יום ראשון, 06.10.2024 שעה 09:55

החלום נגדע: שבר לניימאר, שגמר את המונדיאל

הכניסה הפראית של סוניגה ב-1:2 של ברזיל על קולומביה גרמה לשבר בחוליית גבו של החלוץ, שייעדר כ-6 שבועות. פרד: "נזכה בגביע בשבילך". צפו בתקציר

|
ניימאר מורד על אלונקה (רויטרס)
ניימאר מורד על אלונקה (רויטרס)

החלום הגדול של ניימאר להוביל את ברזיל לזכייה במונדיאל במגרש הביתי הסתיים לפנות בוקר (בין שישי לשבת). על המגרש הסלסלאו דווקא עשו את העבודה עם 1:2 על קולומביה, אבל תיקול פראי של חואן סוניגה גרם לשבר בחולייה בגבו של החלוץ ובעצם סיים עבורו את הגביע העולמי, שכן הוא ייעדר בין חודש לשישה שבועות.

לצפייה בתקציר לחצו כאן!

מאות אוהדי ברזיל התגודדו סביב בית החולים סאו קרלוס, חלקם מיררו בבכי, לאחר שנודע כי הכוכב הגדול של הנבחרת, מי שנתן להם תקווה להניף מחדש את הגביע העולמי, ייאלץ להיעדר משאר המשחקים.

פיפ"א, מצידה, הודיעה כי היא תחקור את התיקול של סוניגה ותבדוק אם היה פה מהלך "מלוכלך" שיגרור השעיה. בלם נבחרת איטליה לשעבר והפרשן בהווה, פאביו קנבארו, בטוח: "סוניגה הלך כדי לפצוע את ניימאר".

בינתיים, הודעות התמיכה בניימאר זרמו מכל עבר. בנבחרת שלו קיבלו את ההודעה בהלם, אך הבטיחו כי ימשיכו להיאבק על מנת להגשים את החלום שלו. טיאגו סילבה, שייעדר בעצמו מחצי הגמר מול גרמניה בשל כרטיסים צהובים: "הם לקחו לך את החלום לשחק בחצי גמר ובגמר המונדיאל. אני אוהב אותך, אח. נילחם בשבילך".

ניימאר מפונה לבית החולים

חברו של ניימאר לחוד, פרד, כתב הודעה מרגשת בפייסבוק: "נעשה הכל על מנת לזכות בגביע העולמי עבורך, ניימאר. כל ברזיל מתפללת עבורך. תמשיך להיות עושה המשחק שלנו ותישאר הנשמה של הקבוצה. תהיה בטוח שנילחם על החיים שלנו כדי לזכות בגביע. עכשיו יש לנו סיבה נוספת לתת את הכל, כדי לעשות את זה בשבילך, ניימאר".

גם חברו לקבוצה בברצלונה ומי שעשוי היה להיות יריבו בגמר המונדיאל, ליונל מסי, כתב: "ניימאר, מקווה שתתאושש במהרה, חבר".

סוניגה נכנס בניימאר (רויטרס)
סוניגה נכנס בניימאר (רויטרס)
 
אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */