יום שישי, 05.07.2024 שעה 11:00

סלע, פאר וגלושקו הודחו בסיבוב הראשון בווימבלדון

שלושת הישראלים סיימו את דרכם כבר ביום השני. סלע הפסיד 6:4, 6:4 ו-6:4 לקוקושקין, פאר נכנעה 6:3 ו-6:0 לווזניאקי, גלושקו ספגה 6:2 ו-6:1 מליזיקי

|
דודי סלע (GettyImages)
דודי סלע (GettyImages)

שלושת הטניסאים הבכירים של ישראל, דודי סלע, שחר פאר ויוליה גלושקו הודחו היום (שלישי) כבר בסיבוב הראשון של טורניר ווימבלדון; זאת השורה התחתונה של היום השני של הטורניר, שהיה מאכזב מאוד מהצד הישראלי.

דודי סלע, ששיחק לאחר ששתי הטניסאיות הישראליות הודחו, הפסיד 6:4, 6:4 ו-6:4 למיכאל קוקושקין הקזחי; הישראלי נשבר כבר במשחקון הראשון של המשחק, לא ניצל 6 נקודות שבירה במהלך המערכה והפסיד בה.

במערכה השנייה הסיפור היה דומה יחסית; הפעם אמנם סלע ניצח במשחקון ההגשה הראשון שלו במערכה, אך במשחקון השביעי הוא נשבר והקזחי חגג כל הדרך לניצחון 4:6 בדיוק כמו במערכה הקודמת.

במערכה השלישית קוקושקין שבר את סלע כבר במשחקון השלישי ועלה ל-1:2, אך הישראלי הגיב מיד בשבירה משלו ואיזן ל-2:2. במשחקון התשיעי השיג הקזחי שבירה, עלה ל-4:5, הגיש לניצחון במשחק, וניצח 4:6 במערכה השלישית ובמשחק כולו.

ההגרלה הלא פשוטה שקיבלה יוליה גלושקו, שהפגינה יכולת טובה ברולאן גארוס, עלתה לה בהדחה כבר בסיבוב הראשון של הטורניר. הטניסאית הישראלית הפסידה 6:2 ו-6:1 לסבין ליזיקי הגרמניה שמדורגת במקום ה-19 בטורניר.

הישראלית נשברה כבר במשחקון הראשון שלה, בדומה למה שקרה לה ברולאן גארוס מול שרה אראני. במשחקון ההגשה הבא שלה שמרה גלושקו על ההגשה, אך בזה שלאחריו נשברה ופיגרה כבר 4:1. במשחקון השישי גלושקו שברה וצימקה ל-4:2, אך לא יכלה יותר מזה וליזיקי ניצחה בקלילות 2:6.

במערכה השנייה הסיפור היה דומה למה שקרה בראשונה; גלושקו התקשתה להתמודד עם הגרמניה הנהדרת ונשברה כבר במשחקון הראשון. גלושקו הצליחה לזכות במשחקון אחד בלבד, והפסידה 6:1 במערכה השנייה.

פאר (רויטרס)
פאר. הפסידה ליריבה טובה ממנה (רויטרס)
 

שחר פאר המשיכה את המשחק מאתמול שנדחה בעקבות הגשם, אשר הופסק במצב של 3:6 ו-0:2 לזכות קרולין ווזניאקי; פאר נשברה כבר בפתיחה, לא הצליחה לזכות במשחקון אחד במהלך המערכה והפסידה בסיום 6:3 ו-6:0 לדנית.

דודי סלע הודח לאחר שהפסיד 6:4, 6:4 ו-6:4 למיכאל קוקושקין
הישראלי פתח את המשחק עם ווינר, אך המשיך לא טוב ונשבר כבר במשחקון הראשון. למרות זאת, סלע הצליח להשיג נקודת שבירה במשחקון השני, אך הקזחי שמר על ההגשה ועלה ל-0:2. סלע הצליח להתאושש במשחקון השלישי, שמר על ההגשות וצימק ל-1:2, הרבה בזכות החטאות בלתי מחוייבות של קוקושקין.

במשחקון הרביעי, הקזחי הצליח לשמור על ההגשות שלו, בעזרת טעויות בלתי מחוייבות של הישראלי. בשני המשחקונים הבאים כל אחד שמר על ההגשות שלו. במשחקון השביעי זכינו לדרמה, כשסלע פיגור 40:15, אך הציל שתי נקודות שבירה, וגם עלה ליתרון.פעמיים והצליח לשמור על ההגשה ולצמק ל-4:3.

במשחקון השמיני דודי סלע היה קרוב להשיג שבירה, כשהוליך 15:40, אך הקזחי הצליח לשמור על ההגשות ועלה ל-3:5. במשחקון הבא סלע הצליח לנצח בקלילות בעזרת מספר ווינרים נהדרים. במשחקון העשירי סלע הצליח להשיג נקודת שבירה, אך לא ניצל אותה והפסיד את המערכה 6:4.

להבדיל מהמערכה הראשונה, בה נשבר במשחקון הראשון, הפעם סלע שמר על ההגשות שלו ועלה ל-0:1. הקזחי הצליח לשמור גם הוא על ההגשות ואיזן ל-1:1; סלע לא הסתבך במשחקון השלישי, ניצח ועלה ל-1:2. הקזחי פיגר כבר 0:30 במשחקון הרביעי, אך הצליח לחזור עם 3 ווינרים והשווה ל-2:2.

דודי סלע (GettyImages)
דודי סלע. הודח כבר בסיבוב הראשון (GettyImages)
 

דודי סלע המשיך את המסורת במערכה הזאת ושמר גם הוא על משחקון ההגשה. הקזחי שמר על ההגשות שלו במשחקון השביעי ושבר במשחקון השביעי את סלע ועלה ל-3:4. שני השחקנים המשיכו לשמור על ההגשות שלהם ולבסוף הקזחי ניצח 4:6 גם את המערכה השנייה.

דודי סלע פתח היטב את המערכה השלישית, ניצח את המשחקון הראשון על האפס את הקזחי ועלה ל-0:1. אלא שההמשך לא היה טוב בכלל מבחינת סלע. הקזחי שמר על ההגשות שלו וגם שבר את הישראלי בדרך ל-1:2.

כשנראה שהעסק גמור, דודי הצליח להתעורר ושבר בחזרה בדרך ל-2:2. סלע המשיך את המומנטום וניצח גם את משחקון ההגשה שלו בדרך ל-2:3. שני השחקנים המשיכו לשמור על ההגשות שלהם וסלע עלה ל-3:4. הקזחי איזן ל-4:4 ולאחר מכן שבר את ההגשות של סלע ועלה ל-4:5 כדי להגיש לניצחון במשחק. הקזחי שמר על ההגשות במשחקון העשירי וניצח במערכה ובמשחק כולו.

יוליה גלושקו הודחה לאחר שהפסידה 6:2 ו-6:1 לסבין ליזיקי
יוליה פתחה את המשחק עם ווינר נאה והבהירה לליזיקי שהיא לא באה כדי לשמש תפאורה. עם זאת, למרות שעלתה ל-0:30, איפשרה לליזיקי להיכנס למשחק ולשבור כבר במשחקון הראשון.

גלושקו (יניב גונן)
גלושקו. לא יכלה לפיינליסטית השנה שעברה (יניב גונן)
 

ליזיקי עלתה למשחקון ההגשה שלה והמשיכה את המומנטום מול גלושקו, שלא הצליחה להתמודד עם הסרבים החזקים של הגרמניה, שעלתה ל-0:2. במשחקון השלישי גלושקו הצליחה לסחוב את ליזיקי למשחקון ארוך, שכלל גם נקודת שבירה, אך עם היא הצליחה לחזור עם הרבה אופי וסוף סוף לעלות על הלוח.

ליזיקי חזרה להגיש ועלתה בטירוף כדי להחזיר על איבוד המשחקון. הגרמניה לא נתנה לגלושקו צ'אנס ועלתה ל-3:1. במשחקון הבא הגיעה ליזיקי לנקודת שבירה, יוליה חזרה, אך ליזיקי עלתה לרשת והשיגה נקודה נוספת. בתום 7 נקודות שוויון, ליזיקי השיגה שבירה נוספת ועלתה ל-1:4.

במשחקון השישי ליזיקי נראתה נינוחה יותר ואיפשרה לגלושקו לשבור לראשונה במשחק לאחר 15:40 קל. ליזיקי התעוררה, שברה שוב ועלתה ל-2:5 וסגרה את המערכה עם 2:6.

ליזיקי. הפיינליסטית מאשתקד דרסה את גלושקו (רויטרס)
ליזיקי. הפיינליסטית מאשתקד דרסה את גלושקו (רויטרס)
 

גלושקו נשברה שוב בפתיחה המערכה השנייה לאחר משחקון בו נראה שהיא נלחמת, אך פשוט לא מצליחה לעמוד מול ליזיקי. הגרמניה המשיכה למשחקון נוסף אותו ניצחה, אך לאחר מכן הצליחה גלושקו סוף סוף לעלות על הלוח גם במערכה השנייה.

הגרמניה שמרה על ההגשה במשחקון שלאחר מכן, אך יוליה שוב הפגינה משחק לחימה ולא נתנה את הנקודה בקלות. גלושקו הפסידה עוד משחקון ונראתה כבר שבורה מנטאלית, לפני ההפסד במערכה האחרונה.

שחר פאר הודחה לאחר שהפסידה 6:3 ו-6:0 לקרולין ווזניאקי
המשחק נמשך במצב של 3:6 ו-0:2 לקרולין ווזינאקי, עם משחקון הגשה של פאר, שיודעת שזהו משחקון קריטי להמשך המשחק. עם זאת, שחר נשברה ישר עם המשך המשחק ונקלעה לפיגור של 3:0. שחר המשיכה עם משחק הטעויות שלה והעניקה לווזניאקי גם את המשחקון הרביעי.

ווזניאקי (רויטרס)
ווזניאקי. ניצחה בקלילות את פאר (רויטרס)
 

שחר הצליחה לעכב את המשחקון החמישי ולתת לווזניאקי מספר נקודות יפות לפני שהפסידה שוב ונשברה בדרך ל-0:5. פאר הפסידה גם את המשחקון האחרון, והודחה מהטורניר.

אסור לפספס
נגן10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
10 הרגעים הגדולים העונה בליגה הספרדית
נגןרונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
רונאלדו תמיד נותן יחס חם למעריצים שלו
נגןברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
ברוני ג'יימס מתמודד עם הביקורות הקשות
נגןזה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
זה ספיידרמן? אוהד קפץ מהיציע על רונאלדו
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
יורו 2024
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */