יום שני, 01.07.2024 שעה 15:45
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

לפני היציאה לאליפות: הנוער הפסידה 3:1 לאשדוד

חניכיו של אוחנה כשלו לפני אליפות אירופה. רוס (5, 19) כבש צמד ומקדש (63) הוסיף. פרץ (73) צימק. מיכאל אוחנה שנפצע: "אסור לנוח על זרי הדפנה"

|
שגיב יחזקאל פורץ. לא הספיק לנבחרת (חגי ניזרי)
שגיב יחזקאל פורץ. לא הספיק לנבחרת (חגי ניזרי)

נבחרת הנוער הפסידה 3:1 למ.ס אשדוד במשחק ההכנה האחרון שלהם לפני היציאה לאליפות אירופה עד גיל 19, במשחק שנערך בשפיים. האליפות תחל ביום שבת ה-19 ביולי בהונגריה ובמשחקה הראשון תפגוש הנבחרת את פורטוגל.

הנבחרת נראתה חסרת מוטיבציה ולא מתואמת בחלק האחורי, דבר שאלי אוחנה ייאלץ לפתור כבר במחנה האימונים הקרוב אליו תצא הנבחרת ביום ראשון. המאמן ראה את נבחרתו סופגת שער מהיר, כשכבר בדקה החמישית אשדוד עלתה על הלוח. מוראד אבו ענזה חטף כדור ומסר למישל רוס. רוס לא התבלבל ומתוך הרחבה בעט בעוצמה, הישר לרשת של דין גל.

גם בהמשך ההגנה של אוחנה לא נראתה טוב. בדקה ה-19 במשחק, שוב בלאגן בהגנת הנוער ושוב אשדוד ידעה לנצל את המצב. אבו ענזה חטף כדור ופרץ עד הרחבה, שם הוכשל. אבו ענזה בעט את הפנדל בעצמו אך דין גל הצליח לעצור. מישל רוס דחק את הריבאונד לרשת והשלים צמד פרטי מהיר במשחק.

דווקא בפיגור שני שערים, הנבחרת התעוררה מעט ואף הצליחה ליצור מספר מצבי כיבוש. אוחנה בישל נהדר לגולדברג שפרץ לרחבה ובעט לרשת החיצונית של מרציאנו. בהמשך אוחנה ניסה שוב את כוחו בבעיטה מרחוק אך מרציאנו היה מוכן וגם הכדור החוזר שבעט שגיב יחזקאל נעצר אצל השוער.

מיכאל אוחנה, שהיה המצטיין של הנוער עד לדקה ה-32 ספג מכה חזקה במותניים וירד מהמגרש לטיפול. אוחנה לא ייכל להמשיך במשחק והוחלף ע"י שגיא דרור.

במחצית השנייה אשדוד המשיכה ללחוץ וגם הצליחה לכבוש שער נוסף. לאחר עירבוביה ברחבה בכדור נייח, עידן מקדש מצא את עצמו פנוי לחלוטין וכבש את השער השלישי. עד הסיום, דור פרץ עוד הספיק לצמק כשכבש לאחר כדור קרן טוב של גיא אביב.

אשדוד - נבחרת הנוער (חגי ניזרי)
אופיר מרציאנו קולט את הכדור(חגי ניזרי)
 

אגב, היכול במשחק האחרון של נבחרת הנוער לא נעלמה מעיניי הסגל המקצועי של אוחנה, כאשר לפני המשחק כונסו שחקני ההרכב הראשון על ידי הצוות המקצועי וקיבלו שיחת מוטיבציה לא קטנה, בה נאמר לשחקנים שבשבועיים האחרונים הם לא מציגים את אותה היכולת שהציגו לפני כן, ושהגיע הזמן שירימו את המשחק שלהם. הדבר לא ממש עזר כנראה, והנבחרת המוכשרת של אוחנה הפסידה 3:1 לאשדוד.

להלן סגל נבחרת הנוער שיצא לאליפות אירופה: שוערים: דין גל (מכבי נתניה), סתיו שושן (בית״ר ירושלים). הגנה: עומר דנינו (מכבי פ״ת), אהעד חבשי (מכבי חיפה), שון גולדברג (מכבי ת״א) מוחמאד אבועליז׳ה (הפועל ת״א), עמאר מסראווה (מכבי נתניה), גיא אביב (מכבי ת״א). קישור: דור פרץ, קפטן (מכבי ת״א), יניב בריק (מכבי חיפה), מיכאל אוחנה (מ.ס.ע אשדוד), דוד קותנס (בית״ר ירושלים), עדן שמיר (הפועל ק״ש), דן גלזר (מכבי ת״א). התקפה: שון וייסמן (מכבי חיפה), רמזי ספורי (הפועל ת״א), שגיב יחזקאל (הפועל ת״א), דור חוגי (הפועל פ״ת), נור ביסאן (מכבי נתניה), שגיא דרור (הפועל רעננה).

מיכאל אוחנה: "עשינו הישג גדול אבל אסור לנוח על זרי הדפנה"
מיכאל אוחנה אומנם ירד מהמשחק בדקה ה-32 לאחר שספג מכה, אך למרות ההפסד, ידע לשמור על אופטימיות: "יש בנבחרת אווירה טובה מאוד ונצא לעשות את ההכנה הטובה ביותר לקראת הטורניר. הצוות אומר לנו שעשינו הישג גדול אבל אסור לנוח על זרי הדפנה ולהמשיך במטרה לעשות היסטוריה נוספת. אין לנו מטרה מובהק לאליפות. מי שצריך לראות אותנו ודאי רואה ואנחנו נעשה הכל כדי להותיר רושם חיובי ולהוכיח את עצמנו".

אשדוד - נבחרת הנוער (חגי ניזרי)
רחמים צ'קול במאבק על כדור(חגי ניזרי)
 

מחצית ראשונה
דקה 5, 0:1 לאשדוד: שער מהיר לזכות הקבוצה של ניר קלינגר. מוראד אבו ענזה חטף את הכדור לאחר איבוד של עומר דנינו ומסר לעבר מישל רוס. רוס בעט בעוצמה והדביק את הכדור לפינה השמאלית של דין גל.

מישל רוס חוגג עם החברים (חגי ניזרי)
מישל רוס חוגג עם החברים (חגי ניזרי)
 

דקה 15: אחרי פתיחת משחק נהדרת של אשדוד, הקצב בשפיים נרגע ושתי הקבוצות לא יוצרות מצבי כיבוש נוספים.

דקה 19, 0:2 לאשדוד: בלבול בהגנת הנוער, בין דנינו לחבשי, הוביל לחטיפת כדור של אבו ענזה שפרץ עד הרחבה ושם הוכשל. אבו ענזה בעט את הפנדל בעצמו אך דין גל הצליח לעצור. מישל רוס זינק מהר לכדור החוזר ודחק מקרוב לרשת. 

דקה 20: פריצה מסחררת של מיכאל אוחנה על הקו כמעט הובילה לשער מצמק. אוחנה השתחרר בקלות מהשמירה והעביר מסירת רוחב חזקה שנעצרה אצל מרציאנו.

אשדוד - נבחרת הנוער (חגי ניזרי)
שון גולדנברג מול אור אימברום (חגי ניזרי)
 

דקה 23: עוד החמצה גדולה לנוער. אוחנה החליף מסירה כפולה עם שון גולדברג. גולדברג פרץ לתוך הרחבה ובעט לרשת החיצונית של מרציאנו.

דקה 25: מיכאל אוחנה השחקן הטוב ביותר של הנוער על המגרש. בעיטה של אוחנה מסוף הרחבה נהדפה ע"י מרציאנו ישר לרגליו של שגיב יחזקאל. יחזקאל ניסה לכבוש את הכדור החוזר אך סחט עוד הצלה ממרציאנו.

דקה 32: מכה לנבחרת של אוחנה. השחקן המצטיין עד כה, מיכאל אוחנה ספג מכה חזקה במותניים וירד לקבל טיפול. אוחנה לא יכל להמשיך ושגיא דרור נכנס במקומו.

אשדוד - נבחרת הנוער (חגי ניזרי)
רמזי ספורי בפעולה(חגי ניזרי)
 

מחצית שנייה
דקה 63, 0:3 לאשדוד: לאחר עירבוביה ברחבה שנוצרה בכדור נייח, אשדוד כבשה שוב. הכדור הגיע בסופו של דבר לעידן מקדש שנכנס במחצית והבלם הכניס את הכדור לפינה של דין גל.

חאתם באדר מוסר (חגי ניזרי)
חאתם באדר מוסר (חגי ניזרי)
 

דקה, 73, שער מצמצק לזכות הנוער 3:1: כדור קרן של גיא אביב נחת הישר לראשו של דור פרץ שנגח את הכדור לתוך הרשת של רועי משפתי.

נבחרת הנוער: דין גל, מוחמד אבו-אלאיג'ה (תאמר עמאק מסרווה, 45), איעד חבשי, עומר דנינו, שון גולדנברג, עדן שמיר (דן גלזר, 45), יובל בריק, רמזי ספורי, מיכאל אוחנה (שגיא דרור, 35), שגיב יחזקאל ושון וויסמן.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו (רועי משפטי, 45), ינון אליהו, מיקי סירושטיין, ישראל ראש (עומר מקדש, 45), אמיר בן שמעון (רחמים צ'קול, 45), אלכסנדר דוידוב, אור אימברום, מישל רוס, רועי בקל, גדי קינדה ומוראד אבו ענזה.

אסור לפספס
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
נגןתופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */