יום שישי, 20.09.2024 שעה 12:24

היכן תראו את הגמר? מה דעתכם על כרטיסי VIP?

אירוע צפייה ענק מחכה לכם ב-13 ביולי באצטדיון המושבה על מסך של 300 מ"ר! רוצים חמישה כרטיסי VIP? ספרו לנו מי הנבחרות שיהיו בגמר. הפרטים בפנים

|
אירוע הקרנת הגמר מתקרב... (תומר פיינבורג)
אירוע הקרנת הגמר מתקרב... (תומר פיינבורג)

ברזיל מול הולנד? ואולי גרמניה מול ארגנטינה? מה יהיה הגמר הגדול של המונדיאל בברזיל? בימים הקרובים נדע (אולי אתם תגלו לנו קודם כפי שתראו בהמשך...)

מחפשים היכן לראות את הגמר? שימו לב: חברת Visa, השותפה הרשמית של משחקי FIFA, מזמינה אתכם לאירוע הצפייה הענק שיתקיים ב13 ליולי באצטדיון המושבה בעיר פתח תקווה שיכלול: הופעה של פבלו רוזנברג, מסיבה עם DJ קיקה סמואל והקרנה של משחק הגמר על מסך ענק של כמעט 300 מר', בליווי פרשנות של אלי ישראלי, אפי טריגר ושייע פייגנבוים. לאירוע, שמהווה הטבה עבור כל לקוחות Visa בישראל, ניתן לרכוש כרטיסים כבר עכשיו במחיר של 19.90 ₪ בלבד לאדם (כולל שתייה ופיצוחים) באתר www.visamondial.co.il. לרכישת כרטיסים לחצו כאן

רוצים לזכות בחמישה כרטיסי VIP להקרנה? שלחו לנו למייל askus@one.co.il וכתבו לנו מי שתי הנבחרות שיעפילו לגמר, והגולש הראשון שיפגע יהיה הזוכה המאושר. בהחלט שווה (תקנון).

אגב, כל מחזיק כרטיס Visa יוכל לרכוש באתר עד 10 כרטיסים לו ולחבריו. סלומי: "אנו שמחים לאפשר ללקוחות ויזה בכל הארץ ליהנות מחוויית המונדיאל על גבי מסך ענק, לרקוד ולשמוח בקרנבל ולהרגיש שהם בברזיל".

לרכישת כרטיסים לאירוע הקרנת הגמר לחצו כאן         

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */