יום ראשון, 06.10.2024 שעה 09:54

ניימאר בספק לחצי, סקולארי: לא מצפים שישחק

הכוכב הגדול של ברזיל נפצע בניצחון 1:2 על קולומביה ברבע הגמר, מאמנו לא הביע אופטימיות לקראת גרמניה. לואיז: "זה היה משחק גדול". צפו בתקציר

|
לואיז חוגג.  הברזילאים בחצי הגמר, וניימאר?(רויטרס)
לואיז חוגג. הברזילאים בחצי הגמר, וניימאר?(רויטרס)

נבחרת ברזיל נתנה אמש (שישי) את משחקה הטוב ביותר במונדיאל הביתי שלה, אחרי שגברה 1:2 על קולומביה, והעלתה משמעותי את רף הציפיות בארץ הסמבה לקראת חצי הגמר.

לצפייה בתקציר לחצו כאן!

למרות זאת, את מירב הכותרות תפסה באופן מובן פציעתו של הכוכב הגדול של הצהובים-כחולים, ניימאר, שנלקח לבית חולים מיד לאחר שנפגע וטרם ידוע אם יעמוד לרשות הברזילאים בחצי הגמר מול גרמניה.

אם ניימאר אכן ייעדר מהמשחק נגד המאנשאפט, תהיה זו מכה אנושה עבור הנבחרת של לואיס פליפה סקולארי, שכן הוא הכובש המצטיין של הסלסאו עם ארבעה שערים והשחקן היצירתי ביותר בסגל שלה.

סקולארי התייחס בסיום לפציעתו של ניימאר: "יש לו כאבים עזים בגב ובצלעות, הוא עזב לבית החולים בדמעות. אנחנו לא רואים אותו משחק נגד גרמניה בשלב הזה".

דויד לואיז חוגג (רויטרס)
לואיז חוגג עם ניימאר. היינו מצוינים בכל רגע במשחק" (רויטרס)
 

בנוסף, המארחים ייאלצו להסתדר גם ללא הבלם טיאגו סילבה, שספג כרטיס צהוב שני וייעדר מהמשחק מול הגרמנים. סילבה הבהיר בסיום כי הוא סומך על חבריו שיעשו את העבודה בלעדיו: "הכרטיס הזה אומנם מוציא אותי מהמשחק, אבל אני יודע שדנטה והנריקה במצב טוב, והם יכולים לכסות על היעדרותי".
 

טיאגו סילבה (רויטרס)
סילבה מקבל צהוב. "יודעה שדנטה והנריקה יכולים לכסות על היעדרותי" (רויטרס)
 
דוד לואיז, שהיה גיבור הניצחון של הברזילאים, בחר להצטנע בסיום ולהחמיא ליכולת של נבחרתו, וליריבה. "זה היה משחק גדול, לקולומביה היה מונדיאל מצוין והם בוודאי היו מגיעים רחוק יותר אם לא היו פוגשים אותנו", אמר, "למרות זאת, היום חיפשנו את השער והיינו מצוינים בכל רגע במשחק".

על המפגש מול המאנשאפט בחצי הגמר, הוסיף: "זה יהיה משחק קלאסי מול גרמניה ומאוד קשוח. אנחנו חייבים להמשיך ולשחק ככה, לנסות להבקיע שערים". לסיכום, התייחס הבלם לרגע ההעפלה ואמר: "אני רוצה להודות לכולם, בגלל שידעתי שיום אחד כל מה שקורה עכשיו יתגשם".

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */