יום שישי, 05.07.2024 שעה 11:08

שחר צוברי ניצל מתאונה קשה באליפות אירופה

מזל גדול לשייט הישראלי כשגולש בריטי התנגש בו בעוצמה וגרם לפיצוץ גלשנו: "הוא ראה את המוות בעיניים". צוברי, שיצא עם מכות יבשות: "היה לי מזל"

|
שחר צוברי  (מערכת ONE)
שחר צוברי (מערכת ONE)

מזל גדול היה היום (חמישי) לשחר צוברי בשיוטי הגמר של אליפות אירופה בגלשני RSX הנערכת בטורקיה. במהלך השיוט השני התנגש בו בעוצמה רבה גולש בריטי שסיכן את חייו. כתוצאה מההתנגשות התפוצץ הגלשן של צוברי ויצא מכלל שימוש. שחר ספג מכות יבשות וניצל בנס. חברים למשלחת הישראלית סיפרו "שחר ראה את המוות בעיניים".

צוברי הסביר: "היתה רוח חזקה מאד ובמהלך השיוט השני, כשהייתי בסביבות המקום ה-15 הגיעה מסה גדולה של גולשים ואני הייתי במפנה ימני ואז גולש בריטי התנגש בי בעוצמה גבוהה מאד, ככל הנראה בשל אי הבנה. הוא היה אמור לפנות אבל ביצע פנייה ואז קרתה התקרית. בשל המהירות הגבוהה והרוחות החזקות היתה תאונה חזיתית מאד קשה ונשבר לי הגלשן. חטפתי מכות חזקות.  שחיתי במים, הגעתי לגלשן וראיתי שהוא מופצץ. הרגשתי כאבים ביד, לא יכולתי  לגלוש וחזרתי לחוף".

צוברי כאמור לא סיים את השיוט השני. למרות שסבל מכאבים, הוא השאיל גלשן מחבר איטלקי והצליח לסיים את השיוט השלישי של יום התחרויות עם כאבים ועם המקום ה-33. כרגע הוא מדורג 20 בכללי לפני הערעור שיגיש.

צוברי הוסיף: "ספגתי מכה יבשה וזה יעבור עם הזמן. אני מתכוון להגיש ערעור על השיוט ומקווה שיקבלו אותו. היה לי מזל גדול! בדרך כלל תאונות כאלה מסתיימות בשברים קשים".

הגולש נמרוד משיח סיים היום שלושה שיוטים במסגרת שיוטי הגמר של אליפות במקומות 2, 8 ו-11 ומדורג 9 בכללי עם 40 נקודות שליליות.

נמרוד משיח (מערכת ONE)
נמרוד משיח (מערכת ONE)
 

מעיין דוידוביץ, עלתה למקום השמיני וסיימה היום את 3 השיוטים במקומות 12, 11 ו-5 כשמאזנה 62 נקודות שליליות. מחר (יום שישי) יערכו 3 שיוטים נוספים במסגרת שיוטי הגמר ובשבת ייערך שיוט המדליות.

שחר טיבי, מהמרכז הימי אילת, בת 17, סיימה היום 4, 3 ו-1 ומדורגת ראשונה בקטגוריית הגיל עד 19. בקטגוריית הגיל עד 21 נוגה גלר סיימה היום 37, 43 ופסלה בשיוט השלישי. גלר מדורגת 36 כללי ומקום 6 בקטגוריית הגיל עד גיל 21.  עדי כהן יפה סיימה היום במקומות 45, 45, ו-41 ומדורגת 46 בכללי ו-11 בקטגוריית הגיל עד 21.  

הגולש בז בל פס זינק למקום השלישי באליפות אירופה לנוער לאחר שנהנה מיום  מצויין אותו סיים במקומות 3, 5 ו-2 שהעלו אותו למקום ה-3 בכללי.

עוד באליפות אירופה לנוער בגלשנים: יואב עומר טיפס למקום החמישי בכללי לאחר שסיים במקומות 7, 13, ו-9.  יעל פז שמר על מקומות ה-10 בכללי (10,12 ו-5 היום). טל צדוק מדורג 14 בכללי וסיים במקומות 11, 14 ו-19. גני צור ירד למקום ה-17 לאחר שהתמודד מול רוחות חזקות ומתחלפות שהקשו עליו מאד (24,21,25),  אופק אלימלך ירד למקום 23 (27,2323) .

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */