יום שישי, 05.07.2024 שעה 11:10

נדאל, פדרר, ואורינקה וראוניץ' עלו לסיבוב השני

וימבלדון: אין הפתעות בסיבוב הראשון. הספרדי שאיבד מערכה ישחק מול רוסול שהדיח אותו לפני שנתיים. גם נישקורי ויאנוביץ' עלו. נשים: ינקוביץ' הודחה

|
נדאל חוגג עלייה לסיבוב השני (רויטרס)
נדאל חוגג עלייה לסיבוב השני (רויטרס)

רפאל נדאל, הראשון בעולם, שבשנתיים האחרונות עף בסיבובים הראשונים, מצא עצמו בפיגור 6:4 מול מרטין קליז'אן הסלובני העוצמתי במערכה הראשונה. הפנים של דוד טוני היו מודאגות מאוד ותסריט השנתיים האחרונות נראה באופק, אבל נדאל השיג שבירה ל-2:4 במערכה השנייה ומאז השתלט על המשחק, השלים 3:6. 3:6 ו-3:6 ועלה לסיבוב השני שם יפגוש בלא אחר מאשר לוקס רוסול הצ'כי שהעיף אותו לפני שנתיים. יהיה מעניין ללא ספק.

רוג'ר פדרר, שזכה בווימבלדון שבע פעמים ובגיל 32 שואף לעשות זאת בפעם השמינית, פתח היום (שלישי) את המסע לתואר בטיול קליל מול האיטלקי פאבלו לורנצי, בניצחון 1:6, 1:6 ו-3:6. סטן ואורינקה פתח אף הוא עם ניצחון קל מהצפוי מול ג'ו סוזה מפורטוגל, 3:6, 4:6 ו-3:6. ואורינקה יפגוש בסיבוב השני את יון סון לו מטאיוואן, בעוד פדרר יפגוש בסיבוב השני את ז'יל מולר מלוקסמבורג, שניצח את ז'וליאן בנהטו הצרפתי, 4:6, 6:7 ו-6:7.

המדורג שמיני, מילוש ראוניץ הקנדי, עבר ללא קושי עם 2:6, 4:6 ו-4:6 את מתיו אבדן האוסטרלי. רישאר גסקה (13) התקשה אך עבר ב-5 מערכות את ג'ימס דוקרות' האוסטרלי 7:6, 3:6, 6:3, 1:6 ו-0:6. גם יריבו הבא יהיה אוסטרלי צעיר, ניק קיוריגרוס בן ה-19. ג'ון איסנר מארה"ב המדורג תשיעי, גבר על הבריטי דניאל סמטרסט, 5:7, 4:6 ו-3:6 וישחק מול ירקו נימניין מפינלנד.

פדרר מאושר לאחר הניצחון (רויטרס)
פדרר מאושר לאחר הניצחון (רויטרס)
 

יז'י יאנוביץ' מפולין שהגיע בשנה שעברה עד חצי הגמר, עבד קשה מאוד כדי לשרוד את הסיבוב הראשון. יאנוביץ' ניצח בחמש מערכות את סמדב דברמן ההודי, 6:4, 3:6, 3:6, 6:3 ו-3:6. יאנוביץ' ישחק בסיבוב השני מול אלוף העבר ליטון יואיט האוסטרלי, שנלחם כמו תמיד וניצח 2:6, 7:6, 1:6 ו-4:6 פולני אחר, מישל פריזז'אני. המדורג 10, קאי נישיקורי היפני, גבר על קני דה שיפר הצרפתי, 4:6, 6:7 ו-5:7. יריבו הבא של נישיקורי יהיה דניס קודלה מארה"ב.

בתוך כך, ג'ו וילפריד טסונגה הצרפתי השלים את המשחקון שחסר לו כדי לחתום את הניצחון שלו על יורגן מלצר האוסטרי, שכבר הוליך אתמול 1:2 במערכות, אך צפה בטסונגה חוזר ומשלים 1:6, 6:3, 6:3, 2:6 ו-4:6. בהמשך טסונגה יפגוש בסאם קווארי מארה"ב.

נישיקורי (רויטרס)
נישיקורי. ניצח גם הוא בדרך לשלב הבא (רויטרס)
 

שראפובה וסרינה טיילו לסיבוב השני, ינקוביץ' הודחה
המדורגת ראשונה בעולם סרינה וויליאמס, מחפשת זכייה שישית בטורניר וגברה בקלות על אנה טטאשווילי (שהפכה לאחרונה לאמריקאית), 1:6 ו-2:6. יריבתה הצפויה של סרינה בשמינית הגמר, יוג'יני בושאר הקנדית (13), עבדה קשה בדרך לניצחון 5:7 ו-5:7 על דניאלה הנטוחובה הוותיקה.

ההפתעה הגדולה של טורניר הנשים עד כה, הגיעה מכיוונה של שקאיה קנאפי האסטונית, שהדיחה בקלות את המדורגת שביעית בעולם, ילנה ינקוביץ' הסרבית, עם 3:6 ו-2:6. בלינדה בנצ'יץ בת ה-17 משווייץ, גברה על מגדלנה ריבריקובה הסלובקית 6:2, 3:6 ו-3:6 ותשחק מול בת עשרה נוספת, ויקטוריה דובאל האמריקאית, שהדיחה את המדורגת 29, סורנה קריסטיאה מרומניה, 4:6, 6:3 ו-1:6.

סרינה וויליאמס חוגגת (רויטרס)
סרינה וויליאמס חוגגת (רויטרס)
 

המדורגת חמישית ואלופת 2004, מריה שראפובה, הביסה בלי רחמים את סמנתה מארי הבריטית 1:6 ו-0:6 ותפגוש בטמיאה בז'ינסקי השוויצרית. אנג'ליקה קרבר הגרמניה (9) גברה 2:6 ו-4:6 על אורסולה רדוונסקה ותשחק מול התר ווטסון הבריטית שניצחה את אילה טולימאנוביץ הקרואטית, עוד אחת ממפתיעות הרולאן גארוס שעפה בסיבוב הראשון עם 3:6 ו-2:6.

ההפתעה נוספת (לפחות על הנייר) התרחשה כאשר קרולין גארסיה הצרפתייה הדיחה את שרה אראני האיטלקייה עם 6:2, 6:7 ו-5:7. אראני החמיצה נקודת משחק במערכה השנייה ואף חזרה מפיגור 5:2 במערכה השלישית, אך גארסיה שברה ל-5:6 וניצחה. הצרפתייה תפגוש בווארבה לאפצ'נקו מארה"ב, ששלחה הביתה במפתיע את מי שמתמחה על דשא, צבטנה פירונקובה מבולגריה, עם 7:6, 2:6 ו-2:6.

סימונה האלפ מרומניה, השלישית בעולם, לא התרגשה מהמעבר לדשא אחרי ההצלחה הגדולה שלה ברולאן גארוס והביסה 2:6 ו-2:6 את טליאנה פררה מברזיל. לסיה צ'ורנקו מאוקראינה תחכה לה בסיבוב השני.
 

שראפובה שולחת נשיקות (רויטרס)
שראפובה שולחת נשיקות (רויטרס)
 

המדורגת רביעית אגה רדוונסקה, הביסה את אדריאה מיטו מרומניה עם 2:6 ו-1:6. כזכור, בשנתיים האחרונות רדוונסקה הגיע לגמר ולחצי הגמר. אנדריאה פטקוביץ הגרמנייה (20) ניצחה 1:6 ו-4:6 את קטריזינה פיטר מפולין. אליז קורנה (25) ניצחה את אנה שמידולבה מסלובקיה (שהדיחה את ונוס בפאריס), 6:4, 4:6 ו-2:6.

מישל לרשר דה בריטו מפורטוגל עלתה מן המוקדמות והדיחה בסיבוב הראשון את סבטלנה קוזנצובה (28) עם 6:3, 3:6 ו-1:6. בשנה שעברה העיפה דה בריטו את שראפובה. אנה איבנוביץ' הסרבית (11) גברה על פרנצ'סקה סקיאבונה מאיטליה 6:7 ו-4:6. ז'י ז'אנג הסינית תשחק מולה בסיבוב השני.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */