יום שישי, 05.07.2024 שעה 11:46

ישראל תפגוש את דנמרק, ג'וקיץ': יום חג לספורט

נב' העתודה בכדוריד תעמוד בפני מבחן רציני כשתארח ב-16:00 את האדומים-לבנים ברחובות במסגרת הכנותיה לאליפות אירופה. המאמן: "מצפה לאולם מלא"

|
הבר וג´וקיץ´ (איגוד הכדוריד, עמית שיסל)
הבר וג´וקיץ´ (איגוד הכדוריד, עמית שיסל)

נבחרת העתודה של ישראל בכדורדי ממשיכה להתכונן לקראת פתיחת אליפות אירופה ב-24 ביולי בלינץ, אוסטריה, ואחרי צמד הניצחונות במשחקי האימון על טורקיה באיסטנבול, תקיים היום (שישי) מפגש הכנה נוסף, כשתארח את דנמרק באולם הספורט החדש ברחובות (16:00). השתיים יקיימו משחק גם ביום ראשון ב-10:30 באולם הדר יוסף בתל אביב.

המפגש מול הדנים הוא בהחלט מבחן רציני בהכנה לאליפות אירופה עד גיל 20, כיוון שהם מדורגים כראש בית ב' ונחשבים למועמדים הבולטים לתואר, לאחר שחלק משחקניהם זכו לפני כשנה באליפות העולם עד גיל 19, כשגברו בגמר 26:32 על קרואטיה.

לאורחים יש לא מעט שחקנים מבטיחים: מגנוס לנדין, שחקן פינה שמאל, הוא אחיו של שוער ריין-נקר לוון הגרמנית ונבחרת דנמרק ניקלאס לאנדין, שזכה עם האדומים-לבנים באליפות אירופה בסרביה ב-2012.

השוער המצטיין של הנבחרת, סבסטיאן פראנדסן, מחוזר בידי ברצלונה, שכבר הציעה לו לשחק בקבוצת המילואים במטרה להיבחן ולהיות שוער בקבוצה הראשונה, אך הוא סירב וכנראה שבקרוב יגיע לאחד המועדונים הגדולים בעולם. 

הנבחרת בפעולה (איגוד הכדוריד, יועד כהן) (מערכת ONE)
שחקן הנבחרת בפעולה (איגוד הכדוריד, יועד כהן)
 

השניים הללו מצטרפים לשחקנה של אלופת דנמרק, קולדינג, לאסה אנדרסון, שנבחר לרוקי השנה בליגת האלופות, שקיבל מנוחה ושוחרר מהמסע כדי להקל על העומס שחווה בעונה שעברה.

הדנים גם הגיעו לישראל ללא מאמנם הראשי קלאוס האנסן, שנאלץ להישאר בארצו. ממוצע הגובה של האדומים-לבנים הוא 1.95 מ', ומדובר בנבחרת מנוסה מאוד עם למעלה- 20 משחקים בינלאומיים בממוצע לשחקן.

לאחר צמד המפגשים מול הדנים, ימשיכו שחקניו של דראגן ג'וקיץ' ושחר הבר את מסע ההכנה שלהם בגרמניה ב-11 וב-12 ביולי, כשיתארחו לצמד מפגשים מול הנבחרת המקומית, ששובה בראש בית ג' באליפות אירופה.

מגרמניה תמריא ישראל לסלובקיה, שם תסיים את משחקי ההכנה שלה בצמד מפגשים ב-20 וב-21 ביולי מול הנבחרת המקומית, ואז תמשיך ישירות לאליפות. משחק הפתיחה של הכחולים-לבנים יהיה ב-24 ביולי נגד נבחרת שבדיה, למחרת יפגשו השחקנים של ג'וקיץ' והבר את סלובניה, וביום ראשון ה-27 ביולי יסגרו את משחקיהם בשלב הבתים כשישחקו נגד הונגריה.

הדנים באימון (יגוד הכדוריד, שי סימון) (מערכת ONE)
הדנים באימון. "נהדר לארח מעצמה שכזו" (איגוד הכדוריד, שי סימון)
 

"אלופת עולם שמגיעה לישראל, זה יום חג לכל ענף ספורט", אמר ג'וקיץ', "אנחנו ממש שמחים לארח אותם, זה דבר ענק בשבילנו וזה עוזר לשחקנים להיכנס ל'מוד' לקראת אליפות אירופה. זו הכנה שמדמה קצת את מה שצפוי לנו מול שבדיה באליפות, אבל מדובר מבחינתנו בסופו של דבר בצעד השני בהכנה, כשאחרי זה נפגוש את גרמניה, שהיא עוד נבחרת מהטופ".

"אנחנו נבדוק ונתרגל את הדברים שאנחנו רוצים בשני משחקים מול הדנים, ואני אתן צ'אנס לכל שחקני הסגל כדי להוכיח את מקומם", הוסיף המאמן, "בכל אופן, זה רגע נהדר לכדוריד הישראלי לארח מעצמה שכזו, ואני מצפה שהאולם ברחובות יהיה מלא".   

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */