יום שני, 01.07.2024 שעה 08:35
ליגת העל 24-25
00-00בית"ר ירושלים1
00-00בני סכנין2
00-00הפועל ב"ש3
00-00הפועל חדרה4
00-00הפועל חיפה5
00-00מ.ס אשדוד6
00-00מכבי בני ריינה7
00-00מכבי חיפה8
00-00מכבי נתניה9
00-00מכבי פ"ת10
00-00מכבי ת"א11
00-00עירוני ק"ש12
00-00עירוני טבריה13
00-00הפועל ירושלים14
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי נתניה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • עירוני טבריה
  • בית"ר ירושלים
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מ.ס אשדוד
  • עירוני ק"ש
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ב"ש
  • בני סכנין
  • שבת, 24/08, 00:00
  • מכבי פ"ת
  • מכבי ת"א
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל ירושלים
  • הפועל חדרה
  • שבת, 24/08, 00:00
  • הפועל חיפה

הפ' חיפה תשחק בעכו, רוצה לארח גם בסמי עופר

האדומים תקפו: "שכחו שהאצטדיון נבנה לשתי הקבוצות". בעירייה עקצו בתגובה: "נקווה שההנהלה לא תהיה חתומה על העלמת המועדון". אוסטיינד חתם

|
יואב כץ. היכן האדומים ישחקו בסוף? (שי לוי)
יואב כץ. היכן האדומים ישחקו בסוף? (שי לוי)

הפועל חיפה חתמה היום (חמישי) עם החברה הכלכלית בעכו על כך שהיא תשחק בעונה הקרובה באצטדיון טוטו שבעיר. בחברה הכלכלית אישרו את הידיעה.

יואב כץ אמר עוד לפני ההחלטה: "כחיפאי אני הראשון שרוצה לשחק בסמי עופר בחיפה. לא בעכו ולא בשום מגרש אחר. הבעיה היא שלא משאירים לנו הרבה ברירות. אנשים צריכים להבין שעלויות האבטחה בסמי עופר מכבידות על התקציב שלנו וגורעות מהתקציב לא פחות משניים - שלושה מיליון שקלים בשנה. מדובר בסכום גבוה מדי".

"לא אתאבד כלכלית לשחק בסמי עופר. אני קורא לעייריה לעזור להפועל חיפה למצוא גוף שיעזור לנו כדי שנוכל לכלכל את העלויות שגם כך כבדות. אין סיבה בעולם שהעייריה לא תעזור לנו למצוא ספונסר שיתמוך בנו. עד עכשיו אני לא רואה שום עזרה מאף גורם וכל הנטל הכספי עלי", המשיך הבעלים.

על השאלה היכן תשחק הקבוצה בעונה הקרובה אמר כץ: "כרגע אין מנוס מלבקש מההתאחדות לשחק במשחקים גדולים בסמי עופר ובמשחקים פחות אטרקטיבים לשחק בעכו. יש בעונה שבעה עד שמונה משחקים מושכי קהל ויהיה נכון לאפשר לנו לשחק בסמי עופר. אני מקווה מאוד שההתאחדות תאשר לנו את הבקשה", סיכם את דבריו. 

בהתאחדות לכדורגל הבהירו שהמדיניות המקובלת לגבי כל קבוצות ליגת העל היא שקבוצה בוחרת לשחק במגרש אחד ולא רשאית לשחק במהלך עונה בשני מגרשים שונים.

אצטדיון סמי עופר (עמית מצפה)
אצטדיון סמי עופר (עמית מצפה)
 

הבעיות של האדומים מהכרמל מתברר אינן מסתכמות רק במגרש המשחקים אלא בעיקר במגרש האימונים של הקבוצה הבוגרת וקבוצות מחלקות הנוער. המגרש בקריית חיים לא קיבל אישור ואי אפשר לשחק עליו עד אשר הפועל חיפה תחבר את מערכת הביוב של האצטדיון למערכת הביוב המרכזית של במתחם האימונים.

מעיריית חיפה נמסר בתגובה: "סמי עופר הוא האצטדיון הלאומי בשנים הקרובות, היכל תרבות מהמפוארים באירופה ומשכנה של מכבי חיפה המקימה בין השאר מוזיאון היסטוריית הקבוצה והכדורגל, משרדי ענק ובית חולים לספורטאים. לצערנו מסתמן שכל זה יימנע מאוהדי הפועל חיפה המסורים והאהובים.נקווה בשביל העיר חיפה שהנהלת הפועל חיפה הנוכחית לא תהיה חתומה על העלמת הקבוצה מדפי ההיסטוריה".

״סמי עופר הוא האצטדיון הלאומי בשנים הקרובות, היכל תרבות מהמפוארים באירופה ומשכנה של מכבי חיפה המקימה בין השאר מוזיאון היסטוריית הקבוצה והכדורגל, משרדי ענק ובית חולים לספורטאים. לצערנו מסתמן שכל זה יימנע מאוהדי הפועל חיפה המסורים והאהובים. נדגיש כאן בפניהם, מחיר סמי עופר שהוגש ליואב כץ היה זהה לקרית אליעזר כפי שאושר ע"י אנשי הפועל חיפה בשידור, כאן באתר וואן לפני כמה ימים.

בעירייה תקפו את ההחלטה של יואב כץ והבהירו: "טענות האבטחה והמשטרה אינם באחריות העירייה כלל וכלל. יחד עם זאת הוצע ליואב כץ להפגש בצוותא עם ראש העיר, יונה יהב ומפקד המשטרה על מנת להתאים את האצטדיון לסדר הגודל של הפועל חיפה. בקשה זו נענתה על ידי כץ אפס פעמים, על פי המשטרה הוא מעולם לא נפגש עם גורמי אבטחה מוסמכים. צר לנו על אוהדי הפועל חיפה, לא מגיע להם לסבול בעקבות קפריזות אישיות של אדם בודד".

בהפועל חיפה הגיבו לדברים הקשים שנאמרו בעיריית חיפה לאחר ההחלטה והוסיפו: "לצערנו הרב אין באפשרות המועדון לשאת בעלויות הכלכליות העצומות של השימוש בסמי עופר, ולכן פנינו לקבל אישור לאחר בשני המגרשים".

במועדון החליטו לתקוף את העירייה: "עיריית חיפה הקימה פרויקט מגלומני כביכול לטובתן של קבוצות הכדורגל בעיר, אלא שבפועל הפרויקט הכניס את המועדון למציאות לא הגיונית לפיה קרוב לשליש מתקציב הקבוצה יופנה לשימוש באצטדיון".

אצטדיון סמי עופר (עמית מצפה)
אצטדיון סמי עופר (עמית מצפה)
 

במועדון פנו והסבירו את ההחלטה לאוהדים: "במציאות שנוצרה וללא תמיכה, אין מנוס אלא לקבל את ההחלטה הלא פשוטה הזו, אנו מאמינים כי קהל האוהדים הנאמן שלנו יקבל בהבנה את ההחלטה וימשיך ללוות את הקבוצה בכול אצטדיון"

בצד האדום של העיר קיימות טענות קשות ואפילו חדש לאפלייה: "העירייה השקיעה מאות מיליוני דולרים, אך לא טרחה להשקיע אפילו מיליון אחד בעזרה לקבוצות הכדורגל בעיר, הם שכחו שהוא נבנה עבור שתי הקבוצות".

יואב כץ (עמית מצפה)
יואב כץ. יצליח לארח בשני אצטדיונים? (עמית מצפה)
 

הקבוצה של יואב כץ אינה סותמת את הגולל על אפשרות להגיע להבנות עם העירייה וסיכמה: "אנחנו מבקשים מעיריית חיפה לשנות את עמדתה כדי שיהיה ניתן לשחק בסמי עופר".

בד בבד, אור אוסטיינד חתם על חוזה לעונה נוספת במועדון בתום מו"מ שנמשך בשבועות האחרונים.

אסור לפספס
נגןמסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
נגןניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
ניימאר: "ויניסיוס הכי מכוער ששיחק איתי"
נגןחתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
חתך את כדור היורו בכדי למצוא את החיישן
נגןמולר נשאר מולר: בועט במסך הגבוה באצטדיון
ישלם על זה? מולר הפגיז את המסך החדשני
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */