מערכת ONE
|
אדידס חשפה את Forever or Never ("לנצח או לעולם לא") – סרטון שהפיקה לקראת גמר המונדיאל בין גרמניה לארגנטינה.
הסרטון המושקע מסמן את שיאו של קמפיין allin or nothing ("הכל או כלום") של החברה, שהושק בתחילת הטורניר.
הסרטון צולם בשחור-לבן כדי לסמל את הבחירה הקוטבית בין הכל או כלום, בשוט מעקב ארוך הכולל רגעים מרכזיים מהטורניר וממשחקי שתי הנבחרות, תוך שהוא מתמקד בשני כוכבי הטורניר – ליאו מסי ותומאס מולר.
טום רמסדן, מנהל המותג הגלובלי של adidas football, אמר: "מונדיאל 2014 היווה סיפור הצלחה לאדידס וזה נפלא ששתי נבחרות שאדידס נותנת להן חסות הגיעו לגמר.
"הסרטון הוא למעשה הטריילר למשחק הגדול ביותר בעולם ומחזק את ההכרה שבגמר המונדיאל, זה הכל או כלום", סיכם.