יום שבת, 21.09.2024 שעה 10:42

ישראל שנייה בתום היום הראשון של אליפות אירופה

אתלטיקה: הנבחרת פתחה את התחרות שבטביליסי ברגל ימין. אסף מלכה סיים רביעי ב-100 מטר עם זמן של 10.86 שנ'. מקום שלישי לסאשה לוקשין במשוכות

|
דיאנה ויסמן  (נועם נאמן)
דיאנה ויסמן (נועם נאמן)

נבחרת ישראל באתלטיקה פתחה את אליפות אירופה לדרג ג' ברגל ימין. בסיום יום התחרויות הראשון שנערך היום (שבת), מדורגת הנבחרת במקום השני מבין 15 הנבחרות המשתתפות בתחרות שנערכת בטביליסי שבגאורגיה.

דיאנה ויסמן בת ה-16 קבעה 12.27 שניות ב-100 מטר, שיפרה את שיאה האישי ב-3 מאיות ודורגה שישית בדירוג הכללי. בריצה המקבילה לגברים, קבע אסף מלכה תוצאה של 10.86 שניות, סיים רביעי במקצה שלו ושישי בדירוג הכללי. 

אחת מגיבורות המשלחת הייתה אלכסנדרה (סאשה) לוקשין, אשר בתחרות הראשונה שלה על אדמת ניכר, רצה מצוין במקצה הבכיר ל-400 מ' משוכות והייתה צמודה לשתי המובילות, אולם במשוכה האחרונה פגעה קלות עם רגלה במשוכה ונפלה.

האצנית בת ה-20 לא התבלבלה, קמה מהר, השלימה את הריצה וסיימה בזמן של 1:04.06 דקות על מנת לסיים במקום השלישי, המקום שבו הייתה ברגע הנפילה.

הפתעה נעימה הגיעה מצדה של דורית נאור. בתחרותה האחרונה במדי הנבחרת, קבעה שיאנית ישראל בהטלת כידון תוצאה של 43.22 מטר וסיימה במקום הרביעי והמכובד.

ריצת השליחים. הנבחרת סיימה במקום הראשון (נועם נאמן)
ריצת השליחים. הנבחרת סיימה במקום הראשון (נועם נאמן)
 

הניצחון האחרון ביום התחרות הראשון הושג בריצת השליחים ל-4x100 מטר כאשר הרביעייה הישראלית רשמה תוצאה של 40.5 שניות, תוצאת השנה. מלכה, שזינק ראשון, העביר את המקל לאמיר דאי, שהעביר את המקל לעמית כהן ואמרי פרסיאדו שמר על ההובלה עד הסיום.

אסור לפספס
נגןהצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
הצצה לעונה החדשה של ג'ורג'ינה בנטפליקס
נגןמי ביקש תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
מי רצה תמונה? אלחמיסטר פגשה את בקהאם
נגןהכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
הכפיל של לאמין ימאל ממשיך לעבוד על כולם
נגןהכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
הכי מפנק שיש: הסוויטה באצטדיון של פאריס
/* LAST / NEXT ROUNDs */