יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:57

WineMarket מציגה: מבצע בירה בשקל

בשורה נהדרת לחובבי הבירה והכדורגל, שיכולים ליהנות ממחירים סיטונאים של בירות עד הבית, כשהמבחר הוא עצום. משלוחים מהודרים לכל רחבי הארץ

|
לראות את המסי עם בירות שמגיעות עד אלייך (רויטרס)
לראות את המסי עם בירות שמגיעות עד אלייך (רויטרס)

בשורה משמחת לחובבי הבירה והכדורגל. "WineMarket", הוא אתר אינטרנט למכירת בירה, יין ואלכוהול המציע גם משלוחים. המבצע חסר התקדים שהחברה מציעה הוא בקבוק בירה בשקל אחד (בהזמנה של עד 6 בקבוקים ללקוח).

עלות המשלוח היא 29 ש"ח, כאשר ההזמנה היא מעל ל-300 שקלים המשלוח הוא בחינם. בנוסף ישנה גם אפשרות לאסוף את ההזמנה ממחסני החברה, שממוקמים ברחוב קהילת ניו יורק 15, ת"א.

מהירות ההזמנה נעה בין 24 שעות למרכז הארץ ועד לשלושה ימי עסקים לשאר חלקי הארץ. אתר החברה הוא מאוד ידידותי,נוח לשימוש ומציע מגוון רחב של משקאות איכותיים מכל העולם.

האתר נותן דגש ובמה ליקבי בוטיק ישראלים ומבשלות בירה קטנות, כאשר באתר ניתן למצוא יקבים ומבשלות בירה אשר כמעט בלתי ניתנות למציאה.

לצד זה, מציע האתר לרוכשים להנות מחוויית רכישה מקצועית, פשוטה וזולה הכוללת מידע נרחב על כל מוצר, פונקציית דירוג מוצרים על ידי הגולשים, ביקורות בינלאומיות, לינקים לאתרים מומחים, המלצות לצריכה, הדרכה בצעדים הראשונים בעולם היין והאלכוהול ועוד.

בנוסף, נהנים הגולשים מכתבות מגזין, ראיונות עומק עם ייננים ישראלים המציגים את היין שלהם ותפיסת עולמם, לצד בלוגים אישיים של חובבי יין, ערבי טעימות מיוחדים, תכנים מקצועיים ומגוון תכנים נוספים.

בחבילות ארוזות ומוקפדות השומרות על שלמות ואיכות המוצרים בתיאום אישי ובשעות הנוחות ללקוח.

אסף דוד, מנכ"ל האתר WineMarket, סיפר על האתר: "האתר מדבר בשפה פשוטה "בגובה העיניים" ונועד לעזור ללקוח שעושה את צעדיו הראשונים בעולם היין והאלכוהול. יצרנו קהילה קטנה של חובבי יין ואלכוהול הלוקחים חלק פעיל בדירוג המוצרים, כתיבת תכנים, בקורות ומידע איכותי לגבי אופן ייצור המוצרים".

לפרטים נוספים - www.winemarket.co.il

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */