנס לאליפות אירופה. אני אוהב את הקהל כאן, הוא תמיד עושה לי הרגשה טובה, אני מקווה להשתפר״.

פרסיאדו: אין הרגשה כזו

בהדיפת כדור ברזל לנשים ניצחה אנסטסיה מוצ׳קייב, עם תוצאה של 14.9, 1.2 מטרים פחות מתוצאת השנה שלה. ב-100 מ׳ משוכות ניצחה קריסטינה ונושבה עם שיא אישי של 15 שניות ו-23 מאיות. בכך, קריסטינה שיפרה את שיאה האישי ב-7עשיריות השנייה.

אלכסנדרה לוקשין מנצחת 400 מטר (משה חרמון)
אלכסנדרה לוקשין מנצחת 400 מטר (משה חרמון)
 

בריצה למרחק של 1,500 מטרים לגברים, ניצח עלמיה איימרו מאורן השרון עם תוצאה של 3.49 דקות, אך את התחרות ניצח אלכסנדר אוסמונוביץ׳ האוקראיני עם תוצאה של 3.44 דקות. במקצה ל-1,500 מטרים לנשים, ניצחה טקה אזאוונט עם תוצאת השנה שלה, כשעצרה את השעון על 4 דקות ו-39 מאיות. אחריה הגיעו רוני שיגיש ורחל גיבריצאדיק. את ריצת ה-400 צלחה אלופת ישראל הקודמת, אלכסנדרה לוקשין, שהגנה על התואר עם שיא אישי חדש של 56.04 שניות.

דימה קרויטר (משה חרמון)
דימה קרויטר (משה חרמון)
 

מנצח ריצת ה-100 מטרים לגברים הוא אמרי פרסיאדו שעצר את השעון על 10.50 שניות, שיא אישי חדש. מיד לאחר הריצה אמרי נלקח לבדיקת סמים, ואמר על כך: ״אין לי להסתיר״. על הניצחון אמר אמרי: ״אני מאושר. בשנה שעברה אפילו לא הגעתי לגמר. איך הרגשה כזו״. על כך שלקח את התואר מאסף מלכה, אמר פרסיאדו: ״זה כבוד גדול לנצח את אסף. אנחנו מתאמנים ביחד ומאוד מפרגנים אחד לשני״.

דונלד סנפורד (משה חרמון)
דונלד סנפורד (משה חרמון)
 

בקפיצה המשולשת לגברים, יוחאי הלוי שמר על תואר אלוף ישראל כצפוי עם תוצאה של 16.08 מטרים, אותה תוצאה שהשיג האורח האוקראיני.

פרסיאדו מנחם את אסף מלכה אלוף הארץ לשעבר (משה חרמון)
פרסיאדו מנחם את אסף מלכה אלוף הארץ לשעבר (משה חרמון)
 
אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */