יום חמישי, 18.12.2025 שעה 03:37
מונדיאל 2026 26-27
 בית 1 
00-00מקסיקו1
00-00דר' אפריקה2
00-00דרום קוריאה3
 בית 2 
00-00קנדה1
00-00קטאר2
00-00שווייץ3
 בית 3 
00-00ברזיל1
00-00מרוקו2
00-00האיטי3
00-00סקוטלנד4
 בית 4 
00-00ארה"ב1
00-00פרגוואי2
00-00אוסטרליה3
 בית 5 
00-00גרמניה1
00-00קוראסאו2
00-00חוף השנהב3
00-00אקוואדור4
 בית 6 
00-00הולנד1
00-00יפן2
00-00טוניסיה3
 בית 7 
00-00בלגיה1
00-00מצרים2
00-00איראן3
00-00ניו-זילנד4
 בית 8 
00-00ספרד1
00-00קייפ ורדה2
00-00ערב הסעודית3
00-00אורוגוואי4
 בית 9 
00-00צרפת1
00-00סנגל2
00-00נורבגיה3
 בית 10 
00-00ארגנטינה1
00-00אלג'יריה2
00-00אוסטריה3
00-00ירדן4
 בית 11 
00-00פורטוגל1
00-00אוזבקיסטן2
00-00קולומביה3
 בית 12 
00-00אנגליה1
00-00קרואטיה2
00-00גאנה3
00-00פנמה4

אדידס - מותג הספורט המדובר ביותר במונדיאל

ארגנטינה וגרמניה, המקבלות חסות מענקית הספורט הגרמנית, ייפגשו ביום ראשון בגמר הגדול. קמפיין All in or nothing זוכה ל-4.8 מ' עוקבים בטוויטר

|
אדידס (מערכת ONE)
אדידס (מערכת ONE)

ארגנטינה וגרמניה, שתי הנבחרות בחסות אדידס, ייפגשו ביום ראשון בגמר הגדול של הגביע העולמי באצטדיון המראקנה.

המשחק מהווה סימן לתור הזהב של אדידס גם במגרש הווירטואלי - ענקית הספורט זוכה להיות המותג המדובר ביותר ברשתות החברתיות במשחקי המונדיאל.

מותג הכדורגל המוביל בעולם רושם הצלחה לא רק על המגרש, אלא גם מחוצה לו, ונתונים מעודכנים מראים כי אדידס הוא המותג המדובר ביותר בכל הרשתות החברתיות במהלך הטורניר.

הקמפיין של אדידס, #allin or nothing, המשלב תכנים יזומים ותוכן גולשים בחמשת השבועות האחרונים, מיוצג היטב בכל הרשתות החבריות המרכזיות - טוויטר, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וטאמבלר. 

מדד עדכני ל-9 ביולי מראה כי הקמפיין נהנה מ-4,865,502 עוקבים בכל הרשתות – יותר מכל מותג ספורט אחר. חשבון הטוויטר של כדור הטורניר הרשמי של אדידס, @Brazuca, רשם שיא במספר מצטרפים - מעל 2.7 מליון עוקבים במהלך הטורניר, והוא נהנה מיותר מ-3.25 מליון עוקבים.

מסי חוגג. מותג חזק (רויטרס)
מסי חוגג. מותג חזק (רויטרס)
 

דף הפייסבוק Team Messi אף הוא נהנה מהצלחה גדולה, עם מעל 4.3 מליון מצטרפים לעמוד (נכון ל-10 ביולי).

במהלך הטורניר, אדידס יצרה קמפיין טקטי המתמקד בשיתוף האירועים בזמן אמת; התוצאות מעידות על כך שלאדידס הקהילה הצומחת בקצב המהיר ביותר (ביחס למותגי ספורט אחרים) עם עלייה של 54.7% (1,962,206 אזכורים) בכל הפלטפורמות המרכזיות של הטורניר, נתון הגבוה ב-20% ממותג הספורט במקום השני. מספר זה כולל 651,720 ציוצים (33,160 ציוצים רק ב-9 ביולי) של #allin or nothing בטוויטר – מספר כפול ביחס לכל מותג ספורט אחר בטורניר.

מעבר להצלחה ברשתות החברתיות, דגם אדידס adizero f50 הוא "הכובש" המרכזי במונדיאל. שחקנים שנועלים את הדגם הביקעו את מספר השערים הגדול ביותר בטורניר – ארבעים ושישה. שלושה מהמבקיעים המובילים בטורניר נועלים את הדגם (רודריגז 6, מולר 5, מסי 4) והיא נותנת החסות הרשמית של שתי הנבחרות שהגיעו לגמר.

טום רמסדן, מנהל המותג הגלובלי של adidas football, אמר: "זה נפלא ששתי נבחרות שאדידס נותנת להן חסות הגיעו לגמר. המטרה שלנו היתה להיות המותג המדובר ביותר בטורניר, ולהביא למעורבות של כמה שיותר אנשים ברחבי העולם בפעילות שלנו. העובדה כי שתי הנבחרות הללו בגמר, ובעיקר ליאו מסי, מאפשרת לנו להמשיך ולקדם את הסיפור המרתק שנבנה ב-#allin or nothing".




טוען תגובות...
אסור לפספס
נגןלאמין משחק באולינג, הצליח לעשות סטרייק?
לאמין משחק באולינג, הצליח לעשות סטרייק?
נגןכך נראית אליפות עולם בטטריס עם רחפנים
כך נראית אליפות עולם בטטריס עם רחפנים
נגןמפחיד מדי: מגרש כדורגל בגובה 1700 מטר
מפחיד מדי: מגרש כדורגל בגובה 1700 מטר
נגןלא לכל אחד: המעריצה שהחליפה חולצה עם מסי
לא לכל אחד: המעריצה שהחליפה חולצה עם מסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */