יום ראשון, 30.06.2024 שעה 11:01
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

שירצקי יצא נגד עופר עיני, אלי טביב וההתאחדות

בעלי ק"ש ירה במסע"ת של פתיחת העונה: "התנהלות עיני - שערוריה. לא חושב שהוא יהיה יו"ר ההתאחדות". על טביב: "לא יכול להיות בעלים עם עבר פלילי"

|
שירצקי. תקף את לוזון וההתאחדות (מערכת ONE)
שירצקי. תקף את לוזון וההתאחדות (מערכת ONE)

מחזיקת גביע המדינה, עירוני קריית שמונה, פתחה הערב (ראשון) באופן רשמי את הכנותיה לקראת העונה הקרובה במסיבת עיתונאים ממחנה האימונים בקיסריה ומי שגנב את ההצגה היה בעלי הקבוצה, איזי שירצקי שירה לכל עבר ותקף את יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, עופר עיני, את ניהול הקבוצות ואת אלי טביב. גם על ק"ש דובר אבל קשה להאמין שזה מה שנזכור ממסיבת העיתונאים הלא שיגרתית. 

בעלי הקבוצה, איזי שירצקי פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "אחרי שעשינו עונה טובה וזכינו בגביע תוך כדי הצגת כדורגל טוב, החלטנו שלא נקנה הרבה שחקנים חדשים ולא נעשה רכש מסיבי. אני חושב ששיחקנו בשנה הקודמת את הכדורגל הטוב ביותר שלנו בארבע השנים האחרונות".

"התקציב שלנו נשאר אותו תקציב כי לא הייתי יכול לחרוג ממנו. התקציב הוא 24 מיליון ש"ח. במהלך הפגרה היו לנו מספר הצעות על אחמד עאבד שהציעו לנו 800 אלף יורו, ועל דוד מנגה גם כן פנו אלינו אבל רצינו להשאיר את הסגל שהיה לנו בעונה הקודמת. אני מביא כמעט בכל עונה מעל 15 מליון ש"ח. ההוצאות שלי תמיד גבוהות בהרבה מההכנסות. בבנית התקציב אני לא חושב על אירופה".

"ויתרנו לצערנו על מתן אוחיון, אך ורק בגלל תקציב. הוא גם שחקן טוב וגם בן אדם טוב ולצערי הוא לא בקבוצה שלנו. הבאנו במקומו את פינאס טוברנו, המגן של מכבי נתניה שאנחנו מכירים אותו כבר כמה שנים טובות ובנוסף צירפנו מספר שחקנים צעירים ושחקני בית".

"אנחנו העיר הכי קטנה בליגה העליונה וגם בליגות הנוער. זה קשה מאוד להתחרות בקבוצות הגדולות אבל גם הנערים שלנו נשארו בצמרת. להגיע לאיפה שהגענו ולשמור עליו זה קשה".

שירצקי: "השנה החלטנו לעשות חופש"

בעלי ק"ש הסביר על המטרות של הקבוצה לעונה הקרובה: "המטרה שלנו באירופה היא להגיע לשלב הבתים. גם בארץ השנה תיהיה תחרות קשה מאוד ובשלב הראשון אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף העליון. כל הקבוצות התחזקו מאוד. ברור שכל קבוצה רוצה להגיע למקום הראשון, אבל צריך להיות מציאותיים. אני מאמין שנגיע לפלייאוף העליון ונישאר בצמרת. אני מקווה שנצליח לעשות גם יותר מזה".

שירצקי סיפר גם על החוב של הפועל ת"א: "הפועל ת"א עשו איתי הסכם והם אמורים להביא לי כסף עד ל-1 ביולי. הפועל תל אביב חייבת לשלם לי את הפרש הסכום על דני עמוס כחלק מההסכם בינינו. אם הם לא ישלמו לי בזמן, הם לא ישחקו באירופה".

"ההתנהלות של עיני היא שערוריה, לא חושב שהוא לא יהיה היו"ר"
בהמשך מסיבת העיתונאים, התייחס שירצקי למועמדות של עופר עיני לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "ההתנהלות של עופר עיני היא שערוריה ואני חושב שהוא לא יהיה יו"ר ההתאחדות. מעולם לא נפגשנו או דיברנו באופן אישי. ההתנהלות של עיני לא הגיונית. אפילו השרה לימור לבנת אמרה בזמנו - חבר'ה בואו נעזוב את המרכזים. יכול להיות שעיני גאון, אבל אי אפשר לתת לכל אחד לעשות מה שהוא רוצה. הזיקה של לוזון היא אפסית לעומת של עיני. אני בכלל לא מבין איך הגיעו למינוי שלו. ואיך שרת הספורט לא מתערבת".

איזי שירצקי (רדאד ג´בארה)
איזי שירצקי. "ההתנהלות של עיני היא שערוריה" (רדאד ג´בארה)
 

"מאחל ללוזון עוד שנים באירופה, שיעזוב לנו את ההתאחדות"
גם על ההתאחדות לכדורגל שירצקי לא חסך ביקורות: "ההתנהלות שלנו כמדינה לא נכונה ובגלל זה אנחנו לא מגיעים למונדיאל. להגיד שעמדנו במשימה וסיימנו במקום השלישי זה לא פיתרון. ניהול נכון יביא אותנו למונדיאל ונבחרות כמו קוסטה ריקה הן רק דוגמה לכך. כל הסיפורים על הכושר שלנו ושאנחנו לא מסוגלים לעשות את זה, זה שטויות שאני לא יודע מאיפה המציאו אותם".

"אפשר לנצח גם את בלגיה ובוסניה. הכל שאלה של איך ההתאחדות לכדורגל מתנהלת. ההתאחדות חייבת לי עוד משנה שעברה שלושה מיליון שקלים. אני אפילו לא זוכר על מה מגיע לי. אבל השנה אני אקבל רק את הכסף של שנה שעברה וככה זה מתנהל כל פעם".

"אבי לוזון עושה עבודה מדהימה באירופה ואני מאחל לו שיימשיך שם עוד הרבה שנים אבל את ההתאחדות צריך לנהל אחרת. לא הגיוני שאני עד היום לא יודע כמה כסף מגיע לי על הגביע ולא קיבלתי אגורה".

אבי לוזון ביציע (חגי ניזרי)
אבי לוזון. "לוזון עושה עבודה טובה באירופה, שיעזוב לנו את ההתאחדות" (חגי ניזרי)
 

"במשך 15 שנה לא רציתי להיות במזכירות של ההתאחדות לכדורגל כמו יעקב שחר. אולי הגיע הזמן שאנשים אחרים ישבו שם וינהלו את הדברים. אבי לוזון עושה עבודה מדהימה באירופה וזה דבר חשוב גם עבורו וגם לנו, אבל את ההתאחדות לכדורגל שיעזבו לנו. אמרתי ללוזון לפני שנה: תן לי את הנבחרת ונגיע למונדיאל או ליורו".

"לא יכול להיות שיש בנבחרת שני שחקנים (טל בן חיים ויוסי בניון) שלא מדברים. לא יכול להיות דבר כזה. אין סיבה שלישראל לא יהיה את הכושר הבסיסי להגיע למונדיאל. כדורגל זה לא רק כדורגל. צריך טכניקה, אישיות, התנהגות טובה. לא יכול ששחקן שאין לו את הדברים האלה יגיע לנבחרת".

"המנהלת עובדת בצורה מצויינת אבל אין לה שום קשר לנבחרות. לא יכול להיות ש-"עוגת הכסף" שיש בהתאחדות מתחלקת באופן לא שווה בין הקבוצות."

"אם אלי טביב יורשע הוא לא יוכל להישאר בכדורגל"
שירצקי המשיך לירות וגם בעלי בית"ר ירושלים, אלי טביב ויתר בעלי הקבוצות בארץ לא זכו לחסדים: "אני מקווה שטביב יזכה בעירעור שלו אבל אם הוא לא יזכה, לא יכול להיות שהוא ימשיך להיות בעלים של קבוצת כדורגל. לא יכול להיות דבר כזה ולא משנה מי הבן אדם. אני מקווה שהוא באמת יצא מזה. אם בסוף יהיה לו עבר פלילי הוא לא צריך להמשיך בכדורגל. אנחנו צריכים לנקות את הכדורגל כדי להתקדם". 

"בעלי קבוצות לא יכולים להתלונן על הכדורגל ולהתנהג איך שרוצים. כדי לקדם את הכדורגל אנחנו צריכים להתנהל בהתאם. מה שעשינו בקריית שמונה בשנים האחורונות זה יותר קשה מלהגיע למונדיאל אבל עשינו את זה. עשינו את זה בשקט וידענו להתנהל".

אלי טביב (משה חרמון)
אלי טביב. "אם יורשע לא יוכל להישאר בכדורגל" (משה חרמון)
 

"לא יכול להיות שכמעט 30% מבעלי הקבוצות לא ישלמו משכורות לשחקנים שלהם. אין דבר כזה שאני אבטיח לשחקן שלי כסף ולא אשלם לו. גם לשחקנים עצמם יש התחייבות וגם הם צריכים את הכסף שהובטח להם. אני לא יכול לבקש מאף אחד שום דבר שאני לא דורש מעצמי", המשיך שירצקי.

בכר: "עברנו קיץ שקט וזה יתרון". צדק: "שמח להישאר"
וגם לק"ש היה חלק במסיבת העיתונאים כשמאמן הקבוצה, ברק בכר אמר: "שמח להתחיל שנה שלישית ונוספת במועדון. שמח שלקחתי חלק בכל ההישגים הגדולים של הקבוצה בשנים האחרונות".

"השארנו את רוב הסגל השנה ועברנו קיץ מאוד שקט. לדעתי זה יתרון מאוד גדול. מצד שני, אמר לי גם אחד השחקנים שבגלל ההישגים שלנו בעבר יש מאיתנו ציפיות גדולות יותר השנה. השחקנים יודעים שצריך להתקדם עוד ולשאוף שנמשיך להגיע להישגים. מאוד מחמיא לנו כמועדון ששחקנים רוצים לשחק פה".

ברק בכר.  (מערכת ONE)
גם ברק בכר נכח במסיבת העיתונאים הצבעונית (מערכת ONE)
 

קפטן הקבוצה, שיר צדק הוסיף: "קודם כל אני שמח לפתוח עונה נוספת בקריית שמונה. מבחינתי הקיץ הזה היה סאגה בלתי נגמרת. דיברתי עם איזי במשך הפגרה וסיכמנו שאם לא תגיע הצעה כלכלית טובה אז אשאר בקריית שמונה. בוא נגיד שמקרה גולסה לא יקרה בקבוצה הזאת".

אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
ישלם על זה? מולר הפגיז את המסך החדשני
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */