יום ראשון, 30.06.2024 שעה 11:21

ואן פרסי וקאוט יפתחו בהולנד, ג'יו ב-11 מנגד

חלוץ האוראנג' יחזור להרכב בשמינית הגמר מול מקסיקו ב-19:00, גם חלוץ פנר ב-11. דוס סנטוס ולאיון בהרכב של מיגל הררה. דברו בטריבונה של ווינר

|
ואן פרסי וסניידר. מתכוננים למשחק (רויטרס)
ואן פרסי וסניידר. מתכוננים למשחק (רויטרס)

משחקי שמינית הגמר במונדיאל החלו בצורה חלומית אמש (שבת) כשנבחרת ברזיל שרדה את היריבה הקשוחה מצ'ילה, בזכות ניצחון בפנדלים והעפילה לרבע הגמר ומיד אחר כך קולומביה הציגה עוד משחק לפנתיאון כשגברה 0:2 על אורוגוואי בהצגה של חמאס רודריגס הנהדר ויימשכו הערב עם עוד שני משחקים.

נבחרת הולנד עלתה לשלב 16 האחרונות מראשות בית ב', עם תצוגות נהדרות כמו ה-1:5 על אלופת העולם היוצאת, ספרד. האורנג' ניצחו 2:3 בשלב המוקדם את אוסטרליה, 0:2 את צ'ילה וסיימו את הבית עם מלוא הנקודות.

ההולנדים ייגשו הערב ב-19:00 את נבחרת מקסיקו החזקה שהצליחה לעלות מהמקום השני בבית א', עם ניצחון 0:1 על קמרון, תיקו מאופס עם ברזיל וניצחון נוסף, 1:3 על קרואטיה.

לכתומים שייעלו לדשא באצטדיון אסטדיו קסטלאו שבפורטלזה יש חששות כבדים לפני המשחק. כ-30,000 אוהדים מקסיקנים צפויים להגיע לאצטדיון מול 3,000 הולנדים בלבד. בנוסף, מזג האוויר החם בעיר שמגיע עד 30 מעלות ו-80 אחוזי לחות, השאירו את ראשי הנבחרת של לואיס ואן חאל טרודים לקראת המשחק.

כשעה וחצי לפני המשחק פורסמו ההרכבים, כאשר ואן החל המשיך עם השלישייה המובילה שלו בהולנד: אריאן רובן, ווסלי סניידר ו-ואן פרסי, אליהם הצטרף דירק קאוט וג'יורג'יניו ווינאלדום ההתקפיים. משלימים את ההרכב: יספר סילאסן, רון פלאר, סטפן דה פריי, דיילי בלינד, נייג'ל דה יונג ופול פרהאח.

והנה ההרכב של מקסיקו: גיז'רמו אוצ'ואה, פול אגילאר, פרנסיסקו רודריגס, הקטור מורנו, רפאל מרקס, קרלוס סלסידו, מיגל לאיון, אנדרס גוורדאדו, הקטור הררה, ג'ובאני דוס סנטוס ואוריבה פראלטה.

 
 

ואן חאל עצמו כמובן מודע גם כן לתנאי מזג האוויר הקשים ואמר לקראת ההתמודדות: "הגעתי לפורטלזה לפני שנה ואז מזג האוויר היה חם וגרוע אפילו יותר מעכשיו. הלחות הגבוהה היא בעיה ובוודאי ותהיה לה השפעה על הקצב במשחק", פתח המאמן המנוסה.

"בגלל התנאים הקשים שצפויים לנו, השתדלנו להכשיר כמה שאפשר את הסגל שלנו, כדי שהשחקנים יגיעו למשחק במצב הטוב ביותר. כמובן שמזג האוויר ישפיע גם על מקסיקו, למרות שהם רגילים לזה וערוכים טוב יותר מאיתנו", המשיך ואן חאל.

העיתונאית הסקסית מצ'ילה

הטמפרטורות בפורטלזה נעה בשבועות האחורנים בין 25-30 מעלות, ממוצע גבוה יותר מאשר בריו דה ז'נרו, העיר שההולנדים ביססו את המחנה שלהם. גם בסאו פאולו ובפורטו אלגרה שהכתומים שיחקו בהן את שני המשחקים האחרונים בשלב הבתים, מזג האוויר היה נוח יותר.

"כמובן שחם כאן, חם מאוד", אמר קשר האורנג', לירוי פר והמשיך: "הרבה יותר חם כאן מאשר בריו וביתר הערים ששיחקנו בהן אבל גם הקבוצות היריבות מושפעות מזה. סך הכל, אנחנו מרגישים טוב ומרגישים שאנחנו מוכנים היטב למשחק", סיכם פר. 

ואן פרסי ורובן באימון (רויטרס)
ואן פרסי ורובן באימון (רויטרס)
 
אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
ישלם על זה? מולר הפגיז את המסך החדשני
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */