יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:27

TEKA חתמה לשלוש שנים עם ריאל מדריד

לאחר שהעניקה חסות למועדון הכדורגל במשך שמונה שנים, מותג מוצרי החשמל ילווה את קבוצת הכדורסל של בירת ספרד. פרס: "החברה שותפה לערכים שלנו"

|
פלורנטינו פרס ונשיא TEKA במעמד החתימה
פלורנטינו פרס ונשיא TEKA במעמד החתימה

לאחר שהעניק חסות למועדון הכדורגל של ריאל מדריד בין השנים 1993-2001, בשלוש השנים הקרובות מותג מוצרי החשמל TEKA יהיה הספונסר הראשי של קבוצת הכדורסל הספרדית של ריאל, בהשקעה הגבוהה ביותר בתולדותיה של הקבוצה - 7.5 מיליון יורו.

החתימה על הסכם החסות, שיהווה כ-10% מתקציב ריאל מדריד בעונה הקרובה, נערכה בתא המלכותי באצטדיון סנטיאגו ברנבאו, בין נשיא קבוצות הכדורגל והכדורסל של ריאל מדריד, פלורנטינו פרס, לבין נשיא TEKA העולמי ארתורו בלדסאנו. בכך, מסיימת ריאל את החסות עם חברת הביטוח MMT, ששילמה 1.5 מיליון יורו לעונה.

פלורטינו פרס התייחס להסכם החדש: "חברת TEKA הייתה אחת מנותנות החסות המובילים של קבוצת הכדורגל שלנו במשך שמונה שנים, אז המועדון זכה ב-15 תארים. היום ריאל מדריד קושרת את שמה עם חברה בינלאומית המחויבת למועדון הזה, ואף היוותה חלק מההיסטוריה שלנו לפני כמה שנים. היא שותפה לערכים, למטרות ולחלומות שלנו, שהבולט בהם הוא לזכות השנה בפעם התשיעית ביורוליג", הוסיף.

החסות תלווה בפעילויות משותפות נוספות של שני הגופים לאורך העונות, בהוספת לוגו המותג במרכז חולצות שחקני הקבוצה והשתתפות השחקנים באירועים מרכזיים של החברה במהלך העונות.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */