יום ראשון, 06.10.2024 שעה 09:55

ניימאר היה רחוק סנטימטר אחד מלהיות משותק

הרופאים שבדקו את הברזילאי טוענים שהפגיעה יכולה הייתה להיות קריטית. פיפ"א תחקור את התקרית. החלוץ הצטרף למחנה הנבחרת, צפו בחבריו מקבלים אותו

|
ניימאר. ברזיל תסתדר בלעדיו? (צילום מסך)
ניימאר. ברזיל תסתדר בלעדיו? (צילום מסך)

החלום של ניימאר להוביל את נבחרת ברזיל לזכייה בגביע העולם נגדע; החלוץ של ברצלונה, שנפצע בניצחון 1:2 על נבחרת קולומביה ברבע גמר המונדיאל, ייעדר כארבעה שבועות ויחמיץ את המשך הטורניר.

הכוכב הגדול של נבחרת ברזיל סובל משבר בחוליה בגבו התחתון והיה רחוק רק סנטימטר אחד מלהיות משותק לכל החיים, כך לפי מספר רופאים שבדקו את החלוץ בבית החולים.

רופא הנבחרת הברזילאית, רודריגו לאסמה, אמר על הפציעה של כוכב הנבחרת: "ניימאר לא צריך לעבור ניתוח, הפציעה לא חמורה באופן הזה, אבל הוא חייב לתת לאיזור הפגוע להתאושש. לצערנו, הוא לא יוכל לחזור לשחק יותר במונדיאל".

בינתיים, פיפ"א תחקור את נסיבות הפגיעה בכוכב נבחרת ברזיל. "אנחנו מחכים לדו"ח של המשחק על מנת לנתח את האירוע", אמר הדובר של ההתאחדות לכדורגל העולמית. 

כזכור, ניימאר נפגע מהברך של שחקן קולומביה חואן סוניגה, ירד מכר הדשא ופונה לבית החולים כשמיליוני ברזילאים מחסירים פעימה ואלפים חיכו לו מחוץ לבית החולים.

צפו בניימאר מבקר את חבריו במחנה

למרות הפציעה הלא פשוטה שעבר חלוצה של ברצלונה, הוא לא יזדקק לעבור ניתוח והוא כבר יצא מבית החולים על כיסא גלגלים על מנת להצטרף לחבריו לנבחרת במחנה האימונים בטרסופוליס.

הכוכב הגדול נראה נרגש כאשר ביקר את חבריו, שגם הם התקשו להסתיר את ההתרגשות. היו שם חיבוקים, נשיקות ואיחולי החלמה רבים. חבריו אמרו לו שהם יעשו הכל על מנת לזכות בטורניר, זאת כדי להקדיש לו את הניצחון הכה חשוב.

כעת הנבחרת הברזילאית תצטרך להסתדרר בחצי הגמר מול גרמניה ללא הכוכב הגדול שלה ניימאר וגם ללא הקפטן, טיאגו סילבה, שקיבל כרטיס צהוב ולא יוכל ליטול חלק במשחק החשוב מול המאנשאפט.

ניימאר לאחר הפגיעה (רויטרס)
ניימאר לאחר הפגיעה (רויטרס)
 

האלק אמר על הפציעה של חברו: "זה עצוב מאוד. הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו ואנחנו צריכים לנסות להתגבר על הפציעה שלו. כעת, עם הפציעה של ניימאר יש לנו סיבה נוספת כדי לתת הכל ולזכות בגביע. אני מקווה שנזכה כדי שנוכל להקדיש לו את הגביע העולמי".

טיאגו סילבה הוסיף: "אנחנו מאוד תלויים בו, אבל הסיטואציה יכולה להיות נקודת המפנה".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */