יום שבת, 05.10.2024 שעה 03:01

צפו בפברגאס מסולק מהאימון של נבחרת ספרד

עצבים אצל אלופת העולם היוצאת רגע לפני אוסטרליה ב-19:00. דל בוסקה טען כי הקשר הפגין חוסר רצינות וזרק אותו: "השחקנים חושבים רק על עצמם"

|
פברגאס באימון (רויטרס)
פברגאס באימון (רויטרס)

עצבים אצל אלופת העולם היוצאת: קשר נבחרת ספרד, ססק פברגאס, סולק מהאימון לקראת המשחק מול נבחרת אוסטרליה במחזור האחרון של שלב הבתים במונדיאל.

המאמן ויסנטה דל בוסקה טען כי פברגאס הפגין חוסר רצינות ועצלנות ושלח אותו הצידה. פברגאס הוריד את האימונית, עלה על האופניים ורכב לכיוון חדרי ההלבשה. "זה היה עניין מזערי", אמר דל בוסקה, "זה לא שווה התייחסות".

לאחר האימון הכחיש דל בוסקה את השמועות שהיה "בובה" של שחקני ברצלונה, אך הוסיף עקיצה: "השחקנים חושבים רק על עצמם".

המשחק בין ספרד לאוסטרליה לא יקבע דבר שכן שתיהן לא יעפילו לשמינית הגמר, אבל בטוח שאלופת העולם רוצה לסיים את שלב הבתים עם טעם טוב.

פברגאס לא היה בהרכב של דל בוסקה בהפסדים להולנד ולצ'ילה. המאמן העדיף לפתוח עם דוד סילבה בקישור ועם דייגו קוסטה בחוד. כעת נותר לראות אם הקשר ישולב מול האוסטרלים או שייענש. פברגאס יצטרף בזמן הקרוב לקבוצתו החדשה, צ'לסי, אליה עבר מברצלונה.

צ'אבי צפוי לערוך את ההופעה האחרונה שלו במדים הלאומיים, כמו גם צ'אבי אלונסו. הקשרים הוותיקים צפויים לפרוש מהנבחרת לאחר הקמפיין הכושל. דל בוסקה עשוי לתת לשחקנים שלא זכו עד עתה לדקות, כנ"ל לגבי אוסטרליה.

פברגאס מסולק מאימון ספרד

אסור לפספס
נגןמי ינצח במירוץ? אמבפה מול אצנית מאה מטר
מי יותר מהיר? אמבפה מול אצנית מאה מטר
נגןמה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
מה גרם לדני אבדיה להתפוצץ מצחוק בטיקטוק?
נגןאיך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
איך מתלבשים כמו כריסטיאנו רונאלדו?
נגןהמעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
המעריץ הצליח לברוח מהשומרים והגיע למסי
/* LAST / NEXT ROUNDs */