יום שבת, 06.07.2024 שעה 01:08

משאל עם: הסלבס מנחשים מי תזכה במונדיאל

נירו לוי הולך על גרמניה, שחר פאר מאמינה בהולנד, גרנט ושלום מיכאלשווילי שמים מבטחם במסי ונמני וקלינגר עם ברזיל. דברו על כך בטריבונה של ווינר

|
רובן, מסי, מולר ואוסקר (גרפיקה: נעמה אור)
רובן, מסי, מולר ואוסקר (גרפיקה: נעמה אור)

שלב חצי הגמר של המונדיאל כבר כאן ולכבוד האירוע החגיגי החלטנו לאסוף עבורכם את מיטב הדעות של אנשי הספורט והתרבות לגבי זהות העולות למשחק גמר המונדיאל והזוכה המאושרת.

ברק יצחקי, חלוצה של מכבי ת"א, מאמין בנבחרת הארגנטינית: "הלב שלי הולך עם ברזיל וארגנטינה שיגיעו לגמר ושנבחרתו של מסי היא זו שתזכה". יחד עם זאת השחקן הוסיף: "הראש אומר לי שהגמר יהיה בכלל בין גרמניה שתנצח את ברזיל לארגנטינה שתיקח את הטורניר".

מאמן הנבחרת וצ'לסי בעבר, אברהם גרנט: "ברזיל וארגנטינה יעלו לגמר וארגנטינה תזכה".

כוכב העבר, אורי מלמיליאן, מאמין גם הוא באלביסלסטה: "גרמניה וארגנטינה ייפגשו בגמר ואני רוצה ומקווה שמסי ייקח את הגביע הנכסף".

האמונה במסי ממשיכה גם עם המדליסט האולימפי, הג'ודוקא אריק זאבי, שאמר: "אני מאמין שלגמר יגיעו גרמניה וארגנטינה ובסופו של דבר מסי יעשה את ההבדל בין שתי הנבחרות".

 
 

שלום מיכאלשווילי, הצטרף לתומכי מסי ואמר: "הלב אומר ארגנטינה, לא חשוב מי תעלה למשחק הגמר מולה. יש לי תחושה מאוד חזקה לגבי זה".

שלום מיכאלשווילי (יוסי ציפקיס)
שלום מיכאלשווילי (יוסי ציפקיס)
 

גם מנהלה המקצועי של מכבי פ"ת, עומר גולן, מאמין בנבחרת של אלחנדרו סאבלה: "ברזיל וארגנטינה יעלו למשחק הגמר וההרגשה שלי היא שארגנטינה תיקח בסופו של דבר".

שמואל פרנקל, יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל, סבור כי נבחרת גרמניה תעיף את המארחת ברזיל ותעלה לגמר, כאשר בו היא תפגוש את ארגנטינה של ליאו מסי, שתנצח את הנבחרת ההולנדית. פרנקל הולך עד הסוף עם גרמניה ומנבא שהיא זו שתניף את הגביע.

מי שמחזיק באותה דעה לגבי הזוכה הוא דייויד פדרמן, אחד מבעלי קבוצת מכבי ת"א בכדורסל, שאמר: “אני חושב שלגמר יגיעו גרמניה וארגנטינה, כשהקבוצה של לב, שהוכיחה יציבות בטורניר, תלך עד הסוף".

כוכב "רמזור", נירו לוי, מאמין גם הוא במושבה הגרמנית: “הייתי רוצה שברזיל ארגנטינה יעלו, אבל לדעתי בסוף של דבר הגמר יהיה בין גרמניה להולנד והנבחרת של לב היא זו שתזכה".

נירו לוי (ברק פכטר פפרציט)
נירו לוי (ברק פכטר פפרציט)
 

יו"ר מכבי ת"א בכדורסל, שמעון מזרחי, סבור שהולנד תפתיע את כולם: "אני יודע שכולם אומרים שברזיל וארגנטינה יגיעו לגמר ושהמארחת תזכה, אבל לדעתי הולנד דווקא תפתיע ותגנוב את ההצגה". מי שמחזק את דעתו של בעלי מכבי הוא לא אחר מאשר מאמנה החדש של בני סכנין, גיא לוי: "אני משער שהולנד וגרמניה יגיעו לגמר ושהנבחרת של ואן חאל היא זו שתזכה".

מי שעוד מסכים עם מזרחי הוא האיש החזק בהפועל ת"א, עידו חג'ג', שהולך גם כן על הולנד: "אני מאמין שהנבחרת של ואן חאל תיקח, כשמולה תתמודד אירופית נוספת, גרמניה. המגמה ההולנדית ממשיכה גם עם הטניסאית שחר פאר, שאמרה: "אני מאוד מקווה שהזוכה תהיה הולנד, כי אותה אני אוהדת בכל טורניר. אך אני חייבת להודות שיש לי חיבה גם למארחת הברזילאית".

שחר פאר (משה חרמון)
שחר פאר (משה חרמון)
 

גם בעלי עירוני ק"ש, איזי שירצקי, מאמין בהולנדים: "אני מאמין שגרמניה תנצח את ברזיל בפנדלים ובגמר הולנד תיקח אותה בבעיטות הכרעה ותזכה בגביע". נציג הבעלים במכבי ת"א, ג'ק אנגלידיס: "הולנד וברזיל יגיעו לגמר והולנד תזכה".

כוכב העבר וסוכן השחקנים, אבי נמני, מאמין בנבחרת הברזילאית וביתרון הביתיות שלה: "אני מאמין שהגמר יפגיש בין ברזיל לארגנטינה ושידה של המארחת תהיה על העליונה בסופו של דבר".

אבי נמני. מאמין שהביתיות של ברזיל תעשה את ההבדל (משה חרמון)
אבי נמני. מאמין שהביתיות של ברזיל תעשה את ההבדל (משה חרמון)
 

מי שמחזיק באותה דעה הוא מאמן מ.ס אשדוד, ניר קלינגר, שמאמין גם הוא בסלסאו: “אני מקווה מאוד שהגמר יהיה בין ברזיל לארגנטינה ושבסופו של דבר מארחת המונדיאל תהיה זו שתזכה".

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */