ארגנטינה וגרמניה, שתי הנבחרות בחסות אדידס, ייפגשו ביום ראשון בגמר הגדול של הגביע העולמי באצטדיון המראקנה.
המשחק מהווה סימן לתור הזהב של אדידס גם במגרש הווירטואלי - ענקית הספורט זוכה להיות המותג המדובר ביותר ברשתות החברתיות במשחקי המונדיאל.
מותג הכדורגל המוביל בעולם רושם הצלחה לא רק על המגרש, אלא גם מחוצה לו, ונתונים מעודכנים מראים כי אדידס הוא המותג המדובר ביותר בכל הרשתות החברתיות במהלך הטורניר.
הקמפיין של אדידס, #allin or nothing, המשלב תכנים יזומים ותוכן גולשים בחמשת השבועות האחרונים, מיוצג היטב בכל הרשתות החבריות המרכזיות - טוויטר, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם וטאמבלר.
מדד עדכני ל-9 ביולי מראה כי הקמפיין נהנה מ-4,865,502 עוקבים בכל הרשתות – יותר מכל מותג ספורט אחר. חשבון הטוויטר של כדור הטורניר הרשמי של אדידס, @Brazuca, רשם שיא במספר מצטרפים - מעל 2.7 מליון עוקבים במהלך הטורניר, והוא נהנה מיותר מ-3.25 מליון עוקבים.
|
מסי חוגג. מותג חזק (רויטרס) |
|
|
דף הפייסבוק Team Messi אף הוא נהנה מהצלחה גדולה, עם מעל 4.3 מליון מצטרפים לעמוד (נכון ל-10 ביולי).
במהלך הטורניר, אדידס יצרה קמפיין טקטי המתמקד בשיתוף האירועים בזמן אמת; התוצאות מעידות על כך שלאדידס הקהילה הצומחת בקצב המהיר ביותר (ביחס למותגי ספורט אחרים) עם עלייה של 54.7% (1,962,206 אזכורים) בכל הפלטפורמות המרכזיות של הטורניר, נתון הגבוה ב-20% ממותג הספורט במקום השני. מספר זה כולל 651,720 ציוצים (33,160 ציוצים רק ב-9 ביולי) של #allin or nothing בטוויטר – מספר כפול ביחס לכל מותג ספורט אחר בטורניר.
מעבר להצלחה ברשתות החברתיות, דגם אדידס adizero f50 הוא "הכובש" המרכזי במונדיאל. שחקנים שנועלים את הדגם הביקעו את מספר השערים הגדול ביותר בטורניר – ארבעים ושישה. שלושה מהמבקיעים המובילים בטורניר נועלים את הדגם (רודריגז 6, מולר 5, מסי 4) והיא נותנת החסות הרשמית של שתי הנבחרות שהגיעו לגמר.
טום רמסדן, מנהל המותג הגלובלי של adidas football, אמר: "זה נפלא ששתי נבחרות שאדידס נותנת להן חסות הגיעו לגמר. המטרה שלנו היתה להיות המותג המדובר ביותר בטורניר, ולהביא למעורבות של כמה שיותר אנשים ברחבי העולם בפעילות שלנו. העובדה כי שתי הנבחרות הללו בגמר, ובעיקר ליאו מסי, מאפשרת לנו להמשיך ולקדם את הסיפור המרתק שנבנה ב-#allin or nothing".