יום ראשון, 29.09.2024 שעה 02:52

ואן חאל: אני לימדתי את רומרו איך לעצור פנדלים

מאמן הולנד, שהדריך את שוער ארגנטינה באליפות של אלקמאר, זוקף לזכותו את הדחתו. סניידר: "לוקח אחריות", רובן: "נתנו הכל, גאה בנבחרת". צפו בתקציר

|
נבחרת הולנד מאוכזבת (GettyImages)
נבחרת הולנד מאוכזבת (GettyImages)

בנבחרת הולנד התקשו לעכל את העובדה שחלום גביע העולם נמוג הלילה (בין רביעי לחמישי) לאחר שהפסידו 4:2 לארגנטינה בפנדלים והודחו מהמונדיאל בברזיל. ביום שבת האוראנג' יפגשו את נבחרת ברזיל המפורקת בקרב על המקום השלישי, אך גם זה לא ירפא את הפצע בעקבות ההדחה הכואבת.

לצפייה בתקציר לחצו כאן!

מאמן ההולנדים, לואיס ואן חאל, שיפגוש את ברזיל בשבת במשחקו האחרון בנבחרת הכתומה לפני שיעבור לאמן את מנצ'סטר יונייטד, סיפק הסבר מפתיע בסיום: "אני זה שלימד את סרחיו רומרו איך לעצור פנדלים", אמר. כזכור, השניים שיתפו פעולה באליפות של אלקמאר בהולנד.

"שיחקנו נפלא לאורך הטורניר", הוסיף המאמן. "אף אחד לא תיאר לעצמו שנגיע לאן שהגענו. ארגנטינה היא קבוצה ברמה עולמית עם שחקנים ברמה עולמית. אני רוצה לציין שלא הפסדתי להם".

גם ווסלי סניידר, שהחמיץ את אחד הפנדלים, אמר בסיום: "זה קשה, היינו ראויים ליותר מזה. אולי היינו צריכים להכריע את המשחק מוקדם יותר", הוסיף קשר גלאטסראיי.

"אני חושב שרק נבחרת אחת באמת רצתה להגיע לפנדלים, וזו הייתה ארגנטינה. זה כואב, אבל זה הכדורגל. אני לוקח חלק מהאחריות על עצמי, לפעמים בעיטת פנדל יכולה להשתבש". 

סליסן שבור לאחר ההפסד (GettyImages)
סליסן שבור לאחר ההפסד (GettyImages)
 

מיד בסיום המשחק, ניגש אריאן רובן לבנו הקטן שישב ביציע ומירר בבכי, וניחם אותו. הכוכב של באיירן מינכן אמר: "אנחנו יכולים להיות גאים מאוד בנבחרת הזו, נתנו הכל ועשינו זאת ביחד. עכשיו הודחנו וזה מבאס, אבל אני כל כך גאה בנבחרת הזו. קיבלנו עונש, היינו כל כך קרובים. אבל ארגנטינה בגמר למרבה הצער וזה הכל".

אסור לפספס
נגןגם הרגע הזה הגיע, יש לקוקורייה כפיל
גם הרגע הזה הגיע, לקוקורייה יש כפיל
נגןמישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
מישל גרציג מככבת בדוקו החדש של טיבו
נגןהחיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
החיים הם אגדה: רונאלדו עושה לעצמו דוקו
נגןלאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
לאמין ימאל הפך את נהג המונית למפורסם
/* LAST / NEXT ROUNDs */