יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:28

רונאלדו: גם ללא ניימאר, ברזיל תנצח את גרמניה

מלך שערי המונדיאל פתח בלוחמה הפסיכולוגית לקראת חצי הגמר: "מעולם לא הסתמכנו על שחקן בודד". פלה: "נשחזר את 1962", ניימאר תמך: "יזכו בלעדיי"

|
רונאלדו. גם הוא נזכר ב-1962 (GettyImages)
רונאלדו. גם הוא נזכר ב-1962 (GettyImages)

לאחר שתמונת חצי גמר המונדיאל הושלמה וסיפקה לנו מפגשים פיקנטיים בין ארבע המעצמות, התפנה כוכב העבר של נבחרת ברזיל, רונאלדו, ופצח היום (ראשון) בלוחמה הפסיכולוגית לקראת המפגש מול גרמניה ביום שלישי.

מלך השערים של הסלסאו בגביע העולמי ירה: "ברזיל תנצח את גרמניה ללא ניימאר, הוא אולי לא יהיה שם פיזית אבל הרוח הקבוצתית שלו נחה על שחקני הנבחרת, והם יובילו אותה לניצחון".  

רונאלדו שלח מסר לחניכים של יואכים לב: "אם הגרמנים חושבים שהם ימצאו נבחרת ברזיל חלשה או שבורה לאחר הפציעה של ניימאר אז הם ישלמו על המחשבה הזו בגדול".

הפנומן דחה את הטענה כי החבורה של סקולארי תלויה בצורה מוחלטת בחלוץ הפצוע: "ברזיל מעולם לא הסתמכה על שחקן אחד בלבד, יש לנו דוגמאות מצוינות של שחקנים שהיו ברמה של ניימאר. פלה נפצע במונדיאל 1962 ועדיין זכינו בגביע העולמי. הציפייה שלי ושל האוהדים היא שמי שיחליף את ניימאר ייתן את כל כולו".

פלה (רויטרס)
פלה: "מאמין שנשחזר את התסריט ב-2014" (רויטרס)
 

הביקורות על חואן סוניגה, הקולומביאני שפצע את ניימאר, לא נעלמה גם מדבריו של רונאלדו: "התיקול שלו היה אקט פחדני, אני לא בטוח אם פיפ"א תעניש אותו אבל הנזק שלו כבר נעשה".

האיש שאחראי לגביע עולמי אחד או שניים הוא פלה. האגדה הברזילאית חשפה את תחושתייה לאחר התקרית בין ניימאר לסוניגה: "הלב שלי פסק בזמן הפציעה של ניימאר". לגבי המשך דרכם של הסלסאו בטורניר חיזק פלה את דבריו של רונאלדו: "ב-1962 נפצעתי ועדיין ברזיל זכתה בגביע, אני מאמין שב-2014 נשחזר את התסריט הזה".

בינתיים איש השעה בברזיל, ניימאר שלח חיזוק לחבריו לחולצה הצהובה לקראת הפגישה עם המאנשאפט: "ברזיל תזכה בגביע העולמי בלעדיי, הוכחנו שהנבחרת לא בנויה על שחקן או שניים, אנחנו מכלול של שחקנים".

שחקני ברזיל תומכים בניימאר (מערכת ONE)
שחקני ברזיל תומכים בניימאר
 

בינתיים שחקני הסגל, ללא ניימאר, החליטו לשלוח לחברם מחווה בזמן ההכנות לקראת חצי הגמר. גם חברו מהימים בסנטוס, גאנסו, חיזק: "אוהב אותך, קדימה ניימאר!".

בבית החולים אליו פונה החלוץ לאחר המפגש מול קולומביה יצאו בהחלטה קשוחה, לאחר שאחת מצוות האחיות תועדה כשהיא מצלמת את הכוכב הפצוע. האחות שזכתה בתמונה הבלעדית קיבלה היום הודעה על סיום תפקידה בבית החולים, ותישאר עם התמונה למזכרת.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */