רז אמיר
|
אחרי כשלושה שבועות של מכירת מנויים, מכבי תל אביב סיימה הבוקר (שלישי) את המכירה כאשר לא פחות מ-10 אלף אוהדים צהובים חידשו את המנוי שלהם ובכך הבטיחו עונה נוספת בה האצטדיון היפואי יהיה מלא עד אפס מקום.
הכרטיסים הבודדים אשר נשארו, בדיוק כפי שקרה בעונה שעברה, יימכרו על ידי המועדון, כאשר האוהדים הצהובים אשר צמאים לכרטיסים יקוו שבמשחקים שלא נגד הקבוצות הגדולות, היריבה שתגיע לבלומפילד לא תבקש את כל שער 4-5 ואז ייפתחו למעשה מקומות נוספים למכירה.
זאת השנה השלישית ברציפות שבלומפילד יהיה מלא עד אפס מקום, במרבית משחקי המועדון ואין ספק כי מדובר בהגשמת החזון של הבעלים, מיץ' גולדהאר, והבעת אמון ברורה של האוהדים הצהובים באלופה שלהם.
בהודעה הרשמית אשר פרסמה הקבוצה נכתב: "תקופת חידוש המנויים לעונה הקרובה הסתיימה אמש עם אחוזי חידוש גבוהים ולכן לא תהיה מכירה של מנויים חדשים. בדומה לעונה שעברה, שאר המקומות באצטדיון יוצעו למכירה ככרטיסים בודדים בחלק משחקי הבית של הקבוצה. המועדון מודה למחדשי המנויים שנותנים אמון בקבוצה שנה אחרי שנה. ניפגש בבלומפילד".
|
שחקני מכבי ת"א מודים לקהל. ייפגשו שוב בעוד שבוע (יניב גונן) |
|
|
המפגש הראשון של האוהדים עם הקבוצה שלהם ייערך כבר ב-15 ביולי בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות מול המנצחת בין סנטה קולומה לבאננטס (0:1 לסנטה קולומה במשחק הראשון). כל אוהד אשר חידש מנוי, זכה בכרטיס גם למשחק שייערך בשבוע הבא.