יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:20

אניימה: אנחנו צריכים לשלוח את מסי לכוכב אחר

שוער נבחרת ניגריה סימן את המפתחות לניצחון על ארגנטינה במחזור האחרון של שלב הבתים. אונאזי דווקא לא מתרגש מה"פרעוש": "הוא כמו כל אדם רגיל"

|
וינסנט אניימה מקבל נשיקה משולה אמאובי (רויטרס)
וינסנט אניימה מקבל נשיקה משולה אמאובי (רויטרס)

אחרי שראו את ה-0:1 של ארגנטינה על איראן, התחילו בניגריה לחשוב על היריבה שלהם במחזור האחרון של שלב הבתים, האלביסלסטה. "כדי לנצח אותם אנחנו צריכים לשלוח את ליאו מסי לכוכב אחר", אמר וינסנט אניימה והוסיף: "המשחק יהיה קשה, אבל יש לנו חמישה ימים להתכונן.

חברו של השוער בהגנת הסופר נשרים, ג'וסף יובו, הוסיף: "אנחנו צריכים להגביל את מסי. הוא אגדה והמשחק הולך להיות קשה, אבל נבחרת ארגנטינה מורכבת מעוד שחקנים. שיחקתי מולם ב-2010 והיה קשה. אנחנו נצטרך להישאר מרוכזים במשך כל המשחק". 

קשר הנבחרת, אוגניי אונאזי, דווקא לא מתרגש לקראת המפגש מול הנבחרת של אלחנדרו סאבלה: "אנחנו צריכים לשחק נגדם כמו שאנחנו משחקים נגד כל יריבה. כמובן שאנחנו צריכים לתכנן את הטקטיקה שלנו, אבל ליאו מסי הוא אדם רגיל".

לסיום הוסיף הקשר: " אף אחד לא נתן לנו סיכוי להעפיל, אבל אנחנו מתייחסים לכל משחק בנפרד ונראה מה יהיה". 

המפגש בין שתי הנבחרות יכריע האם ניגריה תעפיל לשלב הבא כאשר תיקו יספיק לניגרים לסיים במקום השני בבית. במקרה שהנבחרת של סטפן קשי תפסיד ואיראן תנצח את בוסניה בהפרש של שני שערים ומעלה, ניגריה תודח. במקרה שבו הנבחרת מאפריקה תפסיד 1:0 והחבורה של קרלוס קירוש תנצח בתוצאה דומה את בוסניה, אז ההעפלה תוכרע בהגרלה.            

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */