יום שישי, 20.09.2024 שעה 10:19

יעקב בוזגלו: מאור דאג לחבריו ושכח מעצמו

בתוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE, שוחחנו עם אביו של הקשר: "מאמין שבב"ש יש קבוצה לאליפות". אורי דמארי: "לעומר טוב בהפועל"

|
אופירה אסייג ואיציק זוהר ב-102FM
אופירה אסייג ואיציק זוהר ב-102FM

אופירה אסייג ואיציק זוהר הגישו לכם הערב (שני) את תוכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תוכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5F 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום.

התוכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

הערב שוחחנו עם אורי דמארי, אביו של עומר, שסיפר על כל התהליך שבסופו החליט החלוץ להאריך את חוזהו באדומים בשנתיים נוספות. עלה גם סוכנו של השחקן, רונן קצב, שסיפר על העסקה מהכיוון שלו.

בנוסף, דיברנו עם יעקב בוזגלו, אביו של מאור, שסיפר על הארכת החוזה של בנו בהפועל ב"ש וסיפר על מצבה של הקבוצה בעונה שעברה ועל הציפיות לקראת העונה הבאה.

בהמשך שוחחנו עם קובי חסן, שחקן הרכש המשמעותי הראשון של הפועל מרמורק, שסיפר על הסיבות מאחורי ההגעה המפתיעה שלו. עלה לשידור גם אחד מבעלי הקבוצה, אלדד פרי, שסיפר על הקשר שלו עם הקבוצה בימים בהם הוא שוהה בחו"ל.

בסוף התוכנית עלה לשידור עו"ד איל יפה, שמייצג את מאמנה בעונה שעברה של בית"ר ירושלים, אלי כהן, שלא זכה לקבל את המשכורות שהובטחו לו לאחר פיטוריו באמצע העונה שעברה. אליו הצטרף גם יו"ר לבקרת תקציבים, עופר אורליצקי, שסיפר על המצב הכל כך מוכר של "אי תשלום המשכורות".

אורי דמארי: "כשתגיע הצעה טובה מחו"ל עומר ייקח אותה"
שוחחנו עם אביו של עומר דמארי, אורי, לגבי החתימה של בנו לשנתיים נוספות מהפועל ת"א.  שאלנו את אורי מה דעתו על המצב עם עמוס לוזון: "אנחנו ביחסים טובים עם עמוס וכך זה ימשיך להיות. אנחנו לא רוצים לקחת חלק בוויכוח הזה".

שאלנו את אביו של השחקן, מה עמד מאחורי ההחלטה לחתום לשנתיים נוספות באדומים: "לעומר טוב מאוד בהפועל והוא גם יודע שאם הוא ימשיך לשחק בארץ אז הקבוצה היחידה בה הוא ישחק תיהיה הפועל ת"א. כרגע טוב לו וזה מה שחשוב. כשתגיע הצעה טובה מחו"ל ניקח אותה".

דמארי נשאר נאמן לקהל האדום (משה חרמון)
דמארי נשאר נאמן לקהל האדום (משה חרמון)
 

לאחר מכן עלה לשידור גם סוכנו של עומר דמארי, סוכנו רונן קצב. קצב נשאל על ההחלטה של עומר להישאר לשנתיים נוספות: "עומר החליט שכרגע ההצעה של הפועל היא הטובה ביותר עבורו ומשום כך הוא נשאר בה.

הסוכן נשאל גם על הסעיף שהחלוץ חתם עליו, לפיו הוא יוכל לשחק בארץ רק במדיה של האדומים: "בסופו של דבר זה רק סעיף. אם הפועל תזדקק לכסף היא תבטל את הסעיף הזה, הוא בעיקר בשביל השקט של האוהדים.

יעקב בוזגלו: "מאור לא דאג לעצמו מספיק אז דאגתי שזה יקרה"
דיברנו עם אביו של מאור בוזגלו, יעקב, לגבי המצב של בנו בהפועל ב"ש. האב סיפר על המצב שהיה בקבוצה לקראת סוף העונה שעברה: "מי שינתח את הפועל ב"ש בעונה שעברה היה רואה חבורה של שחקנים שנתנו את הנשמה על המגרש, אך לקראת סוף העונה השחקנים חיפשו אך ורק לשפר את התנאים וזה ייצר מצב בעייתי ולא מגובש בקבוצה. החלק של מאור בכל העניין היה שהוא דאג מאוד לחברים שלו ושכח לדאוג לעצמו, אז דאגתי שזה יקרה"

האב נשאל על סיכוייה של הקבוצה מהנגב לזכות באליפות העונה: "בעונה שעברה היה שם את מה שצריך, אך זה לא התסתתדר בסוף ובהחלט גם בעונה הבאה אליפות לא תיהיה מילה גסה.

יעקב בוזגלו ממשיך לדאוג לבנו (רדאד ג´בארה)
יעקב בוזגלו ממשיך לדאוג לבנו (רדאד ג´בארה)
 

קובי חסן: "הגעתי בשביל הריגוש, האתגר ואייל גולן"
דיברנו עם הרכש החדש של הפועל מרמורק, קובי חסן. השחקן סיפר על הסיבה שעמדה מאחורי ההגעה לקבוצה: "הגעתי בגלל הריגוש, האתגר והרבה בגלל אייל גולן. חסן הוסיף: "אני אעשה הכל בשביל לעזור לקבוצה לעלות לליגה הלאומית ואני מקווה שנצליח במשימה שלנו.

עלה לשידור גם אלדד פרי אחד מבעלי הפועל מרמורק. פרי נשאל על הדרך בה הוא נשאר בקשר עם הקבוצה למרות שאת רוב זמנו הוא מבלה בחו"ל: אני נשאר בקשר עם כולם ויודע בדיוק מה קורה. אייל גולן דואג שהכל יתפקד ואני מאוד רגוע.

אלדד נשאל על כוונות הקבוצה לעונה הבאה: "המטרה היא לעלות לליגה הלאומית, אך גם אם זה לא יקרה נעשה את הכל על מנת לעלות בעונה שאחרי. פרי נשאל גם על הסיבה שבגללה הוא הגיע לקבוצה: "הגעתי לפה כי אני באמת התגעגעתי לתום וליושר שיש ברמות האלה של הכדורגל. זה מזכיר לי את התקופה של דדש בבית"ר ירושלים".

קובי חסן בפוזה מוכרת. יקווה לעשות זאת גם במרמורק  (יניב גונן)
קובי חסן בפוזה מוכרת. יקווה לעשות זאת גם במרמורק (יניב גונן)
 

עו"ד אייל יפה: "אנו דורשים שלא יאשרו לבית"ר לבצע עסקאות"
איל יפה, עורך דינו של אלי כהן עלה לשידור וסיפר על הכספים שלא שולמו למאמנה לשעבר של בית"ר ירושלים: "אלי כהן, עוזרו ומאמן הכושר של הקבוצה, פוטרו בינואר 2014, כשיש להם התחייבות לתשלום המשכורות עד לסיום העונה. הם לא קיבלו את הכספים ומשום כך הגשנו את התביעה. ביקשנו שלא יאשרו את העסקאות של בית"ר עד תום התשלום"

עלה לשידור גם עופר אורליציקי, יו"ר בקרת התקציבים בהסתדדרות, שהתייחס לנושא: "הבעיה היא שכרגע ההליכים מתמשכים וכשהנושא יהיה ברור לחלוטין אנו נפעל בהתאם".

עו&qout;ד איל יפה.  (מערכת ONE)
עו"ד איל יפה (מערכת ONE)
 

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */